الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   QueenSRO Network (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=258)
-   -   "الموضوع المخصص للاسئله و الاستفسارات" (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=570976)

™_ASSASSIN_™ 18-11-2014 11:39 AM

ريح نفسك بس الاadmin مش هيرد عيك لان ال admin مش بيعدي علي القسم هنا

اما وجه نظري في الموضوع ده ف مش بس الاسلحه الي ممكن تتغير د الitem كله مش يس الاسلحه و تعديل بعض الskils و اضافه بعض الاماكن الجديده و وعمل سيرفير تلفيل يعني تبدا من لفل 1 الخ...
هو ده الي ممكن يقلب الامور راسا علي عقب و يخليةالناس تهتم ب QueenSRO اكتر و اكتر

"ReD-HaireD SHaaNKs" 18-11-2014 06:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Android_ES (المشاركة 5135263)
ريح نفسك بس الاadmin مش هيرد عيك لان ال admin مش بيعدي علي القسم هنا

اما وجه نظري في الموضوع ده ف مش بس الاسلحه الي ممكن تتغير د الitem كله مش يس الاسلحه و تعديل بعض الskils و اضافه بعض الاماكن الجديده و وعمل سيرفير تلفيل يعني تبدا من لفل 1 الخ...
هو ده الي ممكن يقلب الامور راسا علي عقب و يخليةالناس تهتم ب QueenSRO اكتر و اكتر

أمال الأدمن بيعدى فين ؟
وكمان مش المفروض فى موضوع يبقى للإقتراحات و المفروض ان الأدمن يعدى عليه ولا إيه ؟!

و على فكره ملهاش لازمه كلمه " ريح نفسك بس دى "
:gun2::gun2::gun2:

™_ASSASSIN_™ 25-11-2014 03:27 PM

الاسم:Naos
الرتبه:QueenSRO Admin
آخر نشاط: 11-01-2014 02:19 PM
الملف الشخصي لـ Naos
يعني الادمين مبقاش يفتح

لو عايز حاجه قولي انا انا الوحيد الي بمر هنا:afro:

cobar 25-11-2014 10:05 PM

عاوز Mbot

با رجالة بعد اذنكم عاوز mbot لسيرفر روتانا مع طريقة تشغيلة

™_ASSASSIN_™ 26-11-2014 05:33 PM

الشرح الكامل لـ MBot

Ryback 26-11-2014 09:02 PM

انا شفت واحد فاتح بارتى كلهم كليرك وارلوك المهم بيخلى البارتى ده بامر واحد انه يضرب سكيل gult على شخص معين فى نفس الوقت كلهم يعنى 8 Gults بتخلى اتخن واحد يموت ده غير انه بيقدر يضرب سموم الوارلوك بتلاقى على الاكونت بتاعتك سموم ملهاش عدد و بتموت فى ثوانى ده غير انه بيخليهم يمشوا كلهم فى نفس الاحداثيات من غير تريس كل ده ازاى؟

™_ASSASSIN_™ 26-11-2014 10:51 PM

هو الواد الرخم ده جالك ههههههههههه
بص الواد ده انا عملت معاه عمايل كتير كنت كل ماجي اضربو يقوم كل الي في البرتي يضربوني قبل مضربو فقمت ادخ برتي مليان و انا و البرتي نقعد نضرب فيهم
المهم انا مش متاكد بس ده programer بيستخدم bot و بيفتح اكتر من acc في نفس الوقت و بيظبت كل حاجه بالbot الحركه الهجوم الskil و كل حاجه بس كده

Ryback 27-11-2014 06:05 AM

طيب ما تحاول تشوف اسم البرنامج ده ايه و ايه خواصه و نجيبه منين اتلحلح كده شوية :D

أمير الجيوش 27-11-2014 03:35 PM

انا عملت اكونت blader ودخلت اللعبة بس مش فاهم حاجة يعني فين الوحوش اللي اضرب فيها ولا فين اليونيكات واماكنها و ايه دوري بالظبط في اللعبة طالما مفيش تلفيل وازاي اخش Arena وازاي اجيب سلاح اعلي وكدة
:31::31::31::31::31::31::31::31:

™_ASSASSIN_™ 27-11-2014 05:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ryback (المشاركة 5137719)
طيب ما تحاول تشوف اسم البرنامج ده ايه و ايه خواصه و نجيبه منين اتلحلح كده شوية :D

لو كنت اعرف كان زماني برخم عليك دلوقتي XD
اقتباس:

اتلحلح كده شوية
في حد يقول للمشرف اتلحلح مش عيب:confused2:

™_ASSASSIN_™ 27-11-2014 05:48 PM

اقتباس:

يعني فين الوحوش اللي اضرب فيها
انت مش محتاج وحوش ملهمش لزمه بس هم موجدين بعدد قليل
اقتباس:

فين اليونيكات واماكنها
هي مش منطقه واحد دي في اماكن كتير بس ليها ميعاد بتظهر فيه:brucelee:
اقتباس:

ايه دوري بالظبط في اللعبة طالما مفيش تلفيل
الضروري حاجتين:-
1-انك تجمع Arena coin الي بتخده من الـArena علشان تشتري الـItem المميزه من الـNPC ده موجود في Jangan عند تمثال التنين كده
2-لو انت سيرفير Rotana:لازم تعمل + للـItem الي بتستخدمها من اسلحه و درع و لبس و الاكسسوري و تعليلهم الـStats كمان
لو fun عليك انك تعلي الـStats بس

اقتباس:

ازاي اخش Arena
في Arena و في Event
الـArena بتشترك فيها من NPC اسمو Arena manegerبس مش في اي وقت لما تيجي رساله بيقول فيها "Arena is open go to arena maneger to rigester"
اما الـEvent فـ ده بيكون عند NPC اسمو SO-Ok و علشان تشترك برضو بيجيب رساله بيقول فيها"Event capture the flag after 10 min go to SO-OK to rigester"

اقتباس:

ازاي اجيب سلاح اعلي وكدة
تعمل + للـItem الي بتستخدمها من اسلحه و درع و لبس و الاكسسوري مش بس اسلحه و تعليلهم الـStats كمان
لو fun عليك انك تعلي الـStats بس

أمير الجيوش 27-11-2014 10:13 PM

بس كان في ناس معاها weapons + 19 وعرضاها للبيع في سيرفر fun

™_ASSASSIN_™ 28-11-2014 03:00 PM

.•°« كل ما يخص الشحن علي سيرفرات QueenSRO »°•.

theking 29-11-2014 08:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Android_ES (المشاركة 5137646)
هو الواد الرخم ده جالك ههههههههههه

المهم انا مش متاكد بس ده programer بيستخدم bot و بيفتح اكتر من acc في نفس الوقت و بيظبت كل حاجه بالbot الحركه الهجوم الskil و كل حاجه بس كده

معلش لو سمحت كان عندى كام سوال

هوا الواد دة اسمة اية فى الجيم ؟
ومعلش لو تعرف هوا مصرى او عربى ؟
واخر حاجة هوا بيعمل الحركة دية من امتا ؟

معلش الاسئلة كتير بس محتاج الرد ضرورى .

™_ASSASSIN_™ 29-11-2014 11:16 PM

انا سبت اللعبه من فتره و مش فاكر اسمه ايه بس ده مش واحد في اكتر من واحد بيعمل الحركه دي
بصراحه معرفش اذا كان مصري ولا عربي علشان هو مشغل البوت و بيردش علي حد بس هو /هم بيظهرو في jangan خاصه عند الpvp
زي ماقلتك في كذا واحد بيعمل الحركه دي فصعب تحديد الوقت بس الحكايه بتخصل من زمان

الساعة الآن 09:32 AM.