الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   مـنـاقـشـات عـامـة حـول سيلك رود أون لايـن (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ايه حل مشكلة ip Limited ? (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=333638)

mkoade434 19-04-2011 09:58 PM

ايه حل مشكلة ip Limited ?

اعتقد ان المشكلة دى اتحلت في مصر وسمعت كمان وانا في الجيم ان تركيا برضو مشكلتها اتحلت
انا بقي في الكويت اعمل ايه في الحوار ده اكيد في حلول بديله
ياريت لو في برامج او حاجه زى كده تكتبوها هنا اهو نجرب وخلاصص

ولو منفعشى نسيب الجيم ونلعب فيفا 2011 :(

oAchillesTo 19-04-2011 10:12 PM

انا في الامارات ومش بس كدا وعندي سايبر كمان والناس مش عارفين يفتحو اللعبه في السايبر الا اكونتين بس وبسبب الموضوع دا بيقفلو اكونتاتهم ويمشو لان عاوزين يدخلو مع بعض يعني بخساره علينا وغير كدا حلوها في مصر وتركيا واصلا مصر وتركيا هما السبب في الترافيك وهما الزاحمين السيرفرات جولد بوتس مش احنا :( ايه الحل دلوأتي؟

mkoade434 19-04-2011 10:17 PM

لو لقيت حل هقولك :icecream: المفروض المشرفين يساعدونا شوية لو حد عنده اقتراح اى حاجه اهو نجرب وخلاص مع انى متأكد ان الحوار ده هينتهى قريب وكل الناس هتدخل عادى بس احنا معندناش حاجه نعملها غير اننا نصبر دلوقتى ولما نشوف جوى ماكس هتلغى الحوار ده ولا هتسوء فيها العبط :mf_cupid:

oAchillesTo 19-04-2011 10:21 PM

هتسوء فيها العبط وهيستهبلونا كمان وبكرى تقولو اني قلت :confused:

mido8823 19-04-2011 10:58 PM

لووووووووووووووووول قلبى معاكم

MohamedYami 20-04-2011 12:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oAchillesTo (المشاركة 3331260)
انا في الامارات ومش بس كدا وعندي سايبر كمان والناس مش عارفين يفتحو اللعبه في السايبر الا اكونتين بس وبسبب الموضوع دا بيقفلو اكونتاتهم ويمشو لان عاوزين يدخلو مع بعض يعني بخساره علينا وغير كدا حلوها في مصر وتركيا واصلا مصر وتركيا هما السبب في الترافيك وهما الزاحمين السيرفرات جولد بوتس مش احنا :( ايه الحل دلوأتي؟

ياريت يبقى فى اسلوب احسن من كدة مش ذنبنا اننا 85مليون و انتوا 20 مليون و احنا مش بنعمل 5 كراكترات و نجبلهم كلهم برميم + و نطلعهم و اكادمى و غيرو + خبرة المصريين فى الجولد بوترز متجيش 10% من خبرة الناس التانية
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mkoade434 (المشاركة 3331270)
لو لقيت حل هقولك :icecream: المفروض المشرفين يساعدونا شوية لو حد عنده اقتراح اى حاجه اهو نجرب وخلاص مع انى متأكد ان الحوار ده هينتهى قريب وكل الناس هتدخل عادى بس احنا معندناش حاجه نعملها غير اننا نصبر دلوقتى ولما نشوف جوى ماكس هتلغى الحوار ده ولا هتسوء فيها العبط :mf_cupid:

حضرتك ممكن تشوف برنامج اسمه البروكسى دة بى 10$ فى الشهر مش حاجة ياعنى و بيغيرلك ip على الى انتا عاوزو التفاصيل معرفيش اوى بس هحاول اسالك و انتا تقدر تسال اى حد من امريكا هما متخصيصن فى الموضوع دة عشان بقالهم شهرين و اكتر فى دة و حاليا المان بردو هتلاقيهم عرفوا الموضوع

modypink2010 20-04-2011 12:46 AM

ربنا يسهل يا رب :worthy:

moataz1988 20-04-2011 12:47 AM

معندناش حاجه نعملها غير اننا نصبر

Mr.D3MO 20-04-2011 01:00 AM

يا جماعه كل افتكاسه من جوى ماكس وليها حل

بيظهر بعد يوم او اتنين

فاكرين افتكاسه الهاك شيلد

بعدها باسبون كانت السرفرات زحمهو الناس فاتحه اكونتات

عادى و الحياه زبادى

اتكوا على الصبر شويه

:icecream: