الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Elite & Eroad (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=214)
-   -   تعاله¨✔¨™★ فضفض معانا شويه مش هتخسر حاجا★™¨✔¨ (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=365957)

SilverFox 13-07-2011 11:17 AM

تعاله¨✔¨™★ فضفض معانا شويه مش هتخسر حاجا★™¨✔¨

أزيكم يا شباب طبعا الموضوع باين من عنوانه.....
عاوزين كل واحد يحكى قصته مع اليت سرو.....
ومين الى عرفه العبه .....
وهوا نفسوه يبقى لفل كام او يبقى معاه ايه او يعمل فيها يه مش مهم انه يتحقق المهم انه يحلم ويقول والاحلام مش ببلاش.....
ومين اكتر واحد انت بتحبه فى العبه مش مهم يكون شخص واحد ممكن يكون عده اشخاص عادى مفيش مشاكل.....
ومين اكتر واحد انت بتكره فى العبه .......

يا ترى هتقدر تفضفض معانا وتحكى ولا هتشوف الموضوع وتخلع....

كدا انا خلصت كلامى ومستنى كلامكم ......

GeN!us 13-07-2011 11:27 AM

انا هبدا الاول .. انا قصتى كلها .. انى كنت بلعب Isro روحت سمعت عن اليت من صحابى اللى فى الميل .. المهم .. واحد صاحبى اسمو محمد فوش .. Kurabika ورالى الجيم و كدة .. وعجبتنى .. روحت لاعبها ..

انا حاليا لفل 70 و انشاء الله اجيب 100 فى خلال اسبوعين .. ونفسى امسك دجر دجرى 10 +5 او +6و اكتر ناس بحبهم فى الجيم

SuP3R_WiZy
Kurabika ( Mohamed & 7oda )

oOoOTecKOoOo

دول اكتر صحاب ليا فى الجيم ..

و اكتر واحد بكرهو .. مفيش حد ^^ لانى ملحقتش اندمج فى السرفر اوى

شكرا :)

SilverFox 13-07-2011 11:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gen!us (المشاركة 3650743)
انا هبدا الاول .. انا قصتى كلها .. انى كنت بلعب isro روحت سمعت عن اليت من صحابى اللى فى الميل .. المهم .. واحد صاحبى اسمو محمد فوش .. Kurabika ورالى الجيم و كدة .. وعجبتنى .. روحت لاعبها ..

انا حاليا لفل 70 و انشاء الله اجيب 100 فى خلال اسبوعين .. ونفسى امسك دجر دجرى 10 +5 او +6و اكتر ناس بحبهم فى الجيم

sup3r_wizy
kurabika ( mohamed & 7oda )

ooooteckoooo

دول اكتر صحاب ليا فى الجيم ..

و اكتر واحد بكرهو .. مفيش حد ^^ لانى ملحقتش اندمج فى السرفر اوى

شكرا :)

تمام وانشاء الله تجيب لفل 100 فى اقل من اسبوعين وتمسك دجرى 10 +7
وبحيك على اصحابك ربنا يدوم صداقتكم مع بعض...

وفى انتظار المزيد من الاعضاء

Lover_pharaoh 13-07-2011 11:40 AM

بدايتى فى لعبة اليت سرو لما بدات الاجازه ودخلت على صن ورلد لقتها وحشه اوى فقعدت بقا العب كروس فاير لحد ما فى مره دخلت على المنتدى على قسم السيرفر الخاص لقيت الزوار على قسم اليت سرو كان 55 وعلى صن ورلد 7 قولت فى حاجه غلط دخلت وشوفت مميزات السرفر فعلا كاااااان نفسى من زمان العب على سرفر زى ده اوروبى طبعا لأنى بموت فى الويزارد وانا لوقتى لفل 80 ونفسى اجيب حتى knight ابل ما تبدأ معمعه الثانوى العام ومعتش افتح الجهاز تانى وبالنسبه اكتر واحد بحبه فى السرفر وصاحبى هو Meroking مروان حبيبى واكتر واحد بكره angel واحد كده يهودى كنت شديت فى حوار معاه وبس

xTHE_Draagon 13-07-2011 11:41 AM

انا بقا سمعت عنها و جيت العب ..لسا بادئ lvl 45 ^^
اسمي ZG :sleeping: بس لسا مليش صحاب قوي في اللعبة غير اللي اعرفهم في المنطقة (من قبل منلعب اصلاً)
kurabika
YourDie
GoldenQueen

:teehee::teehee::teehee:^^

ahmednet2010 13-07-2011 11:42 AM

وانا كنت بلعب Isro بس جهازي باز فانزلت العاب في السيبر وهناك اكتشقنا لعبه elite sro علي موقع sro.infoمن ايام مكانت بتكلم GM علي الفيس بوك من موقع السلايت قبل ميباء كده بس وكمان من ايام مكان كل شويه اتشك بس ولسه مصلح الكمبيوتر بتاعي انبارح وانا دلواتي lv70 لوله السيبر ده كنت تلعط معاكو لفل 100 بس انا مش محظوز بس كدا وكمان مكنتش عرف الموقع ده عرفه من واحد في السيبر يارت اتعرف عليكو وكمان اكون واحد منكو
انا احمد
من الاسكنداريه
17 سنه
شكرا

SilverFox 13-07-2011 11:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lover_pharaoh (المشاركة 3650768)
بدايتى فى لعبة اليت سرو لما بدات الاجازه ودخلت على صن ورلد لقتها وحشه اوى فقعدت بقا العب كروس فاير لحد ما فى مره دخلت على المنتدى على قسم السيرفر الخاص لقيت الزوار على قسم اليت سرو كان 55 وعلى صن ورلد 7 قولت فى حاجه غلط دخلت وشوفت مميزات السرفر فعلا كاااااان نفسى من زمان العب على سرفر زى ده اوروبى طبعا لأنى بموت فى الويزارد وانا لوقتى لفل 80 ونفسى اجيب حتى knight ابل ما تبدأ معمعه الثانوى العام ومعتش افتح الجهاز تانى وبالنسبه اكتر واحد بحبه فى السرفر وصاحبى هو meroking مروان حبيبى واكتر واحد بكره angel واحد كده يهودى كنت شديت فى حوار معاه وبس

تمام.انشاء الله تجيب بارونيت كمان ابل الثانويه....
على فكره انا كمان داخل على سنه تانيه والنت هيتفصل وهنبدأ بقى زاكر يا حيوان....
وبحيك على صاحبك....

SilverFox 13-07-2011 11:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xthe_draagon (المشاركة 3650773)
انا بقا سمعت عنها و جيت العب ..لسا بادئ lvl 45 ^^
اسمي zg :sleeping: بس لسا مليش صحاب قوي في اللعبة غير اللي اعرفهم في المنطقة (من قبل منلعب اصلاً)
kurabika
yourdie
goldenqueen

:teehee::teehee::teehee:^^

تمام.وعلى فكره السيرفرات الخاصه مبيبقاش ليك فيها صحاب كتير لانه معظم الى بيلعبو كى بريسر يعنى مش هتعرفه تكلمه كتير مع بعض
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmednet2010 (المشاركة 3650778)
وانا كنت بلعب isro بس جهازي باز فانزلت العاب في السيبر وهناك اكتشقنا لعبه elite sro علي موقع sro.infoمن ايام مكانت بتكلم gm علي الفيس بوك من موقع السلايت قبل ميباء كده بس وكمان من ايام مكان كل شويه اتشك بس ولسه مصلح الكمبيوتر بتاعي انبارح وانا دلواتي lv70 لوله السيبر ده كنت تلعط معاكو لفل 100 بس انا مش محظوز بس كدا وكمان مكنتش عرف الموقع ده عرفه من واحد في السيبر يارت اتعرف عليكو وكمان اكون واحد منكو
انا احمد
من الاسكنداريه
17 سنه
شكرا

تمام.والسيبر طلع ليك مصلحه انه عرفك العبه
وكمان انت صلحت الجهاز يعنى ننتظر منك لفل 100 قريب اوى...^

tit3o 13-07-2011 12:09 PM

احم احم انا بقى كنت بلعب سيلك رود العالمية بعدين وصلت 85 بى اكونت اكس بو وحاليا انا ف السرفر جديد بعمل جاب كل كام لفل عشان ابقى فل فاااااااارم ولان ف شخصية ف دماغى عايز اعملها صعبة شوية بس ربنا يعنى عليها واجبلها اسكلاتها واحاول فقط البسها seal of moon مش عايز صن وشايفك يالى بتتكلم و بتلسن وتقول قال يعنى seal of moon دا مرمى ف الشارع وبتحور علينا هههههههههههههههههههه بس ربك يكرم ان شاء الله وكمان ف الافتر بتاع الاسبرطا هشترية ان شاء الله لانة عاجبنى انا ف elite4 و السرفر معرفش فية مصرين كتير هنا حاليا انا وصلت ف 4 ايام 40 مش عارف الفل اوى لانى مش بفتح كتير بس انشاء الله هنجز على طووووووول واطير على 100 اشوفكوا جوا على خير :photo:

SilverFox 13-07-2011 12:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tit3o (المشاركة 3650873)
احم احم انا بقى كنت بلعب سيلك رود العالمية بعدين وصلت 85 بى اكونت اكس بو وحاليا انا ف السرفر جديد بعمل جاب كل كام لفل عشان ابقى فل فاااااااارم ولان ف شخصية ف دماغى عايز اعملها صعبة شوية بس ربنا يعنى عليها واجبلها اسكلاتها واحاول فقط البسها seal of moon مش عايز صن وشايفك يالى بتتكلم و بتلسن وتقول قال يعنى seal of moon دا مرمى ف الشارع وبتحور علينا هههههههههههههههههههه بس ربك يكرم ان شاء الله وكمان ف الافتر بتاع الاسبرطا هشترية ان شاء الله لانة عاجبنى انا ف elite4 و السرفر معرفش فية مصرين كتير هنا حاليا انا وصلت ف 4 ايام 40 مش عارف الفل اوى لانى مش بفتح كتير بس انشاء الله هنجز على طووووووول واطير على 100 اشوفكوا جوا على خير :photo:

تمام.وانشاء الله تبقى لفل 100 وتبقى full Sun
وانا كمان عاوز اجيب افتر سبارطا لانه جامد اوى
بس انت جامد اوى جبت لفل 40 فى اربع ايام كل يوم عشر لفلات بالظبط

DarkKnighT 13-07-2011 12:33 PM

انا اللي عرفني علي اللعبة احمد GhosTHome :) فا دخلت علي الموقع لقيت المميزات اللي بحلم بيها بدل zszc اللي غدرت بيا دي فا قولت العبها و كده و عجبتني :)

و انا نفسي ابقا لفل 100 كده و كل حاجتي Full Sun +10 و ابقا اقوي واحد في الجيم بقي ^^

و اكتر واحد بحبه في اللعبة Sillkroad_ & GhosTHome _ بس كده

و مفيش حد بكرهه و الحمدلله

بس بجد موضوع جامد طلعت كل اللي في قلبي ^^

TURBO_MiX 13-07-2011 12:39 PM

انا بقى مدمن سيرفرات خاصه .. طبعا زي اى طالب فى ثانويه عامه مكنتيش بلعب بس كان معايا فلوس و حاجات كتير فى صن ورلد اديتها لواحد صاحبى يزودهوملى و كدا على ما اخلص الدراسه و الحمد لله صاحبى اتهاك و كل شئ راح

بعد كدا فى الاجازة بقى لقيت نفسى فاضى و مش لاقى لعبه العبها فسمعت عن الجيم دا و سمعت انو جامد فـ جبتوا و عملت اكونت اسمو The_Revenger و هو لسه لفل 40 ان شاء الله هجيب لفل 100 نفسى فى حاجه واحده بس نعمل جيلد مصرى ونمسك الفورترس مش شرط اكون ماستر و الشغل دا المهم يبقى المصريين اجمد ناس و اسياد الجيم

طولت عليكوا معليش... شكرا على الفكرة يا برنس :)

SilverFox 13-07-2011 12:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DarkKnighT (المشاركة 3650950)
انا اللي عرفني علي اللعبة احمد GhosTHome :) فا دخلت علي الموقع لقيت المميزات اللي بحلم بيها بدل zszc اللي غدرت بيا دي فا قولت العبها و كده و عجبتني :)

و انا نفسي ابقا لفل 100 كده و كل حاجتي Full Sun +10 و ابقا اقوي واحد في الجيم بقي ^^

و اكتر واحد بحبه في اللعبة Sillkroad_ & GhosTHome _ بس كده

و مفيش حد بكرهه و الحمدلله

بس بجد موضوع جامد طلعت كل اللي في قلبي ^^

تمام.لعبه اليت جامده جدا احسن لعبه بريفات نزلت
وانشاء الله هتبقى لفل 100 بس مش Full Sun +10 هتبقى Full Sos +3 واراهنك على كدا
وبجد انت احسنت الاختيار لاصدقائك

SilverFox 13-07-2011 12:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة turbo_mix (المشاركة 3650967)
انا بقى مدمن سيرفرات خاصه .. طبعا زي اى طالب فى ثانويه عامه مكنتيش بلعب بس كان معايا فلوس و حاجات كتير فى صن ورلد اديتها لواحد صاحبى يزودهوملى و كدا على ما اخلص الدراسه و الحمد لله صاحبى اتهاك و كل شئ راح

بعد كدا فى الاجازة بقى لقيت نفسى فاضى و مش لاقى لعبه العبها فسمعت عن الجيم دا و سمعت انو جامد فـ جبتوا و عملت اكونت اسمو the_revenger و هو لسه لفل 40 ان شاء الله هجيب لفل 100 نفسى فى حاجه واحده بس نعمل جيلد مصرى ونمسك الفورترس مش شرط اكون ماستر و الشغل دا المهم يبقى المصريين اجمد ناس و اسياد الجيم

طولت عليكوا معليش... شكرا على الفكرة يا برنس :)

طبعا معروف كل الى فى ثانويه عامه بيقى متاحله سيلك رود فى الاجازه بس ربنا يكون فى عونه من الغلب الى بنشوفه
وانشاء الله هتجيب لفل 100 قريب جدا ابل ما نبدأ المدارس
واوعدك قريب اوى هنعمل جيلد مصرى ونمسك الفورترس على طول ..&

DarkKnighT 13-07-2011 12:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SilverFox (المشاركة 3650969)
تمام.لعبه اليت جامده جدا احسن لعبه بريفات نزلت
وانشاء الله هتبقى لفل 100 بس مش Full Sun +10 هتبقى Full Sos +3 واراهنك على كدا
وبجد انت احسنت الاختيار لاصدقائك

لأ انا عايز FUll Sun +10 ^^

و كمان King0FCream بحبه اوي بس معرفش مبقاش يفتح ليه :((

الساعة الآن 10:18 AM.