الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   QueenSRO Network (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=258)
-   -   التـــــــــ(عضويه القسم)ـــــــــعارف (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=578974)

™_ASSASSIN_™ 15-02-2015 05:05 PM

التـــــــــ(عضويه القسم)ـــــــــعارف

كل واحد بيلعب QueenSRO يملئ الاستماره الاتيه:-
الاسم:
الاسم في اللعبه:
السيرفير:

للتعارف وكل الي محتاج مساعده هنطلبه من بعض (حتي انا)
و مش كده و بس هيتم عمل مسابقات و الجوائز رصيد بنكي,جولد في الجيم علي حسب نوع المسابقه و قرار الاداره

™_ASSASSIN_™ 23-02-2015 03:19 PM

رد: التـــــــــ(عضويه القسم)ـــــــــعارف

هو QueenSRO توفاها الله ولا ايه مفيش في المنتدي عضو واحد بيلعب اللعبه ولا الكل مكسوف ولا مكسل

دحتي انا بلعب اللعبه و قلت هساعد الناس محدش عايز مساعده؟!!

elnagme 28-02-2015 02:40 AM

الاسم : محمد
الاسم فى الجيم : Draculla_
السيرفر : روتانا
كان حاصلى موقف فى اللعبه فى لعب اسمه فى الجيم VIP170 :mad3:نصب عليه فى staff +25 وانا مش عارف اعمل ايه ؟؟؟؟

m.elserafy98 28-02-2015 02:03 PM

اللعبه بتجيب اخرها يا برنس :) المفروض الجي ام يغير السليفر ويعمل سليفر واحد باسم Rotana ويخيله Pvp
ويحط كل اللي يحط ينزل وباعلان جديد هيجب كل الناس تاني :)
ويخيلي حتي نسبة البلاس تبقي عاليه يعني مثلا Donate +25 تخلي الناس تقدر تبلص حتي 22 و23 عشان علي الاقل يبقي فيه لعيبه تلعب وتظبط حوار الشحن عشان مش كل اللي حينزل حيشحن ^_^ يعني لو مثلاً فيه ناس بتشحن نبص علي الناس اللي مبتشحنش ونخليهم في البلص تخلي الناس تقدر تجيب +22 وتخلي الـWeapon +18
ويظبط اللعبه والله هتجيب كل الناس ويوضح للناس انها شركه Queen Sro اللي عامله كده وانها هتستمر في الجيم والا:wolfwood:

™Ëxplõd™ 28-02-2015 02:47 PM

الاسم: Abdo
الاسم في اللعبه: Explod
السيرفير: QueenFun

™Ëxplõd™ 28-02-2015 02:47 PM

الاسم: Abdo
الاسم في اللعبه: Explod
السيرفير: QueenFun

™_ASSASSIN_™ 28-02-2015 07:16 PM

منورين القسم يا ررجاله
اقتباس:

كان حاصلى موقف فى اللعبه فى لعب اسمه فى الجيم VIP170 نصب عليه فى staff +25 وانا مش عارف اعمل ايه ؟؟؟؟
عادي عادي انا اهو خبره سنين في الجيم و اتنصب عليا ف 2h+17 60% كلنا بيتنصب علينا و ربنا يعوض عليك

7as san 28-02-2015 10:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™_ASSASSIN_™ (المشاركة 5168599)
منورين القسم يا ررجاله

عادي عادي انا اهو خبره سنين في الجيم و اتنصب عليا ف 2h+17 60% كلنا بيتنصب علينا و ربنا يعوض عليك

+17 وزعلان انا شايف ان البلاص وحش ودخلت على السيت روتانا لقيت الدونيت+25

انا اصلا مبحبش انزل لعبه فيها دونيت بيع ايتم بالزات. يبيعو سيلك ماشى انما ايتمز و + كمان لا
لان مفيش معادله كده الى معاه فلوس يشحن هيبقا اجمد من التانى الى معهوش ^_^
وفيه ناس ماشيه ب مبدأ متشحنش ف اى برافت سيرفر زى مثلا !
انا بشحن ف isro طبعا ولسه بلعبها وشغال عليها بس بفتح البرايفت معاها للتسليه فقط وحب لل PVP لان هيا ملهاش معنى غير كده :)
ما علينا سبنا من ده كلو الجى ام بيبيع ايتمز+25 وماشى
انما البلاص صعب فشخ يعنى انا لما قولتلك هنزل الجيم عملت dagger+19 طلع عين اهلى وفيلد+20 :/
ب معنى ان الجى ام بيجبرك علشان تلعب تشحن من الاخر -
بس طبعا خد وقت وطبعا نرفزنى كتير غير الى جاب فيلد قبلو كتير
ف حوار انى كل يوم اعملى حته مثلا+20 وليكن يعنى لو طول اليوم راشق
يبقا هخلص اللبس كلو انت بتمسك 2 ويبون و شيلد و 10 بارتى لبس يبقا 13 يوم على ما اخلصهم
ما علينا ممكن نستحمل ال 13 يوم بس بعد التعب ده كلو بردو هلاقى نفسى قدام واحد عمل دونيت انى ولا حاجه !
يبقا ليه من الاول - المفروض قبل ما حد يفتح لعبه يفكر ف المساوه بين الاعبين مش يفكر يجيب منها فلوس ازاى
ده راى ياريت محدش بيلعب ويزعل منى او واحد عمل دونيت يزعل وكده :)
انا اسف لكتر الكلام بس انا كل الى عاوز اقولو ان السيرفر مبنى على اساس فاشل من البدايه -_-
شكرا للجميع

™_ASSASSIN_™ 01-03-2015 05:41 PM

بص انا اكتر واحد في عالم سيللك رود مف كتير من السيرفرات اتنصب عليا و ياما وصلت ل+ عالي في الاغر فيلد و ياما
تعبت علشان اجيب سلاح و يدمر و انا بعمله + انا كنت بلعب سيلكرود دي سنين خاصه في السيرفرات الخاصه لعبت
مليون سيرفير اخلص من واحد اخش في التاني و معظمهم بيشتغل بمبدأ
"المعاه احسن من المعهوش" من الاخر و ده غلط و
احد اسباب ان الناس الغلابه بتسيب الجيم

7as san 02-03-2015 05:08 AM

كل الى انت قولته تمام بس عندك سيرفر Avatar-Sro
ده مبيجبرش حد انو يشحن وفيه مسواه بين الاعب والتانى بتنزل+12 وبتجيب ادفنس+8 بيبقا +20 وده الماكس
تانى حاجه مفهاش دونيت غير استات 100%
وانت ممكن تعمل استات 80 ب ايدك يعنى الى مش هيقدر يشحن هيبقا قريب جدا من الى شحن وتقريبا مع لعبك بالشخصيه مش هيفرق كتير 80 من 100%
-
وعلى فكره هقولك حاجه انا من الناس الى بتحب تعمل بلاص اوقات بس ادخل سيرفر ميكونش فيه بيع ايتمز +
هتقولى ليه هقولك هيبقا فيه حماس ليا شويه ومش همل لما ابص ل نقطه ان واحد معاه +20 وانا ماسك+16
لا دانا هفضل اجرب لحد ما ااجيب اعلى منو امال ايه الى يمز شخص عن شخص ف اللعبه ! بالنسبه للسيرفر ده
الى يميز شخص عن شخص الفلوس ^^
بالنسبه للعب تانى اعرفها مهراتك الشخصيه وخبرتك ف اللعبه هيا الى هتفرق عن الى قدامك . انك بتعرف تعمل بلاص وبتتعب علشان تبقا افضل من الى قدامك وبتعرف تجيب جولد ازاى لو هيا معتمده ع الجولد والسيف والهنتر وكده الخ ... الفن مش زى الجى ام ما بنى اساس اللعبه عليه الى هو الفلوس عمر الفن مكان ف جيم بالفلوس بالفلوس هجيب الحاجه وخلاص وكلها فول بلو وماكس بلص طيب انا هعمل ايه تانى ها ورايا FTW كل اسبوع ساعتين مره واحده يا حلااوه ^_^
والنبى حد عنده تفسير تانى بان الفن بالفلوس ام لا ! انا شايف الفن ان اتعب واعمل كذا وكذا علشان ادخل الاقى حاجه اعملها مش اول ما ادخل الجيم اجيب كلو بالفلوس ومش الاقى حاجه اعملها بعد كدا

الساعة الآن 05:28 PM.