الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   مـنـاقـشـات عـامـة حـول سيلك رود أون لايـن (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   يا جماعه انا بعد ازنكم عايز اعرف موعيد فتح الكهف بتاع المدوسه .. (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=592583)

ღ♥_ akeml _♥ღ 02-10-2015 07:31 AM

يا جماعه انا بعد ازنكم عايز اعرف موعيد فتح الكهف بتاع المدوسه ..

يا جماعه انا بعد ازنكم عايز اعرف موعيد فتح الكهف بتاع المدوسه .. وازاى ادخله .. وياريت الموعيد بظبط فى سيرفر Hades

medo2022 02-10-2015 02:29 PM

رد: يا جماعه انا بعد ازنكم عايز اعرف موعيد فتح الكهف بتاع المدوسه ..

3 الظهر و 3 بليل و 9 بليل و 9 صباحا على ما اعتقد كل السرفرات واحدة نفس المواعيد

Alexander_Alex 02-10-2015 06:00 PM

انا سيرفر hades لو عايز ابقى اجاي معاك كلمني عالجيم

moataz_123

mahmod_tmam22 02-10-2015 09:31 PM

زى ما قلك ميدو المواعيد واحدة هيا بتفتح كل 6 ساعات بتدخلها من B4 من البلورة قلى رأس افعى جوة لازم تموت الاربع يونكات قلى فى الاربع اجناب وبترجع تانى قبل خانه المنتصف هتلاقى اليونك الخامس خلى بالك لانو دة مبيبقاش باين فى الماب هوة على شكل اكونت وماسك سلاح جلافى فى ايدو فكاهة يعنى ههههههههههههههههه بعد كدة هتلاقى بلورة فتحت B6 هتدخل تموت كام موب جوة وهتروح بعدين يا معلم للميدوسا بس نصيحه لو عايز تموتها لازم يكون معاك حد واهم حاجة وركز فى دى اول ما تعمل الدائرة بتاعتها اجرى متقفش عشان متتخشبش لانك لو اتخشبت هتموت ونصيحة لو ويزارد بلاش تدرب salmendr Blow لانك وانت بتدربها ممكن تعمل الدائرة وساعتها موش هتلحق تجرى بعد ما بتموتها الجائزة بتاعتها لقب SnakSlayer انما لو بتعمل خطوات كويست الميدوسا فى الاخر بتاخد جائزة على ما اظن رنج دجرى 10 Sun يا رب اكون جبتلك الخلاصة

ღ♥_ akeml _♥ღ 03-10-2015 01:25 AM

خلاص تمام .. اشطه ندخله سوى انا اسمى فى اللعبه AkemL لفل 120 ودا اميلى على الفيس لو حبيت تبعتلى ادد :bye: [email protected]

ღ♥_ akeml _♥ღ 03-10-2015 01:28 AM

تمام شكرا ليك على الشرح الهائل دا .. انا ان شاء الله هدخل اقتلها انا لفل 120 Bow و لفل 122 wizz
:specool::specool::specool::biker:

ღ♥_ akeml _♥ღ 03-10-2015 01:33 AM

شكرا ليك يا ميدو الف الف شكرا يا كبير :bye::bye::specool::biker::mf_prop::mf_prop::mf_pr op::mf_prop::gunsmilie::mf_prop:

ღ♥_ akeml _♥ღ 03-10-2015 02:16 PM

شكرا للناس الا ساعدونى . انا قدرت ادخل الكهف واقتل فى المدوسه .. شكرا ليكم .. وياريت حد يفهمنى ازاى ادخل لا يونك الروك Roc الا فى هوتن واقتله ازاى
:ahah::ahah::ahah::ahah::mf_sleep:

mahmod_tmam22 03-10-2015 03:11 PM

بص يا باشا هوة اليونك ينفع تدخلو وانت لفل 80 بس طبعا موش هتجازى معاة لازم اكونت عالى ولازم بارتى جوة لانو يونك قوى جدااا بس عشان تدخلو لازم تجيب المفتاح قلى هتدخلو بيه وهوة بتعمل كام كويست وفى الاخر بيديك المفتاح بتاعو
والكوستات بتعتو افتح حرف H عندك فى الجيم وادخل على كلمة كويست وادخل على كوستات Roc Mountain واعملها هما 24 كويستة بس عشان تقتل اليونك لازم يكون معاك بارتى جوة وانت اكيد هتلاقى ييجى اربعه بارتى بيدربو فيه وانت وقوتك مين قلى بياخدو جوايزو دجرى 12 لاجند ودجرى 13 لاجند ايتم هوة بيفتح يوم الاربعاء ودة مكانو

http://www.mrkzgulf.com/do.php?img=65765

Kenkoz 03-10-2015 04:25 PM

ينقل لقسم المناقشات

ღ♥_ akeml _♥ღ 04-10-2015 12:06 PM

شكرا ليك يا محمد .. افتدينى وانا ان اء الله هعمل الكويستات ,, والف الف شكرا ليك على مجهودك دا .. بس عايز اسالك سوال هو ليه سلك رود مبتعملش .. موضوع عن اليونكات وهتنزل امتا وامكانها فين .. زى كهف اليكس .. بتاع السيف والهانتر .. وكمان . يونكات كهف جبتار ... وبقى يونكات اللعبه .. :D

:respect::bow_arrow::sailor:

Alexander_Alex 07-10-2015 03:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ღ♥_ akeml _♥ღ (المشاركة 5225562)
خلاص تمام .. اشطه ندخله سوى انا اسمى فى اللعبه AkemL لفل 120 ودا اميلى على الفيس لو حبيت تبعتلى ادد :bye: [email protected]

بعتلك ادد اسمي moataz alexander انا دخلت وقتلتها بأكونت لفل 105 ويزارد بدون حد :D معجزة اي وقت نبقى ندخل سوا

ღ♥_ akeml _♥ღ 08-10-2015 01:58 PM

انا قبلت الا ادد بتاعك يا يا باشا ابقى كلمنى فى الفيس بقى علشان اضيفك فى جروب سلك رود معانا وكمان ندخل الكهف سوى .. اشطه يا باشا .. :snog::partytime2:

الساعة الآن 08:10 PM.