الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=226)
-   -   محتاج برنامج فرى بيعمل باك اب ويرفعه على جوجال دريف (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=628303)

M@hmoud 09-11-2018 02:23 PM

محتاج برنامج فرى بيعمل باك اب ويرفعه على جوجال دريف

محتاج برنامج فرى بيعمل باك اب لوحده ويرفعه على جوجال دريف بس اهم حاجه يكون برنامج فرى مش تريال

M.HADAD 09-11-2018 03:27 PM

رد: محتاج برنامج فرى بيعمل باك اب ويرفعه على جوجال دريف

استخدم برنامح SqlBackup واعمل اكونت على جوجل وارفع عليه

Scrox 09-11-2018 08:05 PM

اتفضيل دا برنامج sqlbackup

SQL BACK UP

McDiesel 09-11-2018 09:29 PM

لو الفي بي اس عندك مش امكنيات منصحكش ب اي برنامج اشتغل مانول لانو هيعمل لاج ف كل باك اب

M@hmoud 09-11-2018 10:32 PM

انا عايز برنامج يعمل باك اب لوحده ويرفع الباك اب لوحده على جوجال دريف كل يوم مش عايز ارفعه بنفسى عايزة اوتماتيك يعنى لانى عندى شغل ومش فاضى اعمل الحوار دا كل يوم عايز برنامج يعمله لوحده

M@hmoud 09-11-2018 10:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Scrox (المشاركة 5360115)
اتفضيل دا برنامج sqlbackup

SQL BACK UP

انا عايز برنامج يعمل باك اب لوحده ويرفع الباك اب لوحده على جوجال دريف كل يوم مش عايز ارفعه بنفسى عايزة اوتماتيك يعنى لانى عندى شغل ومش فاضى اعمل الحوار دا كل يوم عايز برنامج يعمله لوحده

M.HADAD 10-11-2018 12:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M@hmoud (المشاركة 5360121)

ياباشا البرنامج دا بيعمل باك اب لوحده بس حوار الرفع دا انت اللى ترفعه كل يوم او كل يومين فضى نفسك ربع ساعه وادخل شوف اخر تاريخ باك اب وارفعه هوا بيعملك الباك اب بالتاريخ والوقت اللى انت هتظبطه فيه

M@hmoud 10-11-2018 12:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M.HADAD (المشاركة 5360123)

ياباشا البرنامج دا بيعمل باك اب لوحده بس حوار الرفع دا انت اللى ترفعه كل يوم او كل يومين فضى نفسك ربع ساعه وادخل شوف اخر تاريخ باك اب وارفعه هوا بيعملك الباك اب بالتاريخ والوقت اللى انت هتظبطه فيه

ما انا شغال بالبرنامج دا بس انا عايز برنامج بيرفع لوحده على جوجال درايف لو حد عنده برنامج كدا يبقى تمام

M.HADAD 10-11-2018 01:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M@hmoud (المشاركة 5360124)
ما انا شغال بالبرنامج دا بس انا عايز برنامج بيرفع لوحده على جوجال درايف لو حد عنده برنامج كدا يبقى تمام

اعتقد مفيش برنامج بالنظام دا انا مسمعتش عنه بصراحه

.Gamer. 10-11-2018 01:49 AM

كان صاحب برنامج JGuard عمل واحد وبيرفع علي Google drive لوحده بس تقريبا حصل فيه مشاكل او معرفش ايه اللي حصل ولغي البرنامج خالص .. مفيش مشكله لو حضرتك فضيت كل اسبوع علي الاقل ودخلت رفعت باك اب من الداتا ! ..

يغلق

الساعة الآن 09:37 PM.