الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Minerva (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=46)
-   -   دردشة اعضاء RoMe (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=47010)

oOoMANDoOo 18-09-2008 02:55 PM

دردشة اعضاء RoMe

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ازيكوا يا رجالة روما

انا ملاحظ واكيد انتوا كمان شايفين ان مافيش اى مواضيع جديدة فى السيرفر عندنا :( والحكاية دى بقالها فترة .....ودة اكيد علشان مش لاقين اى موضوع نكتبة او نكتب عن ايه :confused:

فعلشان كدة انا قولت اننا نعمل موضوع عن الدردشة زى السيرفرات التانية :)......... يعنى زى مانا بقول نعمل دردشة مع بعضنا يعنى نتكلم فى اى حاجة تخص الجيم او غير الجيم ;)...... يعنى حاجة تقربنا من بعض وتخلينا نتعرف على بعض اكتر :cool: ......واى حد عندة مشكلة او اى حاجة ممكن يشارك بيها معانا .......... اللى انا اقصدة من الاخر ان الموضوع ده للاعضاء للتعارف على بعض ومناقشة اى مشكلة عند اى حد سواء كان له علاقة بالعبة او مالهوش:rolleyes:

انا عارف ان الموضوع ده مالهوش لزمة اوى :( ويمكن ان فية موضوع مثبت يعنى قريب منه بس الموضوع ده جة على بالى فقولت اعملة اهو من باب التغير برضه :D ....... المهم ياشباب اى حد عنده مشكلة ياريت يشارك بيها معانا ومش مهم تكون ليها علاقة باللعبة ولا لا ..... المهم ان الكل يشارك براية معانا :rolleyes:

معلش طولت عليكم بس ارجوا من الجميع المشاركة بالرأى :)

وزى مانا قولت ان الموضوع ده عبارة عن دردشة يعنى مش لازم تكون فية مشكلة علشان تتكلم فيها .... اتكلم فى اى حاجة فى اى موضوع المهم تشترك معانا ;)

واى حد عندة مشكلة وعاوزنى اساعده فيها ده الرقم بتاعى 222222222 اتصل واسال عن ام فتحى دى الجيرل فريند بتاعتى :D وانا تحت امرة اتصل وسيصلك مندوبنا من العشة :D

afm2010 18-09-2008 07:25 PM

اية يا مندو الرقم مش شغال و بعدين ده 9 ارقام مش 8 شوف رقم جديد d:

Q_destroer_Q 19-09-2008 01:40 AM

موضوع تحفه و انا اول واحد اشارك
اعرفكم عن نفسى
الاسم :كريم محمد محمد صبحى (موش محمد صبحى بتاع المسلسلات موش عايز حد يتريق)
السن :15
السكن :اكيد امى مصر(امك مين ام قاعده جوه)
فى سيلك رود :Eagle_x بدل الاكونت القديم THE_STORM_5
الفل :70 كروس بو فل فارم كرس بو و بارد و 65842 الف سكل (مفترى بس موش بطحك عليكم)
القديم :THE_STORM_5 لفل 64 من غير فرق (كداببببببب دفعت 100 جنيه امبارح) _(يالههههوىىى 100جنيه ) افتره
و شكرا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.

..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
..

...
.
..

..
.
.
.
.
ارجع نسيت اقولك ام فتحى بتقولى الساعه ب 1000 جنيه ليه هيا مين (معرفش بس شكلها انبوبه جاز)
...
باىىىىىىىىىىىىىى

(مظلوم ..... ام فتحى جابت البلطجيه و ضربتنى اىىى هرفع قضيه)

mode_show 19-09-2008 10:42 AM

شكرا يا ماندو علي الموضوع الجميل ده
يالا اللي عنده اي كلمة يقولها

sup0zero 19-09-2008 11:44 AM

أمــ فــ،،ــتـــحــي مش بترد ^^

انا احمد
من مصر
15 سنة بردة -.-"
لالا الفل مقولكش 30 32 و 45 و 48 منوع يعني بلعب علي 600 اكونت ^^

oOoMANDoOo 19-09-2008 03:20 PM

ههههههههههههههههههههه

الف شكر ليكم يارجالة على الردود الجميلة اوى دى وعلى المشاركة

oOoMANDoOo 19-09-2008 03:34 PM

وعلى فكرة انا غيرت الرقم بتاع ام فتحى ده خالص لانها طلعت ولية نصابة نصبت عليا فى 75 قرش بس والله مانا سايبها

اكتب عندك يابنى انت وهو الرقم الجديد 12121212 ده الرقم الجديد اتصل واسال عن ام ابراهيم بتاعت الخضار .... ام ابراهيم دى تبقى بنت خالت ام اسماعيل بتاعت الجبنة واللى هيا قريبة ام جمعة من ناحية جوز امها.... الواد جمعة ده اللى صعبان علية اصلة خسر فى الدورة الرمضانية مع ان كان معاه الواد شلطم ابن ام شلطم اللى بتبيع بقدونس على اول الشارع اللى فية ام فاروق ..... ام فاروق اللى هيا جوزها بيشتغل فى الضرايب الله يحرقة عمل مشكلة جامدة اوى فى الحارة مع الحاج اسماعيل بتاع اللحمة علشان اتاخر فى الدفع ...... كان واقف بتفرج على الخناقة دى الواد مسعود بتاع الزبادى وراح قال ل ام فتحى اللى هيا الجيرل فريند بتاعتى وهيا الحمد لله راحت وفضت الموضوع وتمت بحمد الله :d

Q_destroer_Q 19-09-2008 04:56 PM

تييت تيييت نيييت كل مره واحده جديده

afm2010 19-09-2008 05:06 PM

ولا انت على طول بتجيب ارقام مش شغالة ام ابرهيم ردت و قالت طز فيك انت و ماندو شفلك حل فى الارقام دى حط بعد كدا رقم موبيل :d

DR\Walid AbaZa 19-09-2008 05:37 PM

هوا اغلبية الاقسام نايمة في المنتدي مش قسمنا بس مش عارف بس يمكن عشان رمضان وموضوع جميل ياماندوا

oOoMANDoOo 19-09-2008 08:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة afm2010 (المشاركة 464988)
ولا انت على طول بتجيب ارقام مش شغالة ام ابرهيم ردت و قالت طز فيك انت و ماندو شفلك حل فى الارقام دى حط بعد كدا رقم موبيل :d

حتى ام ابراهيم بقت كده :(...... مكنش العشم والله من ام ابراهيم بالذات .......... يلا معلش بقى ياعادل انت ومحمد استحملوا شوية علم ماركب خط ;)

تخدوا رقم ام جعفر ؟؟ :)

oOoMANDoOo 19-09-2008 08:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة diefohler (المشاركة 465014)
هوا اغلبية الاقسام نايمة في المنتدي مش قسمنا بس مش عارف بس يمكن عشان رمضان وموضوع جميل ياماندوا

والله ياوليد باشا كفاية علينا ان انت معانا فى المشاركات :)

والف شكر ليك ياوليد على الرد

oOoMANDoOo 19-09-2008 08:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Q_destroer_Q (المشاركة 464979)
تييت تيييت نيييت كل مره واحده جديده

ايه ياسى كريم افندى ينفع منك كدة :mad:..... توقع بينى وبين الست ام فتحى وتقولى انها اتخانقت معاك وجابتلك بلطجية ضربوك ....... واروح اسالها تقولى انها ماشفتكش اصلا ....... ماكنش العشم ياكريم توقع بينى وبين الجيرل فريند بتاعتى :D ...

simpleblue 19-09-2008 11:48 PM

الدراسه بدأت هييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي و رجعنا للقرف

على كده الواحد هيتلبخ فى السفر و فى الكليه بنت ال ............... بس الحاجه الوحيده اللى منوره فى الموضوع ان فيه في مصر ناس بتوع سلك ياعنى الواحد هيشحن ب القبح

afm2010 20-09-2008 06:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oOoMANDoOo (المشاركة 465142)
حتى ام ابراهيم بقت كده :(...... مكنش العشم والله من ام ابراهيم بالذات .......... يلا معلش بقى ياعادل انت ومحمد استحملوا شوية علم ماركب خط ;)

تخدوا رقم ام جعفر ؟؟ :)

بلاش ارقام ولا ام ابرهيم ولا ام جعفر و لا باذنجان انا مش مشترك فى البرنامج غير لما تركب تليفون :p

الساعة الآن 02:54 AM.