الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   قسم المواضيع المكررة و المخالفة (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=58)
-   -   ابو سراج كبر وبقي يعرف يعمل هاك :)) (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=201348)

DeathDance 05-03-2010 01:20 AM

ابو سراج كبر وبقي يعرف يعمل هاك :))

موضوع لا اتخيل انو يحصل :))

ابو سراج هاك SuB_Z3RO اللي هوا بتاع هيثم ..طبعا احمد RDVC يعرفة ومصطفي يعرفه اكيد لاننا اتقابلنا كتير

الموضوع ان المعلم سراج بيفتح اكونت R3B_KSA والكل عارف كده وهوا بنفسه قال في موضوع انو بيفتح الاكونتين بتاعه وبتاع R3B_KSA ..المهم هيثم كان يعرف صاحب الاكونت الحقيقي اللي اسمه R3B_KSA واصحاب جدا فلما لاقاه مفتوح المعلم سراج طلب من هيثم انو يفتح الاكونت يلعب PVP شوية عشان نفسه يلعب باكونت نيوكر ....هيثم كان فاكر ان اللي بيكلمه صاحب الاكونت الحقيقي لان هيثم بيدرس بره ومش بيلعب الجيم وميعرفش اي حاجة عنها ..هوا بيفتح يلعب شوية PVP ويسلم ع الرجالة ويقفل ...طبعا اده الاكونت لسراج راح حصل اللي حصل ..لبسله الاكونت مردر ليفل 15 وهاك كل الـ set وباعله الـ 2 avatar والارنب وكل حاجة ..... المهم هيثم كلمني ..فهمته مين اللي ع الاكونت وكده ولبستله الاكونت تاني بس قولتله يستعوض ربنا في لبس السلك ...

طبعا انا عمري ما افكر اعمل موضوع زي ده غير لما يكون صاحبه فعلا يكون محترم ..وعشان هيثم شب محترم جدا وابن ناس انا عمري ما افكر اعمل موضوع فيك انته يا سراج عشان انته من الاخر صفر ع الشمال من ايام ما كنت بتشتمني في رسايل خاصة ايام ما كنت مشرف ...

مش هاقولك غير كلمه واحده بجد يا سراج قسما بالله العلي العظيم لو حصلت في حد يخصني تاني ما هاخليك تلعب علي اكونت في السيرفر ...\

كده بيـــس

Silentangel 05-03-2010 01:31 AM

والله العظيم الواد الى اسمه سراج ده مريض جدا وشكله هتحول ويهوهو بس متزعلش نفسك يا مان هو من الاول معرف عنه عيل صغير اربع سنين ربنا يهديه وياخده ان شاء الله

OHishamO 05-03-2010 01:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HARD_ROoK (المشاركة 2055896)
موضوع لا اتخيل انو يحصل :))

ابو سراج هاك SuB_Z3RO اللي هوا بتاع هيثم ..طبعا احمد RDVC يعرفة ومصطفي يعرفه اكيد لاننا اتقابلنا كتير

الموضوع ان المعلم سراج بيفتح اكونت R3B_KSA والكل عارف كده وهوا بنفسه قال في موضوع انو بيفتح الاكونتين بتاعه وبتاع R3B_KSA ..المهم هيثم كان يعرف صاحب الاكونت الحقيقي اللي اسمه R3B_KSA واصحاب جدا فلما لاقاه مفتوح المعلم سراج طلب من هيثم انو يفتح الاكونت يلعب PVP شوية عشان نفسه يلعب باكونت نيوكر ....هيثم كان فاكر ان اللي بيكلمه صاحب الاكونت الحقيقي لان هيثم بيدرس بره ومش بيلعب الجيم وميعرفش اي حاجة عنها ..هوا بيفتح يلعب شوية PVP ويسلم ع الرجالة ويقفل ...طبعا اده الاكونت لسراج راح حصل اللي حصل ..لبسله الاكونت مردر ليفل 15 وهاك كل الـ set وباعله الـ 2 avatar والارنب وكل حاجة ..... المهم هيثم كلمني ..فهمته مين اللي ع الاكونت وكده ولبستله الاكونت تاني بس قولتله يستعوض ربنا في لبس السلك ...

طبعا انا عمري ما افكر اعمل موضوع زي ده غير لما يكون صاحبه فعلا يكون محترم ..وعشان هيثم شب محترم جدا وابن ناس انا عمري ما افكر اعمل موضوع فيك انته يا سراج عشان انته من الاخر صفر ع الشمال من ايام ما كنت بتشتمني في رسايل خاصة ايام ما كنت مشرف ...

مش هاقولك غير كلمه واحده بجد يا سراج قسما بالله العلي العظيم لو حصلت في حد يخصني تاني ما هاخليك تلعب علي اكونت في السيرفر ...\

كده بيـــس

سراج كان بيكلمنى من pehlivan_09 وبيقولى هات 500 مليون واديلك السيكرت بتاعه , وتعالى الفلك بالاكونت
ميعرفش انى بعتت الـ ID & PW بتوع pehlivan ده فى جلوبال للسيرفر كله والاكونت ملوش سيكرت :)

No name12 05-03-2010 01:46 AM

طيب هو بيعمل كد لية

لاحول ولا قوة الا بلله

طيب هو باع اللبس الافتر ازاى والارنب مش دو ل سلكات ارجو الافادة

OHishamO 05-03-2010 01:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة no name12 (المشاركة 2055983)
طيب هو بيعمل كد لية

لاحول ولا قوة الا بلله

يقصد باعهم npc بـ 1 جولد

No name12 05-03-2010 02:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GetCrazy (المشاركة 2055996)
يقصد باعهم npc بـ 1 جولد

لية يعنى كدا

حرام علية والله:mad:

SASASOFO 05-03-2010 03:37 AM

اه طبعا عارفه و كمان كان سعات حازم no mercy بيفتحه
معلش بقى قدر الله ما شاء فعل
و يا ريت يبقى يخلى باله قبل ما يدى الكونت لاى حد يتأكد هو مين الاول
دلوقتى كل كراكتر عليها 2
واحد يشتم و التنى يقول مش انا
او واحد يسرق و التنى يقول مش انا
انا اعرف ناس بدون ذكر اسماء و ناس مشهورة كمان
يدى الكراكتر بتاعه لواحد صاحبة يسرق بيه فى تاكسي بعد كدة يفتح هو يلفل و لو كلمته يقولك مش انا
يلا ربنا ياخدهم
سلام

SASASOFO 05-03-2010 03:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة no name12 (المشاركة 2055983)
طيب هو بيعمل كد لية

لاحول ولا قوة الا بلله

حرام بقى كدة
ده مش اسمك ولا اسم واحد صاحبك
ده اسم ربنا
معقولة وصلت ان اسم ربنا يتكتب غلط
مفهاش هزار دى .......:(

™ Vitch« ® 05-03-2010 05:52 PM

والله العظيم الواد ده مريض

سؤال بسيط هو الاود ده منين ولا مفيش حد عارف يوصله ؟

كل اللى انا هاقدر اقولو ربنا يعوض عليك انا برضو حصل عليا هاك فى اكونتين بس على سيرفر مارس بس هانقول ايه ( عسى ان تكرهوا شيئا و هو خيرا لكم)

DeathDance 06-03-2010 02:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heshamovitch (المشاركة 2057933)
والله العظيم الواد ده مريض

سؤال بسيط هو الاود ده منين ولا مفيش حد عارف يوصله ؟

كل اللى انا هاقدر اقولو ربنا يعوض عليك انا برضو حصل عليا هاك فى اكونتين بس على سيرفر مارس بس هانقول ايه ( عسى ان تكرهوا شيئا و هو خيرا لكم)

كلامك سليم 100%

وتسلم يا جميل ع مرورك ^^

lionsilkroad 06-03-2010 12:26 PM

صح المفروط نعرف هو ساكم فين؟

ممكن يكون قريب منها ويروح البيت يضريه ويرجع تاني

هههههههههههه

Mario__2009 06-03-2010 03:23 PM

اولا : انا صاحب SuB_Z3RO
بس هو خلاطان الواحد اما يكون ساب اللعبة فترة و بعديها رجعلها تانى المفرود يتاكيد مين صاحب الكونت او ممكين يكون باع الاكونت
او اى حاجة تانى كان المفروض انوا يتاكيد مين الفاتح الاكونت وا لو سراج قلوا انو هو صاحب الاكونت يكلموا مين اميل او فى طريقة الاكلام وشكراا
(Amr)

الساعة الآن 07:17 AM.