الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Flora (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=44)
-   -   عارفين المصريين مش هينجحو في سيلك روود ليه ويبقي اجمد ناس في اللعبة ؟ (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=197357)

mamonet 19-02-2010 05:29 AM

عارفين المصريين مش هينجحو في سيلك روود ليه ويبقي اجمد ناس في اللعبة ؟

عشان محدش بيساعد حد انا جايب صورة كنت بكلم واحد اكيد انتم عارفينو لسه بقولو هو ليه المصريين مش بيساعدو بعض في اللعبة وبالزات في الجولد راح شاتم وسب الدين وفي الأخر بيقولي اتفو ( بيتف عليا ) عشان كده احنا مش هنتقدم زاي الناس بتوع تركية والله بيقي في تاكسي للناس بتوع تركية ويعرف انت مصري يخلع منك ليه لأنهم اخدو فكرة اننا كلنا حرامية وشحاتين لأن لو كل مصري ساعد مصري شبه مفيش حد هيبقي محتاج اي حاجة وكله يبقي عالي في اليفل ونتحدي اي حد لكن كله بيقول يلا نفسي انا مالي ما يتحرق [IMG]http://www12.0zz0.com/2010/02/19/02/931011280.jpg[/IMG]

mamonet 19-02-2010 09:00 PM

علي فكرة انا مش هرود عليك وحش عشان انا محترم ( محترم) اولا انا معرفكش تاني حاجة انا رفعت الصورة عشان الناس تعرف احنا هنفضل ليه علي طول مش متقدمين في حاجة عشان كله بيقول يلا نفسي وعلي فكرة انا كلمتك من اكونت تاني وشتمت برضه بس انا قولت عادي ورحت كلمتك تاني شتمت برضه قولت لازم الناس اللي مخدوعين فيك يعرفو انت بتعامل الناس ازاي وياريت ياجماعة بعد كده اي حد في اللعبة يتشتم من واحد مصري يرفع الصور عشان الناس تعرف مين الكويس ومين الوحش ثالث حاجة المنتدي ده للجميع ممكن اي حد يحط اي حاجة بس في حدود الأدب

Butcher008 20-02-2010 12:48 AM

انا الحمد لله اي حد بيكلمني بديله اللي هو عاوزه

mamonet 20-02-2010 04:03 AM

ده اللي المفروض يحصل من كل الناس بس مش كل الناس بتعمل كده يلا كل واحد بياخد علي قد نيته

AhMeD_HeLL33 21-02-2010 08:31 PM

انا عن نفسى اى حد بيحتاج مساعده اقدر اعملها بعملهاله

mamonet 26-02-2010 03:30 PM

ياعم الحاج شهرة ايه وهبل ايه دي لعبـــــــــــــــــة الناس بتنسي انها في الأخر لعبة يعني بتسلي وقتك انا بستمتع لما احس ان حد في اللعبة سعيد ده كل همي في اللعبة ان اعمل صدقات مع الناس وممكن يكون واحد لفل مش عالي ويطلب منك خدمة مش شرط جولد او لبس والكلام ده وانت تكلمه بأدب وتحترمه هيبقي مبسوط يا راجل اقسم بالله بيبقي واحد لفيل عالي بيكلم واحد صاحبي واقوله فاتح واجي اكلمه ميرودش ويبقي جنبي ومش واقف ستيل وبرضه يطنش انا لما ببقي عايز اعرف سعر حاجة والله مش بسأل مصري بسأل اي حد ماشي
واللي يغيظك ان الأجانب هما اللي بيردو عليك انا كان نفسي اللعبة دي كانت تبقي احسن من كده علي فكرة انا معرفش سنك وتقريبا علي ردك ده انك مش كبير

mamonet 26-02-2010 03:39 PM

انا نسيت اقولك انا عملت الموضوع ده عشان انا كنت فاكر ان صاحب الأكونت ده لذيذ من رده علي المواضيع وكمان هو قديم في الجيم فقولت اعرف منه حاجات كنت عايز اعرفها بس انا رفعت الصور ة عشان سب الدين بس مش عشان الشهرة زي ما بتقول انا الحمد لله ناجح في شغلي بس الحقيقي مش اللعب

ahmedienoo 26-02-2010 06:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mamonet (المشاركة 2038605)
انا نسيت اقولك انا عملت الموضوع ده عشان انا كنت فاكر ان صاحب الأكونت ده لذيذ من رده علي المواضيع وكمان هو قديم في الجيم فقولت اعرف منه حاجات كنت عايز اعرفها بس انا رفعت الصور ة عشان سب الدين بس مش عشان الشهرة زي ما بتقول انا الحمد لله ناجح في شغلي بس الحقيقي مش اللعب

هيا هيا نفس المشكله في كل السرفرات حتي عندنا في زيوس
اغلب المصريين لما بيوصلوا بيعيش الوهم وينسي انه في يوم من الايام كان لفل 1
وعموما الغلط مش فيه ولا فيك ولا المصريين
الغلط في اختيارك انت اخترت شخص غير مناسب تطلب منه المساعده :)
الاخلاق فوق كل شئ مع احترامي لي لفله او موقعه في السرفر

mido4all 26-02-2010 07:06 PM

يا مان ده واحد من الناس الي مش محترمه انما في ناس محترمه كتير اوي

mamonet 27-02-2010 04:35 AM

اكيد مش كله بس ربنا يكرم ويبقي المصريين كلهم احسن ناس في اللعبة عشان مش كل ما نكلم واحد يروح قايل انت مصري تبقي حرامي وبتشتم الناس

AhMeD_HeLL33 27-02-2010 01:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedienoo (المشاركة 2039046)
هيا هيا نفس المشكله في كل السرفرات حتي عندنا في زيوس
اغلب المصريين لما بيوصلوا بيعيش الوهم وينسي انه في يوم من الايام كان لفل 1
وعموما الغلط مش فيه ولا فيك ولا المصريين
الغلط في اختيارك انت اخترت شخص غير مناسب تطلب منه المساعده :)
الاخلاق فوق كل شئ مع احترامي لي لفله او موقعه في السرفر

بصراحه انا معاك فى كل كلامك يا احمد انت ردات الرد الانا كانت عايز اكتبه

o0_LQQK_0o 04-03-2010 02:14 AM

بسم الله

المصريين دول ا*** (dirty) :mad:ناس فالعبة دي بجد ا*** (dirty)بنفس قدر وساخة و عفانة الاتراك , انا متاكد من الكلام ده عن تجربة مش واحدة لأ 500000 :( الكلام ده مش علشان روقا كتب كدا بالمناسبة الاكونت بيفتحو كذا واحد دلوقتي عشان روقا فالجيش...انا بسمع عن ناس بتعمل سكام فالتاكسي بس حد سمع ان الناس اللي بيتعملها تاكسي بتعمل سكام علي اللي بيعمل تاكسي !!!!!:confused::eek::eek:
بجد ربنا يخلي المصريين كل جديد وجديد مينفعش نعيش من غير قرفهم في Aege :rolleyes:معرفش ايه النظام فالسرفرات الباقية...برضو عايز اقولك حاجة يا بوب كل واحد و شخصيته مش قصدي الاكونت بتاعك انا بقول علي البني ادم نفسه والاتراك اللي انا بتقول عليهم متقدمين دول ا*** ناس علي وجه الارض و معندهومش فكرة عن اي حاجة , معا احترامي ليك شاكلك مش فاهم حاجة عشان انا عمري مشفش حد بيقول علي الاتراك متقدمين انتا ممكن تكون اتعملت معا واحد او اتنين او حتا تلاتة برضو دول مش بالقدر الكافي انتا لسه شكاك جديد و انا بنصحك تتعامل معا ناس كتير كمان حاجة عامل الناس زي مابيعملوك عايز برضو اقولك حاجة اخيرة سمعة المصريين الحمد لله كويسة عشان المصريين هما DrugDealers :cool: مش حد تاني بامانة مش بقول الكلام ده غرور واللهي ولا اي حاجة انتا ممكن تسأل بنفسك...طبعا ملكش دعوة ب golaso والاشكال دي عشان دول لموأخذة زبالة المصريين.
محدش ينكر ان المصريين فيهم ناس كويسة يدوب 1% الناس دي علي راسي من فوق و اتمني اقابلهوم
اتمني ان محدش يزعل من مروري....السلام عليكم.

mickey88 04-03-2010 04:50 PM

كلمة واحدة for LQQK انتا واطى يا معلم بتحاول تاخود الناس فدوكا علشان Roqa صاحبك انتا متفريْش كتيير عن golaso لعلمك ^^

o0_LQQK_0o 04-03-2010 09:04 PM

نتا مين قالك تتكلم ؟؟
كمان انا مش بهتم برأي امثالك...قولي ليه
قولتلي ليه:D عشان الناس اللي زيك بتفضل تحور...انا و انا و انا و انتا فالاصل بالونة تفضل تقول اعمل و اسوي و هجبلوكو واجي و فالاخر تعمل فيها مش من هنا:rolleyes:
و انا عارف انتا قصدك ايه علي حوار السكام بس انتا اللي بدأت و اخوك عمل سكام علي الواد بس عشان ربنا مش بيسيب حق حد واحد تاني عمل سكام عليك ماليش فيه انا بقا محدش قالك تعمل سكام علي الناس الله اعمل برضو انتا ولا زي مبتقول اخوك...كلها بتحور اليومين دول:rolleyes:
متفضلش تحكي كتير عشان انا مش بحب ارود هنا فالعبة احسن....العبة دي اصلها افعال لا اقوال :cool::cool:

roqa 05-03-2010 02:10 PM

اولا السلام عليكم

ثانيا اكيد انت تعرف انا مين :):D real owner of O0_Roqa_0O دى اول حاجه تانى حاجه انا مش عاف ليه الناس متضايقه ان احنا من اجمد المصريين فى اللعبه ياعنى كل واحد يدخل اللعبه جديد يفضل يشتم فينا واحنا نسكت ومش بنرد بس لازم تعف ان الواحد بيكون ليه خلق ياعنى لما الواحد بيتخنق على اخ ممكن يعمل اول يقول اى حاجه غصب عنه :mad:

وعلى فكره انت هتستغرب انا ازاى متدتشى عليك الفترة اللى فاتت دى انا هقولك السبب اللى هو ان انا فى الجيش دلوقتى ومش فاضى للعب العيال الصغيرة دى ... :p:p

وبعدين انت بترفع صور شتيمه انت لو عاوز صو شتيمه من ناس مصريين على فكره انا عندى صور كتير ياعنى ممكن اعملك البوم .. :cool:

حاجه كمان انا بشكر صحابى واخواتى اللى ردو عليك وانا مش موجود :D عشان هى دى الصحاب والرجاله

وبعدين المفروض اللى يطلب حاجه يطلبه بأدب مش يدخل يقولى عاوز جولد مثلا اقوله مش معايا يقوم شاتمنى
انت على فكره رافع الحته اللى انت بتتشتم فيها بس والناس صدقتك بس ياترى محدش سأل نفسه هو ليه مرفعشى الشات كله :mad::mad::o:o:(:(

نهايه كلامى عشان انا مش بحب ارغى كتير

( كل واحد عارف نفسه فاياريت محدش يتكلم علينا تانى :D:cool:

الساعة الآن 03:13 PM.