الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   مـنـاقـشـات عـامـة حـول سيلك رود أون لايـن (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   مـاذا تـحـتـاجـه JoyMax للـرجـوع بـ Silkroad الـي مـكـانـتـها ؟ (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=479390)

DeMooN_Hell 29-01-2013 09:45 AM

مـاذا تـحـتـاجـه JoyMax للـرجـوع بـ Silkroad الـي مـكـانـتـها ؟

زوار واعضاء قـسـم مناقشات عامة علي سيلك رود الـكـرام

في الاونة الاخيرة Joy Max ابهرت كل الناس بالايفنتات اللي هيا عمال تعملها و اللي هاتعملها

طبعا بغض النظر عن الناس اللي بتتسرق ^_^

وطبعا Joy Max مرة تزود الـ Exp 1000%

وبعد كدا عملت ايفنت الـ Roc

وعمالة تعمل في ايفنتات لا تحصي في امل انها ترجع الناس اللي سابوها وترتقي بمستوي اللعبة

وغير الايفنتات اللي شغالة دلوقتي

بمختصر الموضوع :)

انتا شايف ايه JoyMax تعملوا عشان ترجع الناس من اول و جديد

الموضوع مفتوح للمناقشة ..

Ultra Games 29-01-2013 10:00 AM

ترجع نظام الTrade الا قديم

Tracy 29-01-2013 10:03 AM

اولا انا سايب الجيم بقالى سنتين .:bigeyedsmiley:
بس هقولك رايى
1 - اللعبه مستحيل ترجع زى الاول لان ببساطه كده راحت عليها وفى دلوقتى العاب اجمد منها بكتير:dev:
2 - لازم الشركه تعترف ان سيلكرود انتهت وتبدا فى تنفيذ لعبه جديده :nerd:
3 - ما يميز جوى ماكس هى البساطه فى الالعاب وعدم التعقيد لذلك ياريت بجد يعملو لعبه جديده:v9v9net_003:
4 - فكرة الايفنتات الكتيره دى علشان يرجعو الناس ملهاش لازمه وانا بعتبره ضياع للوقت والمجهود فياريت يستغلوه فى حاجه احسن .:sick:
5 - مش فاكرها دلوقتى . :icon10:

DeMooN_Hell 29-01-2013 10:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tracy (المشاركة 4532529)
بس هقولك رايى
1 - اللعبه مستحيل ترجع زى الاول لان ببساطه كده راحت عليها وفى دلوقتى العاب اجمد منها بكتير:dev:
3 - ما يميز جوى ماكس هى البساطه فى الالعاب وعدم التعقيد لذلك ياريت بجد يعملو لعبه جديده:v9v9net_003:
4 - فكرة الايفنتات الكتيره دى علشان يرجعو الناس ملهاش لازمه وانا بعتبره ضياع للوقت والمجهود فياريت يستغلوه فى حاجه احسن .:sick:

انا معاك في اللي بتقوله بس اللي بيخوف الناس موضوع ان الـ Data Base متهاكة او فيها حاجة

qqq52i 29-01-2013 10:13 AM

انا عندي فكرة منكام يوم كدة ٤\٥سرفرات بؤوCrowdedفيسرفر Centaruseكان الدخول صعب مكن تضم السرفرات ميته مع السرفرات السرفرات الشغالا علاطول بالتلي السرفر هيزدحم فالما حاد يشوف كدة هيؤل ان العبة رجعت زي الاول. ويرجعو Jobزي مكان والينزل من المنستر يكون زي زمان سلاح جولد كدة حكايت التوكن دي وحشةويدو كل حاجة ايمتها زي زمان:newyear:

Ultra Games 29-01-2013 10:29 AM

أحنا ممكن نعمل اقتراحات للعبه بعد كده حد يجمع الا مقترحات ديه كلها و تبعتها للشركه بأسم المنتدى ده

DeMooN_Hell 29-01-2013 10:33 AM

هههه فكرة والله

qqq52i 29-01-2013 10:37 AM

كده صح لما يلاقي ناس مجتمعه على راي واحد هينفز المقترحات او ينفز احسن اقتراح

KitoBen 29-01-2013 11:12 AM

يرجع نظام التريد القديم دي كانت احسن حاجه في اللعبه

Metro 29-01-2013 01:12 PM

الجرافيك بتاع اللعبة بقالة سنين متطورش والدنيا بتتقدم فياريت يحسنوا من الجرافيك شوية:thumbdown:

_TheDevil_99 29-01-2013 03:04 PM

التراد ترجع
وعلى فكره اللعبه بترجع زى الاول وبكره تشوفوا لان انا كنت فاتح من يومين كده موقع rev6 والسيرفرات ماشاء الله 5 كراودد و الباقى مليان برده بنسبه من 75%:90% وكان فى سيرفر مليان ع الاخر اسمو Centaruse
يعنى باذن الله اللعبه راجعه واحسن من الاول

ScAry_MAN 29-01-2013 03:24 PM

ترجع نظام التريد القديم و الناس الى اتسرق منها الحاجة ترجع بس طبعا ف المشمش ^^

MịηaTσ 30-01-2013 05:29 AM

لو نظامـ التريد رجع هيعمل فرق كبير جدااااا

بس مش باين خالص أنه ممكن يرجع

:stupid:

GeRNaS 30-01-2013 08:31 AM

انا برايي ان اللعبة ممكن ترجع زي زمان بس يعملو الآتي :-

1 يرجعوا نظام الجوب القديم كاملا ويلغو الجديد اللي ملوش لازمة .

2- يرجعوا نظام البلاس القديم بالالكسير ويبون ويبقى ال البلاس زي زمان .

3- يرجعوا نظام الايتيم العادي والسوس والمون والصن وتكون دروب من الوحوش لان النظام الجديد وطريقة جلب الايتمات للدجدري الجديد طريقة غبية علشان مع الوقت والجابات ممكن متلقاش اي ايتم لنفس الدجري لان مش بينزل من الموبز يعني ممكن لو وصلنا دجري 15 او 16 متلقاش اي ايتم موجود :)

دول لو اتعملو انا اضمن ان اللعبة حتبقى زي زمان

mohamed_2013 31-01-2013 09:40 PM

يرجع نظام altrad هترجع العبة جمدا تانى و احسن كمان:starwars:

Paranoid 01-02-2013 12:55 PM

أولاً هي عمرها ماهترجع زي ما كانت

ممكن نظام الجوب القديم يرجع بعض الناس ..

غير كده ماظنش ان فيه حاة ممكن تتعمل هما ماعملوهاش

Fame_xD 01-02-2013 03:26 PM

silkroad is drowning now so ;don't waste ur time is such a game that it's company only cares about money.
نصيحة فككو من الالعاب اللى هتشغلنا عن مستقبلنا عشات فى ناس كتير خسرت ياما فى اللعبة دى و ايه اللى كسبتو مجرد شهرة .

KingsLukey 01-02-2013 04:36 PM

اي واحد كان بيلعب اللعبه زمان عشان يوصل لأعلي ليفل و اجمد لبس و كان دا حاجه صعبه جدا
لكن دلوقت بعد ما بأه مليون سيلك رود موجوده و بأه في انواع بتنزل ب كاراكتر تلاقي نفسك ليفل 120 و لابس اجمد لبس بدون اي مجهود
كله راح للألعاب دي و خلاص الهدف الي كان عاوزه من سيلك رود الاساسيه هوا حققه و مبقاش محتاج يلعبها ف ساب اللعبتين

رايي انهم يلغو كل العاب سيلك رود السهله دي الي من اول ضربه تلاقي نفسك ليفل عشرين و تبأه في سيلك رود واحده بس

Xx_MoDY_xX 02-02-2013 06:25 AM

نفسي بس نظام التريد و الدروب يرجع و كلو هيرجع ذي زمان :pile:

™_ EthereaL_™ 02-02-2013 06:55 AM

old job back=game back

DeMooN_Hell 02-02-2013 03:37 PM

more

gamegameover 02-02-2013 04:06 PM

هو احسن حاجه يعملوها دلواتى انوا يقوى جرافيك سلك رود + يرجعوا التريد القديم بس بان يكون فى النظام الاقديم مثلا set بتاعت الهنتر او اللص تبقى زى ماهيا ونظام البلس يبقى احسن شويه

سعتها فى ناس ممكن ترجع

shreddereyes 03-02-2013 05:27 AM

الحاجه الى بوظت الجيم فعلا هى
نظام ال اب جريد
واللى بكده خلى الناس تدفع عشان تلعب
وهما بكده الى خسرانين لأن ناس كتير سابت الجيم و فى نفس الوقت الناس المحترفين بيدفعوا جامد فيها
وهما اصلا مش هاممهم الناس تلعب هما عاوزين فلوس
الموضوع فى البدايه جبلهم فلوس فل بس بعد كده كلو ساب الجيم الا الى بيدفعوا وبكده قل المقبلين على الجيم
نظام البلاس الى بسلك ده بوظ الدنيا و اذهب متعه اللعبه لان فعلا اللعبه متعتها فى حاجتين البلاس و الجوب
ايفينت اللاكى اللى بوظت كل حاجه وبقت كوسه والايفينت دى نابعه من نظام الابجريد
هما فعلا كسبوا فحت بس معتش فى فرق بعدها من المحترف والهاوى و بوظوا الدنيا
نظام الجوب تالى اتفتح جديد ده و لغوا النظام الاديم
كان فى نقطه جامده برده عاوز اتكلم فيها
فى d11
الجيم فتحت عشر لفلات ودى كانت برده غلطه كبيره كان مفروض يبقى 105 بس ومن هنا يتيحوا مجال اوسع للعبه والامل فى التلفيل وكمان يطول عمر اللعبه
ومن هنا مكنش حد هيجيب ال 105 الا المحترفين وده المطلوب
وخطأ تانى حصل وهو ان ايتم ديجرى 12 نزلت قبل الديجرى ودى حاجه غبيه لان الدجرى الجديد متعته فى كل جديد سواء ايتم و سواء تلفيل او يونيكات واماكن جديده والديجرى ده كان افشل ديجرى حصل فعلا مفيش جديد بل كله اخطاء وثغرات
وكمان نظام الجوب الجديد الى ملوش اى ثلاثين لازمه
وكمان نظام الفارم الكيف بالطريقه دى كان المفروض يكون بنسبه اقل شويه عشان مش كله يبقى جامد كده
امال فين الاحتراف؟ وايه يميز بين الهاوى والمحترف؟
تخيلوا كده الجيم معايا بالطريقه دى :
نظام الجوب القديم زى ما هو و اللعبه فتحت 105 لفل بس بدل 110 و كان 120 الان ده هو 110 يعنى ديجرى 12 كان هيبقى لحد 110 بس .. كنا هنحس بحلاوه اللعبه اكتر وتخيلوا مفيش نظام الابجريد ده ولا النوفا ولسا حوار السوس والمون والسن زى ماهو ( النظام القديم للايتمز ) وتخيلوا نظام البلاس زى ما هو كان فعلا كل ده مش هيحصل
بس برده لازم نلاقى حل للان:
اظن اللعبه هتبقى رائعه لو حصل الاتى:
اولا يلاقو حل جزرى لحوار الهاكر ده حتى لو اغلقوا اللعبه شهر كامل صيانه بس حوار الهاكينج ده ينتهى
ثانيا اللعبه تفتح 125 لفل بس مش 130 وتنزل الحضاره العربيه بشخصيتها فى التحديث ده
ثالثا يعيدوا الموازنه بين الصينى والاوروبى و التحديث المرادى هيبقى فى الاوروبى وهو انه يقلل زمن البوشن بدل من 14 ثانيه يخليه زى الصينى ويعدل بعض السكيلات لان الصينى كده بقى حاطى
رابعا يعيدوا نظام البلاس القديم ويلغوا نظام الابجريد ده خالص ده خراب بيوت ويسيبو الايتم الحاليه زى ماهى او يلاقوا طريقه يوازنوا بيها الايتمز بيما يناسب بيئه اللعبه و الحفاظ على عدم وجود خساير للعيبه
خامسا ينزلوا ايفينتات حاطيه شويه زى مثلا .. افاترات قديمه و بوكسات لاكى و غيرها وغيرها
سادسا يعملوا اماكن جديده كتير فى اللعبه يعنى مثلا مدينتين و كهفين مثلا كوسيله كبيره للإستكشاف
سابعا يظبطوا الجرافيكس احسن شويه وحاجه اكثر متعه و تشويقا انهم يزودوا عدد الكراكترات الاوروبى بحيث يتيح للاعب بتغير شكل شخصيته لشكل جديد ودى فقط من اجل متعه اللاعبين وكمان تنزل الاسكرول بتاعت تغير الشكل مجانى .. دى هتعمل متعه حلوه
ثامنا يلغوا نظام سيت الجوب ده لانه خراب بيوت وفلوس وخلاص ويرجعوا نظام الجوب القديم زى مقلنا
تاسعا كل ثلاث شهور يعملوا حاجه تخلى الناس تعشق الجيم زى ايفينتات جامده ودى اهم حاجه
عاشرا مش فاكرها الحقيقه بس لما افتكرها هقولها :d

وربنا يسترها وتتحسن اللعبه .. انا شايف ان اروع ديجرى واحسنهم على الاطلاق كان دجرى 10 كان فعلا روعه واحسن من 11 كمان
والنص الاول من ديجرى 11 كان رائع بعد كده التحديثات الى نزلت بوظت الدنيا و الديجرى الى بدأ فى خراب اللعبه هو ديجرى 12 منه لله فعلا
وربنا يسترها اللعبه جميله بس عاوزه اداريين صح

والله الموفق والمستعان
تقبل مرورى :)

king1 03-02-2013 11:14 AM

نظام التريد القديم و لكن فى كل الاحوال حتى لو رجع النظام القديم الناس مش هترجع علشان الهاكات اللى بتتعمل على الناس و دى سببها ان فى اختراق فى قاعدة بيانات جوى ماكس و الشركة منفضة. و حتى لو مشكلة الهاكات اتحلت مظنش ان الناس ممكن ترجع علشان فى ناس اتجهت لأعاب اونلاين تانية و أسست حاجتها هناك.

مظنش ان سيلكرود ممكن ترجع زى زمان

omara2007 04-02-2013 03:53 PM

يرجعوا نظام ال pet القديم بتاع ال wolf المجانى ويضيفوا حيوانات كمان غير الولف وتبقى مجانا

! ● ImMorTaL ● ! 05-02-2013 12:01 AM

نظام الجوب القديم +تحسين الجرافيك+دروب من لفل1

nightman26 05-02-2013 02:07 PM

ا
نا شايف انهم يعملوا كذا حاجه :
1- يحلوا موضوع ال dc اللي الناس بتشتيكي منها جدا
2- يرجعوا ال Elixir من غير لفلات يبقي normal >
3- يرجعوا ال Tablets عشان الناس تعرف تعمل بلو براحتها .
4. يرجعوا نظام الجوب القديم .
5. يزودا شويه في ال EXP و gold >
6- يعملوا ايفنتات كتير عشان يجذبوا الناس وبكده يكون isro احسن من اي سيرفر خاص ويكون اللعب جامد .

shreifagha 07-02-2013 06:29 AM

انا مع فكره ان يضم السيرفرات الميته مع السيرفرات الشغاله:111 (19):

_HitIer_ 15-02-2013 11:07 AM

هو على العموم فى ناس رجعت بس بنسبة قوليلة متتخطاش ال15 % بس ياريت يرجع نظام ال jop القديم :rm_sperm:

Mr Z!dane 18-02-2013 09:14 PM

اقتباس:

3- يرجعوا نظام الايتيم العادي والسوس والمون والصن وتكون دروب من الوحوش لان النظام الجديد وطريقة جلب الايتمات للدجدري الجديد طريقة غبية علشان مع الوقت والجابات ممكن متلقاش اي ايتم لنفس الدجري لان مش بينزل من الموبز يعني ممكن لو وصلنا دجري 15 او 16 متلقاش اي ايتم موجود :)

انـــ ــا معــ ــاك

_HitIer_ 18-02-2013 10:04 PM

اقتباس:

نظام ال اب جريد
وهما بكده الى خسرانين لأن ناس كتير سابت الجيم و فى نفس الوقت الناس المحترفين بيدفعوا جامد فيها
الموضوع فى البدايه جبلهم فلوس فل بس بعد كده كلو ساب الجيم الا الى بيدفعوا وبكده قل المقبلين على الجيم
نظام البلاس الى بسلك ده بوظ الدنيا و اذهب متعه اللعبه لان فعلا اللعبه متعتها فى حاجتين البلاس و الجوب
فى d11
الجيم فتحت عشر لفلات ودى كانت برده غلطه كبيره كان مفروض يبقى 105 بس ومن هنا يتيحوا مجال اوسع للعبه والامل فى التلفيل وكمان يطول عمر اللعبه
وخطأ تانى حصل وهو ان ايتم ديجرى 12 نزلت قبل الديجرى ودى حاجه غبيه لان الدجرى الجديد متعته فى كل جديد سواء ايتم و سواء تلفيل او يونيكات واماكن جديده والديجرى ده كان افشل ديجرى حصل فعلا مفيش جديد بل كله اخطاء وثغرات
وكمان نظام الفارم الكيف بالطريقه دى كان المفروض يكون بنسبه اقل شويه عشان مش كله يبقى جامد كده
نظام الجوب القديم زى ما هو و اللعبه فتحت 105 لفل بس بدل 110 و كان 120 الان ده هو 110 يعنى ديجرى 12 كان هيبقى لحد 110 بس .. كنا هنحس بحلاوه اللعبه اكتر وتخيلوا مفيش نظام الابجريد ده ولا النوفا ولسا حوار السوس والمون والسن زى ماهو ( النظام القديم للايتمز ) وتخيلوا نظام البلاس زى ما هو كان فعلا كل ده مش هيحصل
اولا يلاقو حل جزرى لحوار الهاكر ده حتى لو اغلقوا اللعبه شهر كامل صيانه بس حوار الهاكينج ده ينتهى
ثانيا اللعبه تفتح 125 لفل بس مش 130 وتنزل الحضاره العربيه بشخصيتها فى التحديث ده
ثالثا يعيدوا الموازنه بين الصينى والاوروبى و التحديث المرادى هيبقى فى الاوروبى وهو انه يقلل زمن البوشن بدل من 14 ثانيه يخليه زى الصينى ويعدل بعض السكيلات لان الصينى كده بقى حاطى
رابعا يعيدوا نظام البلاس القديم ويلغوا نظام الابجريد ده خالص ده خراب بيوت ويسيبو الايتم الحاليه زى ماهى او يلاقوا طريقه يوازنوا بيها الايتمز بيما يناسب بيئه اللعبه و الحفاظ على عدم وجود خساير للعيبه
خامسا ينزلوا ايفينتات حاطيه شويه زى مثلا .. افاترات قديمه و بوكسات لاكى و غيرها وغيرها
سادسا يعملوا اماكن جديده كتير فى اللعبه يعنى مثلا مدينتين و كهفين مثلا كوسيله كبيره للإستكشاف
سابعا يظبطوا الجرافيكس احسن شويه وحاجه اكثر متعه و تشويقا انهم يزودوا عدد الكراكترات الاوروبى بحيث يتيح للاعب بتغير شكل شخصيته لشكل جديد ودى فقط من اجل متعه اللاعبين وكمان تنزل الاسكرول بتاعت تغير الشكل مجانى .. دى هتعمل متعه حلوه
ثامنا يلغوا نظام سيت الجوب ده لانه خراب بيوت وفلوس وخلاص ويرجعوا نظام الجوب القديم زى مقلنا
تاسعا كل ثلاث شهور يعملوا حاجه تخلى الناس تعشق الجيم زى ايفينتات جامده ودى اهم حاجه

وربنا يسترها وتتحسن اللعبه .. انا شايف ان اروع ديجرى واحسنهم على الاطلاق كان دجرى 10 كان فعلا روعه واحسن من 11 كمان
والنص الاول من ديجرى 11 كان رائع بعد كده التحديثات الى نزلت بوظت الدنيا و الديجرى الى بدأ فى خراب اللعبه هو ديجرى 12 منه لله فعلا

والله الموفق والمستعان
تمام وكلام سليم
هو ال gm بيحاول يصلح بس ...
ثانيا
ازاى d11 على لفل 101
و d12 على لفل 101
و d13 على لفل 101
ده الاستهبال بعينو
كان لازم يبقى فى فرق بينهم
..........................

_TheDevil_99 18-02-2013 10:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة closed.heart (المشاركة 4561401)

تمام وكلام سليم
هو ال gm بيحاول يصلح بس ...
ثانيا
ازاى d11 على لفل 101
و d12 على لفل 101
و d13 على لفل 101
ده الاستهبال بعينو
كان لازم يبقى فى فرق بينهم
..........................

ماهو‏ ‏ف‏ى‏ ‏فرق‏ ‏حضرتك‏
لو‏ ‏انت‏ ‏لبست‏ ‏ديجرى‏ ‏12 وانت‏ ‏لفل‏101 هتلاقيها‏ ‏مش‏ ‏بكامل‏ ‏قوتها‏ ‏الا‏ ‏ف‏ ‏لفل‏ ‏106 ونفس‏ ‏الحكايه‏ ‏فى‏ ‏ديجرى‏ ‏13 بس‏ ‏قوته‏ ‏من‏ ‏لفل‏ ‏111 او‏ ‏112 مش‏ ‏فاكر‏ ‏:d

_TheDevil_99 18-02-2013 10:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shreddereyes (المشاركة 4540503)
نظام ال اب جريد
فى d11

والله الموفق والمستعان

انا‏ ‏مع‏ ‏الراجل‏ ‏ده‏
‏كلام‏ ‏مظبوط‏ ‏‏ ‏100%
وياريت‏ ‏يا‏ ‏جماعه ‏نشوف‏ ‏طريقه‏ ‏نوصل‏ ‏بيها‏ ‏راينا‏ ‏للشركه

mody2010706 20-02-2013 08:35 AM

هو الغبى بجد فى الموضوع ده ان علشان توصل لفل 30 بتبقى خلاص جالك شلل :1eye: وغير كده
الـ elxir بتلقى بصعوبه وصدقونى لو اتنفذ الحجات دى اضمن ان اللعبه ترجع زاى زمان وي اكتر
1 . exp يلفل بسرعه
2 . ليك ولف سيلك مجانا مدا الحياه
3 . ينزل الاكونت بسلاح لفل 1 sos ولحد لفل 20 ايتم بسلاح كامل sos
4 . اليونكات تنزل كتير يعني الفرق من اليونك ده الى التانى 2.30 سعات
5 . والسيرفرت تبقى سيرفر واحد او بلكتير اوى يبقى 2
6 .يبقى الحد الاقصى بتاع الفل يبقى 110
7 . ويبقى فى event_arena
8 . ويبقى فى يونيك بينزل سلاح نوفه وينزل كل 6 سعات
9 . وتعليت السلاح يبقى اخرو +9
وبس ودول 9 حجات مخلين سيلك رود زباله

وبعد ازنكو انا عايز رابط tekno sro 120 :yuk:

aboo00oody 23-02-2013 11:25 PM

1-يرجعوا نظام الjob القديم
2-البلصات بتاعت d12 و d13 يتلغي ويبقي عادي لان دلوقتي هو كام واحد في السيرفر مظبتين والباقي مع نفسة وكلها معتمدة علي الفلووس مش اكتر

DeMooN_Hell 26-02-2013 07:40 PM

المزيد

SoloSpearo 26-02-2013 07:44 PM

الناس حترجع الجيم تاني في حاله واحده انهم يعرفو سبب الهاك اللي الناس فيه كل يوم ده
بعد كده الناس حتتعود علي الحجات الجديده الي عملتها الشركه

Mahmoud Rashwan 09-03-2013 05:04 PM

يرجع نظام altrad هترجع العبة جمدا تانى و احسن كمان

engabdo 20-03-2013 01:57 PM

افتح سيرفر جديد

المفروض يعملوا سيرفر او اتنين جداد
واللى خلا اللعبة شعبيتها تقل لانو كان مش بيعمل حساب الفل الصغير كان بيفتح من لفل 80 لفل 90 لفل 100 لفل 110 لفل 120 فى سنتيت وبالتالى اى لفل صغير كان بتعقد ومش بيلع
ومن راى دلوقتى يفتحوا سيرفر او اتنيت جداد بسرعة

mr_monde 20-03-2013 10:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kitoben (المشاركة 4532599)
يرجع نظام التريد القديم دي كانت احسن حاجه في اللعبه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _thedevil_99 (المشاركة 4532887)
التراد ترجع
وعلى فكره اللعبه بترجع زى الاول وبكره تشوفوا لان انا كنت فاتح من يومين كده موقع rev6 والسيرفرات ماشاء الله 5 كراودد و الباقى مليان برده بنسبه من 75%:90% وكان فى سيرفر مليان ع الاخر اسمو centaruse
يعنى باذن الله اللعبه راجعه واحسن من الاول

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™_mostafa_™ (المشاركة 4534048)
لو نظامـ التريد رجع هيعمل فرق كبير جدااااا

بس مش باين خالص أنه ممكن يرجع

:stupid:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gernas (المشاركة 4534116)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_2013 (المشاركة 4536591)
يرجع نظام altrad هترجع العبة جمدا تانى و احسن كمان:starwars:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tracy (المشاركة 4532529)
بس هقولك رايى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة paranoid (المشاركة 4537467)
أولاً هي عمرها ماهترجع زي ما كانت

ممكن نظام الجوب القديم يرجع بعض الناس ..

غير كده ماظنش ان فيه حاة ممكن تتعمل هما ماعملوهاش

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xx_mody_xx (المشاركة 4538970)
نفسي بس نظام التريد و الدروب يرجع و كلو هيرجع ذي زمان :pile:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™_ ethereal_™ (المشاركة 4538991)
old job back=game back

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamegameover (المشاركة 4539384)
هو احسن حاجه يعملوها دلواتى انوا يقوى جرافيك سلك رود + يرجعوا التريد القديم بس بان يكون فى النظام الاقديم مثلا set بتاعت الهنتر او اللص تبقى زى ماهيا ونظام البلس يبقى احسن شويه

سعتها فى ناس ممكن ترجع

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة king1 (المشاركة 4540655)
نظام التريد القديم و لكن فى كل الاحوال حتى لو رجع النظام القديم الناس مش هترجع علشان الهاكات اللى بتتعمل على الناس و دى سببها ان فى اختراق فى قاعدة بيانات جوى ماكس و الشركة منفضة. و حتى لو مشكلة الهاكات اتحلت مظنش ان الناس ممكن ترجع علشان فى ناس اتجهت لأعاب اونلاين تانية و أسست حاجتها هناك.

مظنش ان سيلكرود ممكن ترجع زى زمان

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omara2007 (المشاركة 4542592)
يرجعوا نظام ال pet القديم بتاع ال wolf المجانى ويضيفوا حيوانات كمان غير الولف وتبقى مجانا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dark__dream (المشاركة 4543330)
نظام الجوب القديم +تحسين الجرافيك+دروب من لفل1

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة closed.heart (المشاركة 4557596)
هو على العموم فى ناس رجعت بس بنسبة قوليلة متتخطاش ال15 % بس ياريت يرجع نظام ال jop القديم :rm_sperm:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboo00oody (المشاركة 4570031)
1-يرجعوا نظام الjob القديم
2-البلصات بتاعت d12 و d13 يتلغي ويبقي عادي لان دلوقتي هو كام واحد في السيرفر مظبتين والباقي مع نفسة وكلها معتمدة علي الفلووس مش اكتر

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engabdo (المشاركة 4616724)
المفروض يعملوا سيرفر او اتنين جداد
واللى خلا اللعبة شعبيتها تقل لانو كان مش بيعمل حساب الفل الصغير كان بيفتح من لفل 80 لفل 90 لفل 100 لفل 110 لفل 120 فى سنتيت وبالتالى اى لفل صغير كان بتعقد ومش بيلع
ومن راى دلوقتى يفتحوا سيرفر او اتنيت جداد بسرعة

انا مع كلام الناس دول يرجعو الجوب القديم انا بقالى 4 سنين مبلعبهاش ورجعت بخصيه جديده

الساعة الآن 04:33 AM.