الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   QueenSRO Network (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=258)
-   -   ازاي اعمل السلاح style (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=601138)

tigar 21-04-2016 01:00 PM

ازاي اعمل السلاح style

عاوز اعرف طريقة style
لو حد يعرف ياريت يقولي
وبحتاج ايه علشان اعمله

mahmoud1018 21-04-2016 09:55 PM

رد: ازاي اعمل السلاح style

روح Jangan
هتلاقى NPC اسمه Items style changer
جمب ال Storge
هتشترى ال style ب250 Arena coin
هتمسك ال weapon اللى عايز تعملة style
ودوس على ال style اللى اشترية
ونفس الكالم فى ال shield

:weight_lift2: :weight_lift2: :weight_lift2:

tigar 23-04-2016 01:31 PM

T.Y BRO

senior mezo 26-02-2017 01:21 AM

ايه الفايده بقى من Style بقا ياريت حد يفهمنى بقا يا جماعه علشان انا لسه مبتدأ و هنزل الجيم

CrazyGirl 01-03-2017 09:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة senior mezo (المشاركة 5302468)
ايه الفايده بقى من Style بقا ياريت حد يفهمنى بقا يا جماعه علشان انا لسه مبتدأ و هنزل الجيم

مفيش فايدة كل الحكاية اختلاف اشكال الاسلحة بس..
مفيش فرق في الدامج نهائي.

senior mezo 03-03-2017 05:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة CrazyGirl (المشاركة 5303218)
مفيش فايدة كل الحكاية اختلاف اشكال الاسلحة بس..
مفيش فرق في الدامج نهائي.

يعني حضرتك هو انا لو عملت مثلا سلاح dg13 +17 هيكون كويس ولا الستايل ده هيكون اجمد منه ياريت تقولي و بيتباع + كام لو اشتريتو و هل ينفع اعلي ال plus بتاعه ولا بيكون شكل كده و خلاص

حاجه تاني ايه اكتر plus ممكن اعملو بنفسي يعني انا بجرب +12 بيطلع معايا بصعوبه بس بعملو بس هل هينفع مثلا اعلي اكتر من كدخ يعني 13 14 ولا هيكون صعب عشان شايف ناس معاها +30 و 28

و اسف على الاطاله

CrazyGirl 03-03-2017 07:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة senior mezo (المشاركة 5303668)
يعني حضرتك هو انا لو عملت مثلا سلاح dg13 +17 هيكون كويس ولا الستايل ده هيكون اجمد منه ياريت تقولي و بيتباع + كام لو اشتريتو و هل ينفع اعلي ال plus بتاعه ولا بيكون شكل كده و خلاص

حاجه تاني ايه اكتر plus ممكن اعملو بنفسي يعني انا بجرب +12 بيطلع معايا بصعوبه بس بعملو بس هل هينفع مثلا اعلي اكتر من كدخ يعني 13 14 ولا هيكون صعب عشان شايف ناس معاها +30 و 28

و اسف على الاطاله

ولا يهمك مفيش ادني مشكلة. ^_^
بص مبدأيا بخصوص ال wep style.
مش بتعليه + او حاجه كل الفكرة دي سكرول بتغيرشكل السلاح الخارجي وبتديله GLOW جديد غير بتاع ال PLUS خالص يعني كل ستايل بشكل سلاح ولمعان جديد لا اكثر ولا اقل شكل فقط.
مكانها فين هتلاقيها فيjangan npc اسمه weapon style change فيه السكرولات قبل ما تشتري سكرول ادخل علي صفحة queensro official team علي الفيس بوك هتلاقيهم منزلين بوست فيه جميع اشكال السكرول ومترقمين خلي بالك ترقيم البوست هوهو ترقيم السكرول في ال NPC هتلاقي كل سكرول برقم شوف الرقم ده شكله ايه في البوست.
موضوع الplus 28-30 دول donate علي ما اظن لأن انا بلعب في سيرفر فان مش روتانا فا الموضوع مختلف بس اعتقد انك تقدر تعلي اكتر من +12.

NubianLeGenD 08-03-2017 02:50 PM

Good Luck

الساعة الآن 02:27 AM.