الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   سـجـل تـطـويـرات الـمـنـتـدى (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=74)
-   -   تم إفتتاح باب التقديم للإشراف على جميع أقسام المنتدى 10-11-2016 (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=606974)

Hamza FiGo 06-11-2016 02:29 AM

تم إفتتاح باب التقديم للإشراف على جميع أقسام المنتدى 10-11-2016

سلام عليكم

تم إفتتاح باب التقديم للإشراف على جميع أقسام المنتدى ما عدا بعض الاقسام اللي موجود فيها مشرفين بالفعل وفيها نشاط. حضرتك هتقدم وهيتم الرد بان القسم دا متاح ولا لا

بعض الشروط:

1- عدد المشاركات مش هيكون شرط أساسى فى الموافقة على طلب التقديم للإشراف ,, بمعنى " ان سعادتك لو عدد مشاركاتك قليل ولنفترض انه 50 مشاركة ,, بس مشاركات هادفة أو مواضيع مفيدة هيتم الموافقة على طلبك " ( لا نقبل العضويات الجديدة والمسجلين خلال فترة زمنية وقدرها شهر مضى ) .
2- نشاط ملحوظ فى الفترة الأخيرة داخل القسم المراد الإشراف عليه .
3- الإلتزام بـ قوانين و قواعد المنتدى العامة .
4- أن لا تكون مشاركات العضو عبارة أسئلة و إستفسارات فقط ! .
*-.-**-.-**-.-**-.-**-.-*-.-*
واللي عايز يقدم يبعتلنا البيانات دي

الإسم : ............................... .
السن : ............................... .
القسم المراد الإشراف عليه : ............................... .
الأسباب التى تؤهلك للإشراف على هذا القسم : ............................... .
البريد الإلكترونى : ............................... .

هيتم الموافقة او الرفض خلال الفترة المفتوح فيها الموضوع .

تحياتي

Un4Given 10-11-2016 08:27 AM

رد: تم إفتتاح باب التقديم للإشراف على جميع أقسام المنتدى 10-11-2016

بسم الله الرحمن الرحيم

الإسم :فارس محمد السيد
السن : 26 سنة
القسم المراد الإشراف عليه :قسم Silkroad R
الأسباب التى تؤهلك للإشراف على هذا القسم : بلعب فى السيرفر ده من اول فتح وبلعب فى ال 4 سيرفرات ومن اشهر الشخصيات المتخصصة فى بيع الاكونتات والجولد والبوت و الجميع يعرف حتى المشرف القديم Goby_ صديقى وبلعب سيلك رود من ايام ديجرى 7 واقضى وقت كبير على الانترنت بسبب شغلى الرئيسى
ومتواصل دائما
البريد الإلكترونى :[email protected] or [email protected]

Jayden 10-11-2016 06:45 PM

الإسم : شريف أبواليزيد
السن : 23
القسم المراد الإشراف عليه : منتدى عمل السيرفرات الخاصة
الأسباب التى تؤهلك للإشراف على هذا القسم : متواصل بإستمرار فى المنتدى وقدمت مواضيع مفيدة قبل كده وساعدت ناس كتير فى حل مشاكلهم سواء فى المواضيع بتاعتهم هنا او على الخاص و بقالى حوالى 5 سنين فى المجال ده والحمد لله ليا خبرة فيه .. و شايف انى هقدر اقدم اكتر باذن الله وادارة القسم بشكل كويس
البريد الإلكترونى : www.facebook.com/shefo.sb

Hamza FiGo 10-11-2016 11:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silkroad-r (المشاركة 5283962)
بسم الله الرحمن الرحيم

الإسم :فارس محمد السيد
السن : 26 سنة
القسم المراد الإشراف عليه :قسم Silkroad R
الأسباب التى تؤهلك للإشراف على هذا القسم : بلعب فى السيرفر ده من اول فتح وبلعب فى ال 4 سيرفرات ومن اشهر الشخصيات المتخصصة فى بيع الاكونتات والجولد والبوت و الجميع يعرف حتى المشرف القديم Goby_ صديقى وبلعب سيلك رود من ايام ديجرى 7 واقضى وقت كبير على الانترنت بسبب شغلى الرئيسى
ومتواصل دائما
البريد الإلكترونى :[email protected] or [email protected]

اقتباس:

2- نشاط ملحوظ فى الفترة الأخيرة داخل القسم المراد الإشراف عليه .

لو اخدت بالك من دي حضرتك هتلاقي ان مفيش ليك اي نشاط خلال شهرين تقريبا
بغض النظر طبعا ان تم رفضك قبل كدة من الادارة لاسباب تخص السمعه تقريبا . بس دي هنقول عليها زمان حاجة وناو حاجة تانية
ياريت اشوف ليك نشاط ملحوظ علي الاقل

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jayden (المشاركة 5284068)
الإسم : شريف أبواليزيد
السن : 23
القسم المراد الإشراف عليه : منتدى عمل السيرفرات الخاصة
الأسباب التى تؤهلك للإشراف على هذا القسم : متواصل بإستمرار فى المنتدى وقدمت مواضيع مفيدة قبل كده وساعدت ناس كتير فى حل مشاكلهم سواء فى المواضيع بتاعتهم هنا او على الخاص و بقالى حوالى 5 سنين فى المجال ده والحمد لله ليا خبرة فيه .. و شايف انى هقدر اقدم اكتر باذن الله وادارة القسم بشكل كويس
البريد الإلكترونى : www.facebook.com/shefo.sb

تمام تنور طبعا ونشاطك معروف . بس هيتم تعيينك في قسم الاسئلة اولا .لان الضغط كله علي قسم الاسئلة . دا الروتين للاسف ^^

Jayden 11-11-2016 12:58 AM

اقتباس:

تمام تنور طبعا ونشاطك معروف . بس هيتم تعيينك في قسم الاسئلة اولا .لان الضغط كله علي قسم الاسئلة . دا الروتين للاسف ^^

مفيش مشاكل ابدا وحتى لو اترفضت هفضل اقدم اللى اقدر عليه اكيد باذن الله

Un4Given 11-11-2016 02:21 AM

[QUOTE=Hamza FiGo;5284121]لو اخدت بالك من دي حضرتك هتلاقي ان مفيش ليك اي نشاط خلال شهرين تقريبا
بغض النظر طبعا ان تم رفضك قبل كدة من الادارة لاسباب تخص السمعه تقريبا . بس دي هنقول عليها زمان حاجة وناو حاجة تانية

لان فى الاساس مابقاش فى اهتمام من الادراة خالص للمنتدى وكلمت استاذ خالد كذة مرة لكن مافيش اى نتيجة

حتى بقيت مش بخش اشوف مين عايز ايه بسبب الاهمال المتواجد فى المنتدى

وناس كانت بتعمل اسبام فى القسم وكنت ابلغ بموضوع موضوع لكن مافيش اى رد وتفضل مواضيع الاسبام اكثر من شهر !!

فأنا هخش ليه بعد كده ؟!
وموضوع السمعة زى مابتقول ده شخص واحد دخل على موضوع بيقول انى نصاب بدون اى دليل او اى شئ فقط هذا ولا شئ اخر

تقدر تخش السيرفر وتسأل او اسأل المشرف القديم Goby_ ( مصطفى ) عن فارس

وشكرا لك

Hamza FiGo 11-11-2016 03:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jayden (المشاركة 5284126)
مفيش مشاكل ابدا وحتى لو اترفضت هفضل اقدم اللى اقدر عليه اكيد باذن الله

تم .. نورنتا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silkroad-r (المشاركة 5284139)
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamza FiGo (المشاركة 5284121)
لو اخدت بالك من دي حضرتك هتلاقي ان مفيش ليك اي نشاط خلال شهرين تقريبا

لان فى الاساس مابقاش فى اهتمام من الادراة خالص للمنتدى وكلمت استاذ خالد كذة مرة لكن مافيش اى نتيجة

حتى بقيت مش بخش اشوف مين عايز ايه بسبب الاهمال المتواجد فى المنتدى

وناس كانت بتعمل اسبام فى القسم وكنت ابلغ بموضوع موضوع لكن مافيش اى رد وتفضل مواضيع الاسبام اكثر من شهر !!

فأنا هخش ليه بعد كده ؟!
وموضوع السمعة زى مابتقول ده شخص واحد دخل على موضوع بيقول انى نصاب بدون اى دليل او اى شئ فقط هذا ولا شئ اخر

تقدر تخش السيرفر وتسأل او اسأل المشرف القديم Goby_ ( مصطفى ) عن فارس

وشكرا لك

زمان حاجة ياباشا وحاليا حاجة تانية. انا معاك ان كان فية اهمال . فترة وهتعدي ان شاء الله

حاليا احنا بنحاول علي اد ما نقدر نقوم المنتدي علي رجلية ويرجع افضل منتدي عربي باذن الله

Un4Given 11-11-2016 05:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamza FiGo (المشاركة 5284145)

تم .. نورنتا

زمان حاجة ياباشا وحاليا حاجة تانية. انا معاك ان كان فية اهمال . فترة وهتعدي ان شاء الله

حاليا احنا بنحاول علي اد ما نقدر نقوم المنتدي علي رجلية ويرجع افضل منتدي عربي باذن الله

بالتوفيق :)

SŦorm 11-11-2016 02:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamza FiGo (المشاركة 5284145)

انااسف على ردى انا عارف ان الردود للتقديم بس
بس المنتدى والحمدلله من مدة كبيرة جدا وكل الى يجى يقول
ومفيش حاجة بتحصل غير انو ينزل اكتر
المنتدى العام بقى زبالة اى مواضيع فى اى حاجة ودا يعتبر وجه المنتدى ياريت تبقى تبص علية

انا اسف على ردى دا مرة تانية

Dev.Myth 11-11-2016 10:06 PM

الإسم : أحمد شوقى .
السن : 25 .
القسم المراد الإشراف عليه : [ قسم الشروحات والبرامج المستخدمه فى عمل السيرفرات الخاصه ] .
الأسباب التى تؤهلك للإشراف على هذا القسم : مجرد خبره فى الاداره وكنت ادارى سابق فى يوم من الأيام وعندى خلفيه كويسه عن إنشاء السيرفرات الخاصه والبرامج الخاصه بالإنشاء وحالياً عندى وقت فراغ كبير وطبعاً للمساعده ده لو مكانش فيه حد مؤهل اكتر على حسب ماتشوف الاداره .
البريد الإلكترونى : [email protected] .

وبالتوفيق للجميع وإن شاء الله يرجع المنتدى احسن ماكان عليه طبعاً بأعضاءه وإدارته الجديده .

Dangers SrO 11-11-2016 10:07 PM

طلب رجوع للاشراف :)
ويريت لو مميز :triggerhappysmiley:

Hamza FiGo 12-11-2016 02:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SŦorm (المشاركة 5284177)

انااسف على ردى انا عارف ان الردود للتقديم بس
بس المنتدى والحمدلله من مدة كبيرة جدا وكل الى يجى يقول
ومفيش حاجة بتحصل غير انو ينزل اكتر
المنتدى العام بقى زبالة اى مواضيع فى اى حاجة ودا يعتبر وجه المنتدى ياريت تبقى تبص علية

انا اسف على ردى دا مرة تانية

ردك مقبول طبعا وبحترمه: لكن لو اخدت بالك انا او احنا بنمسك قسم قسم نشغله
اولا القسم اللي قايم عليه المنتدي حاليا هو السيرفرات الخاصة وخلص الحمد لله وعليه مشرفين بكفاءة عاليه
بنمسك باقي الاقسام ننضفها الاول ودا تم بالعفل . ونعين عليها مشرف يقدر يقومها من تاني مع الوقت . مقولناش لازم تعمل ولازم تسوي.. ابدا
وطبعا مستحيل نعمل كل الاقسام في وقت واحد . كدة بنضحك علي نفسنا زي ما كان بيعمل اللي قبلنا. النظام كويس ومع الوقت نرجع المنتدي من تاني.. زي ما بيقولو الصبر مفتاح الفرج

شكرا مرة تانية

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RealHuman (المشاركة 5284228)
الإسم : أحمد شوقى .
السن : 25 .
القسم المراد الإشراف عليه : أى قسم خاص بسيلك او كروس فاير أو قسم عام (ديه مجالاتى وافهم فيها سواء كان إنشاء سيرفرات او اسئله واستفسارات ) [ماعدا القسم الخاص بتعديل الميديا و سيلك رود اونلاين] .
الأسباب التى تؤهلك للإشراف على هذا القسم : مجرد خبره فى الاداره وكنت ادارى سابق فى يوم من الأيام وحالياً عندى وقت فراغ كبير وطبعاً للمساعده ده لو مكانش فيه حد مؤهل اكتر على حسب ماتشوف الاداره .
البريد الإلكترونى : [email protected] .

وبالتوفيق للجميع وإن شاء الله يرجع المنتدى احسن ماكان عليه طبعاً بأعضاءه وإدارته الجديده .

ملحوظه : لو محتاجنى معاكم فى الأشراف دخلونى اى قسم عليه ضغط كبير [إستغلونى]

ياريت تختار قسم معين انت شايف نفسك تقدر تدي فية وتشوف حالته هل هتقدر تنشطة ولا لا ..

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dangers SrO (المشاركة 5284231)
طلب رجوع للاشراف :)
ويريت لو مميز :triggerhappysmiley:

صعب في الوقت الحالي يا محمد للاسف .. اقسام السيرفرات الخاصة يعتبر Full . . لو فية اي قسم تقدر تدي فية قولي عليه

Dev.Myth 12-11-2016 10:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamza FiGo (المشاركة 5284265)

ردك مقبول طبعا وبحترمه: لكن لو اخدت بالك انا او احنا بنمسك قسم قسم نشغله
اولا القسم اللي قايم عليه المنتدي حاليا هو السيرفرات الخاصة وخلص الحمد لله وعليه مشرفين بكفاءة عاليه
بنمسك باقي الاقسام ننضفها الاول ودا تم بالعفل . ونعين عليها مشرف يقدر يقومها من تاني مع الوقت . مقولناش لازم تعمل ولازم تسوي.. ابدا
وطبعا مستحيل نعمل كل الاقسام في وقت واحد . كدة بنضحك علي نفسنا زي ما كان بيعمل اللي قبلنا. النظام كويس ومع الوقت نرجع المنتدي من تاني.. زي ما بيقولو الصبر مفتاح الفرج

شكرا مرة تانية

ياريت تختار قسم معين انت شايف نفسك تقدر تدي فية وتشوف حالته هل هتقدر تنشطة ولا لا ..

صعب في الوقت الحالي يا محمد للاسف .. اقسام السيرفرات الخاصة يعتبر Full . . لو فية اي قسم تقدر تدي فية قولي عليه

تمام خليه قسم الشروحات والبرامج لعمل السيرفرات الخاصه انا كنت مفكر فيه حد عليه :D هعدل الطلب تانى :)

Hamza FiGo 13-11-2016 01:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RealHuman (المشاركة 5284376)

تمام خليه قسم الشروحات والبرامج لعمل السيرفرات الخاصه انا كنت مفكر فيه حد عليه :D هعدل الطلب تانى :)

علي حد علمي انك كنت مشرف قبل كدة وتعرف ان لازم تعدي علي قسم الاسئلة الاول قبل الشروحات ^^

غير كدة الشروحات مش محتاج مشرف في الوقت الحالي .. احنا عايزين للاقسام اللي نايمة .. واكيد حد بمواصفاتك هنعوزك في قسم من الاقسام دي ..

لكن مينفعش اقولك روح لقسم كذا . لازم يكون من اختيارك انت ^^

Dev.Ri3o 13-11-2016 09:04 PM

الإسم : احمد ربيع محمد سلامة
السن : 18 سنة
القسم المراد الإشراف عليه : قسم تحميل العاب البى سى وقسم اخبار العاب البى سى
الأسباب التى تؤهلك للإشراف على هذا القسم : انا متابع لكل اخبار الالعاب ومن متابعين عرب هارد وير وليا خبرة كبيرة فى الالعاب انا مقفل GTA (V) و The Witcher 3 و Doom واجزاء Metro ولسه كتير جدا الخ الخ ليه خبرة فى التقنيات الخاصة بالكومبيوتر وعندى امل ان شاء الله انى اقدر احى الاقسام دى مرة تانية
البريد الإلكترونى :www.facebook.com/Dev.Ri3o
البريد الإلكترونى :[email protected]
ويا ريت الادارة لو هتعينى يبقى قسم اخبار العاب ال PC من غير نظام ان الموضوع يتقبل من قبل المشرف وانا كمشرف لو اتعينت عليه يبقى دورى ان اضيف واشوف المواضيع صح ولا نقل وخلاص وغلط بالنسبة لقسم تحميل العاب PC معتقدش ان اى واحد ميعرفش حاجة هيدخل يضيف موضوع تحميل لعبة فبرده القسم ده مش محتاج نظام موافقة المشرف ودورى كمشرف انى اثبت المواضيع المهمة جدا الخاصة بالحرق و المعلومات عن فرق ال Crack و انواع الحماية اللى بيفكها ال Crackers

الساعة الآن 04:09 PM.