الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   أخـبـار سـيـلك رود أون لايـن (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   اخر صيحه في عالم الاسكامر في التاكسي (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=317469)

_BaRoN_ 08-03-2011 05:13 AM

اخر صيحه في عالم الاسكامر في التاكسي

بسم الله الرحمن الرحيم

انا الناهارده جبتلكم اخر صيحه في عالم الاسكامر في التاكسي :devilred:
والله العظيم عن تجربه شخصيه ووقعت فيها
وبجد مخنوق اوي منها بس انا حقولها عشان محدش تاني يقع فيها :wounded1:
اولا كدا انا كنت عامل تاكسي بالويزارد بتاعي لفل 102 في wing 78-80
دخل واحد التاكسي عاوز يلفل جه لحد عندي وبعتله تبديل Exchange
وقبلها وحط الجولد بتاع الوقت اللي هوا عاوزه وداس Accept
مره واحده هوا المفروض تدوس عليها مرتين عشان تبعت واستني لما انا خلصت وبعد كدا داس الغاء او cancel
طبعا لحد دلوقتي وكلنا عارفين ان الموضوع كدا قديم لانها طريقه مقفوشه من زمان نيجي بقي للصيحه الجديده
انا قفشت الموضوع وقلتله pay or banish
رد قلي ايه انت scamer
قلتله لا انت اللي scamer ومعتطنيش الجولد وعملتله بان طلعت من التاكسي
كان سعتها رد فعله انه بعتلي تبديل تاني وانا قلت انه حيديني الجولد وحدخله التاكسي
راح كتبلي كلمه see this Global
لو مدخلتنيش تاكسي دلوقتي مجانا انا حكتب اسمك في الجلوبل ده وحجرسك وحقول للناس انك سكامر
طبعا ده شكل الجلوبل للناس اللي متعرفهوش

طبعا بالتالي انت حتعمل حاجه من الاتنين

اول حاجه انك تقولو اوك يا باشا وتعالي الفلك ببلاش وترضي بالامر الواقع :compress:
وتاني حاجه انك تعمل زي ما انا عملت تقولو امشي ياد يا ابن التيييييييييييت وانت اكبر سكامر في الدنيا ومتعرفش تعمل معايا حاجه ولا يهمني :111 (11):

المهم الاستاذ ده بكل بساطه حط اسمي في الجولبل وقال ان انا سكامر وبالتالي انا كدا اتجرست :nonono:
انا عاوز اي حل للمشكله دي نعمل ايه يا رجاله
انا عن نفسي اول لما حصل منه كدا مردرت عليه يعني خسرت سمعتي و الماردر كمان :111 (13):

ياريت اللي عنده حل يقول عشان الناس اللي ممكن تحصل معاها تلحق نفسها بس انا عن نفسي خلاص لبست الحوار
علي فكره انا في سيرفر هركليز
واسم الواد ابن التييييييييييت ده FOXSNIbar هوا لفل 61
اتمني الردود متكنش محبطه
وتحياتي يا رجاله

formla1o1 08-03-2011 05:33 AM

لما بعت جلوبال يقول عليك اسكمر رد علية انت كمان فى جلوبال
حصلت معايا

GOOD_WIIZARD 08-03-2011 06:03 AM

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طيب انت لو سمعت اللي حصل معايا هتموت ضحك على الارض .. اللي حصلك ده ول حاجه والله

انا عامل جيلد جديد وعايز الفله فبعمل Free Taxi للناس اللي بخلهم الجيلد بروح مثلا PEnon وابدا ادخل ناس واعملهم InVite Guid كملت البارتي وكله تمام وكل البارتي جيلد سبتهم 12 ساعه Free وكله فرحان والحياه منجه

تاني يوم روحت الفل نفسي بقى شويه .. لاقيت واحد بيكلمني بيقول Free بقوله ايه ... بيقولي need free taxi come nw والله العظيم بنفس المنظر كده عارف انت سي السيد بيكلمني

قولتله كلام ميتقلش هنا .. قالي هبعت جلوبال ان انت سكامر وقعد يهوهو طبعا هو بعت من هنا .. كان معايا 3 اكونتات عليهم جلوبال بتاع لفل 60 الفري ده ... فتحت الاكونتات بالبوت وخصلت ال 30 جلوبال على الواد وطبعا سيطت نفسي لان محدش يعرف ان الاكونتات دي بتاعتي ... اعمل زي ما انا عملت اشتري 50 سيلك معلش واشتري 33 جلوبال وحط 11 على كل اكونت وابعت جلوبال للصبح ان انت تمام وان الواد نصاب وزبط ... وصدقني ده الحل الوحيد

_BaRoN_ 08-03-2011 06:12 AM

حلول جميله يا رجاله بس المشكله ان سيرفر هركليز مبيسدق يمسك في الكلمه بس الحمد لله بجد في ناس تمام ردت غيبتي ناس عرفني ان انا تمام وعمري مكنت سكامر كتبو جلوبلات وقالو ان انا تمام وانا حصلتهم في 3 جلوبل انا كمان بس يا مسهل والله ده من عند ربنا عشان ربنا عارف ان انا مظلوم
وتحياتي ليكم يا رجاله والله نورتوني
:woot_jump:

_BaRoN_ 08-03-2011 06:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELm0rSy (المشاركة 3160510)
كان لازم ترد علية او تفقعها ابلية و انو سكامر و الجملة الشهيرة طبعا بتاعت صن ورلد اصلي كنت بلعبها

وريني سكرين ياد يابن التييييييت

والاحسن بيع الاكونت و اعمل زيي دية لعبة نفخ و متجبش غير النفخ وبالتوفيق

يعني ابيع الاكاونت عشان عيل ابن تييت ميسواش علي كدا كلنا حنسيبها بس بردو حل مش وحش
بس انا عن نفسي مقدرش اسيب سيلك رود انا مدمنها
والله منورني يا باشا
:angel1:

_BaRoN_ 08-03-2011 06:20 AM

عاوزين تفاعل اكتر يا رجاله عوزين حل عشان نقضي علي الموضوع ده وعلي فكره ممكن واحد ميكونش عامل حسابه علي جلوبل معاه ويكون سمعته راحت في داهيه لحد ميشتري جلوبل
بردو النوع ده عوزين نقترحله حل
الموضوع كبير كبير كبير يا جدعان
هههههههههههههههههه
:111 (11):

_BaRoN_ 08-03-2011 07:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELm0rSy (المشاركة 3160532)
يا جدع ادمان اية صلي علي النبي حد يدمن لعبة اضربلك جوب شدلك حجرين ارصلك غرقانة لو عايز عيب علي سمعتك حتة

بوص واللة هوا دة حلها سيب اللعبة لان نا كتير حتسبها كدا كدا بعد الليجيند الجديد و الاوروبي حيبقي نووب الجيم

انما لو مصر بقي الحل زي الراجل اللي فوق ما ثال اكونت تاني صيت نفسك بالجلوبال

و بالنسبة ليك محدش يطلع تاكسي من غير جلوبال و لما يقولك شايف دية قولو حطها في .............

بس و اضرب فية علي طول جلوبال و دايما اول واحد اللي بيتصيت يعني لو ضرب بعديك مش جيتصدق بس قول انو سرقك مش تدافع عن نفسك

وبالنسبة لموضوع سمعتك ولا تقلق يا عم جلوبال كدا علي جرانت نيم NeW OwneR

وبالشفاء مبروك عليك اكونت من جديد و كانك لسة عملو يتلفل في عزك

بس كول دة تتعلمو فاسبوع في صن ورلد دنتو فرافير هنا احنا كان السكامرز عندنا يضرب جلوبال ببيانات ايميلك ورا بعض

و الجلوبال كان في جيبنا زي اللبان

وبالنسبة للي طالعين تاكسي من غير جلوبال بلاش بخل بقي زكو عن مالكو دانتو علي قلبكو اد كداااااااااااااا

انا بهزر صلو علي النبي انا مش بحسد و اللي ايميلو يولع برة عني

والله زي الفل حفكر في كلامك
نورتني يا باشا
:terafin-grin:

^^divo^^ 08-03-2011 07:05 AM

والله يا مان دى شويه عيال عايزه الحرق:confused:

amrfayez 08-03-2011 07:40 AM

اهلا يابارون انا عندى احسن حل ليك وهو انك لما تيجى تعمل تاكسى واتاخد الجولد خذه بالاستال يعنى مثلا التاكسى
1h/2m in stall put universal pill =2m we keda tkon tfadet en 7ad ymsek 3lek 7aga

amrfayez 08-03-2011 07:42 AM

و حاجة كامان مفيش حد بيشوف الجلوبل او يركز فيها لان الشات بيتملا كلام:111 (11)::111 (11):

♥● White Heart ●♥ 08-03-2011 08:31 AM

ههههههه
:notworthy:

_BaRoN_ 08-03-2011 08:56 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrfayez (المشاركة 3160576)
اهلا يابارون انا عندى احسن حل ليك وهو انك لما تيجى تعمل تاكسى واتاخد الجولد خذه بالاستال يعنى مثلا التاكسى
1h/2m in stall put universal pill =2m we keda tkon tfadet en 7ad ymsek 3lek 7aga

لحد دلوقتي احسن حل جالي ده تسلم دماغك يا كبيير
نورتني يا باشا
:welcome:

_BaRoN_ 08-03-2011 08:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™_BaByHeart_™ (المشاركة 3160645)
ههههههه
:notworthy:

اضحك اضحك مهوا اللي ايدو في الميا مش زي اللي ايدو في النار
نورتني يا برو
:v:

ҳ̸Ҳ̸ҳTOMҳ̸Ҳ̸ҳ 08-03-2011 09:33 AM

انا حصلتلى امباراح بيدوس Cancel فى اخر لحظه
رحت معديها اول مره وتانى مره رحت قفشته
:111 (8):

blacktiger97 08-03-2011 09:46 AM

يا عم سيبك منوه مدام انت مش سكامر و مسرقتش حد محدش هيقدر يقول عليك حاجه صح ولا انا غلطان

تقبل مروري

الساعة الآن 06:23 PM.