الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   قسم المواضيع المكررة و المخالفة (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=58)
-   -   يوجد 1 Ip S-Bot للايجار الى عاوز يكلمنى (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=281462)

no_one 12-10-2010 04:31 PM

يوجد 1 Ip S-Bot للايجار الى عاوز يكلمنى

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

موجود حالا ايجار 1IP S-Bot على 80 جنية كل شهر الى عاوز يكلمنى على الاميل :wiggle:

[email protected]

انا من القاهرة

no_one 13-10-2010 08:16 PM

الى بى الواحد فى الشهر ب 80جنية و التسليم فى المعادى يد بيد او حواله بريدية :brucelee:

yori 15-10-2010 03:28 PM

طيب يامان انا هاخدوا منكـ بس ياريت تقلللوا شويا انا من المعادي وسهل نتواصل

no_one 16-10-2010 04:18 AM

والله انا باجر ب 80 جنية الشهر للبوت و انا الى بشحنه بنفسى يعنى مش هيتسرق ان شاء الله :pipe1: :pipe1:

و انا يوم الاحد جايله اكونت جديده لان الاكونت الى معايه اجرته كله الحمد الله :yes:

HeLLBoy550 16-10-2010 04:27 AM

غالي قوي يا مان دة بيتاجر 100ج 2 اي بي

حرام كدا دا انا هشحن م بوت احسن
:tongue2:

no_one 16-10-2010 02:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HeLLBoy550 (المشاركة 2851260)
غالي قوي يا مان دة بيتاجر 100ج 2 اي بي

حرام كدا دا انا هشحن م بوت احسن

:tongue2:

عادى كل واحد حر فى الاكونت بتاعه ياجره بى مبلغ :whistling: يعنى انا لم اجيب الاكونت مشحون 3 شهور ب 350 جنية الواحد اجر ال 2 ip ب 100 جنية ليه اجر الواحد ب 80 جنية
الحمد الله محدش بيعترض على المبلغ ده الناس الى فى المعادى ماجرين منى من 4 شهور و تمام

yori 16-10-2010 04:51 PM

يعني يامان مش تمشي ب 60 وانا جاهز

asasdrdr 18-10-2010 06:16 AM

لول 80 جنية ليه يعم انا اى حد يكمل ويشترى واحد مش مشحون حيعملو 150 او 180 بكبيرو يزود 100ج ويريح دماغو ويشتريلو اكونت دا كل الشير حرامية

الاحسن للكل والله اشترلكو اكونت انا عملت كدة واشتريت والله الاكونت الواحد ب 200 جنية مشحون شهر كامل البيانات

الاحسن للكل ميدخلشى مع حد كلو عمال يستغل عشان البوت شاحح اوحش ناس ومن غير زعل التعامل مع المصريين الالمان احسن ناس التعامل بسهولة اووى ومحدش بيسرقك خالص الاحسن للكل يشترو اكونت كامل البيانات ب 200ج يزودلو 100 جنية ويشترى دماغو ويكون بتاعو عشان ميكونشى قلقان حيغير الباص ولا لا وربنا معاكو

:v9v9net_026::boxing:

T!to 20-10-2010 04:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yori (المشاركة 2852122)
يعني يامان مش تمشي ب 60 وانا جاهز

لا والله يا باشا 60 ده قليل و الاكونت مشحون اصلا 3 شهور :showoff:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asasdrdr (المشاركة 2854881)
لول 80 جنية ليه يعم انا اى حد يكمل ويشترى واحد مش مشحون حيعملو 150 او 180 بكبيرو يزود 100ج ويريح دماغو ويشتريلو اكونت دا كل الشير حرامية

الاحسن للكل والله اشترلكو اكونت انا عملت كدة واشتريت والله الاكونت الواحد ب 200 جنية مشحون شهر كامل البيانات

الاحسن للكل ميدخلشى مع حد كلو عمال يستغل عشان البوت شاحح اوحش ناس ومن غير زعل التعامل مع المصريين الالمان احسن ناس التعامل بسهولة اووى ومحدش بيسرقك خالص الاحسن للكل يشترو اكونت كامل البيانات ب 200ج يزودلو 100 جنية ويشترى دماغو ويكون بتاعو عشان ميكونشى قلقان حيغير الباص ولا لا وربنا معاكو

:v9v9net_026::boxing:

يا باشا الاكونت مشحون 3 شهور مش مشحون شهر واحد
و انا قولت بالعضوية التانية انه انا سمعتى زى الفل و الحمد الله
انزل المعادى و حدائق المعادى و اسؤال عن تيتو المصرى و شوف هيقولك ايه :111 (14):
غير كده براحتكم انا مش بغصب حد يشترى انا عرضه للايجار و للعلمكم انا بشترى الاكونتات من شيفا نفسه يعنى محدش يتكلم و بشحنهم من شيفا برده عن طريق Silk E-Pin or Visa

T!to 20-10-2010 04:53 AM

و اقولكم حاجة نص الى بيدخله قسم الاس بوت حرامية و اكثرهم الى من طنطا و اسكندرية و مدينة نصر محدش يتعامل مع حد من الاماكن ده حرامية :bangin:
اى عضوية عدد مشاركته قليل اعرف انه داخل ينصاب

و لو قولتله تعاله وجه لوجه هيقولك لا و هيتحجج باى سبب

لكن انا بقولك اهو الى عاوز البوت من المعادى او اى منطقة جانبى يكلمنى و ياجى و ندخل اى نت ونجربه

لزياده الطمنينة اساله الادمن خالد Law_Man صاحب المنتدى ده شوف هيقولكم ايه عنى :sleepy:

nadeesmat 21-10-2010 12:43 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة t!to (المشاركة 2859339)
و اقولكم حاجة نص الى بيدخله قسم الاس بوت حرامية و اكثرهم الى من طنطا و اسكندرية و مدينة نصر محدش يتعامل مع حد من الاماكن ده حرامية :bangin:
اى عضوية عدد مشاركته قليل اعرف انه داخل ينصاب

و لو قولتله تعاله وجه لوجه هيقولك لا و هيتحجج باى سبب

لكن انا بقولك اهو الى عاوز البوت من المعادى او اى منطقة جانبى يكلمنى و ياجى و ندخل اى نت ونجربه

لزياده الطمنينة اساله الادمن خالد law_man صاحب المنتدى ده شوف هيقولكم ايه عنى :sleepy:

سورى انت شتمت فى بتوع اليكس وطنطا ومدينة نصر ليه احترم نفسك

T!to 21-10-2010 04:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nadeesmat (المشاركة 2861246)
سورى انت شتمت فى بتوع اليكس وطنطا ومدينة نصر ليه احترم نفسك

أقراء عدل بقولك اكثرهم مش كلهم يعنى فى حرامية من طنطا زى وليد من سيرفر Venice
Ledo ده اسم الاكونت و النت الى بياعد فيه كلهم حرامية ده فى طنطا و مدينة نصر 3 برده حرامية و اسكندرية برده فى حرامية:lightsabre: :flex:

lavialamort 22-10-2010 03:04 PM

بلاش غلط فى بتوع الاسكندرية مش عشان واحد حرامى تبقى كلها حرامية :pokey:

Dr.hossam 22-10-2010 04:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة T!to (المشاركة 2862362)
أقراء عدل بقولك اكثرهم مش كلهم يعنى فى حرامية من طنطا زى وليد من سيرفر Venice
Ledo ده اسم الاكونت و النت الى بياعد فيه كلهم حرامية ده فى طنطا و مدينة نصر 3 برده حرامية و اسكندرية برده فى حرامية:lightsabre: :flex:

لول علي فكره انا اتعاملت مع ledo من زمان و الراجل محترم و هوا بيعد في falcon غالبا ممكن يكون غير السيبر عشان انا اخر مره شفتو من زمان اوي بس للي ميعرفش flacon ده agent ل silkroad online يعني مش نصابين ولا حاجه ناتا بس اللي اتعاملت مع ناس زباله و دا عيب اي trade علي النت عموما .... و علي فكره الحراميه التمام مش من اليكس ولا طنطا ولا القاهره .. انا مش هئول بس هما من مكان بعيييييييييييييييييد و دا اللي بيمنع حوار ال face 2 face و اللي جرب عارفهم بالاسم ..... و كالعاده مش كلهم حراميه ...:irvine::irvine::irvine:

yori 23-10-2010 09:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة T!to (المشاركة 2859337)
لا والله يا باشا 60 ده قليل و الاكونت مشحون اصلا 3 شهور :showoff:

يا باشا الاكونت مشحون 3 شهور مش مشحون شهر واحد
و انا قولت بالعضوية التانية انه انا سمعتى زى الفل و الحمد الله
انزل المعادى و حدائق المعادى و اسؤال عن تيتو المصرى و شوف هيقولك ايه :111 (14):
غير كده براحتكم انا مش بغصب حد يشترى انا عرضه للايجار و للعلمكم انا بشترى الاكونتات من شيفا نفسه يعنى محدش يتكلم و بشحنهم من شيفا برده عن طريق Silk E-Pin or Visa

احنا من المعادي زي بعض حاول تقلوا شويا وانا جاهز
ياريت ترد عليا ضروري
ولو نويت كلمني ع الايميل الياهو بتاعي
[email protected]

الساعة الآن 06:20 AM.