الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال PHBOT (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=106)
-   -   مشكله في phbot test (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=587398)

eslamsadbird 16-06-2015 10:57 PM

مشكله في phbot test

البوت بيقف مره واحده و مش بيعمل اتاك ولا بف و اي حاجه و لما بيعمل اسكربيت من التون بيعلق بردو بس لما بقفلو و اشغال البوت من جديد يشتغل تمام

abdopasha2011 17-06-2015 01:27 AM

رد: مشكله في phbot test

مش فاهم المشكلة فين طيب؟

abdopasha2011 17-06-2015 02:00 AM

up

eslamsadbird 17-06-2015 07:19 AM

هو عادي لما البوت يقف و يموت و ميعملش حاجه

farfoor 17-06-2015 08:19 AM

انا عارف المشكلة فين سبب المشكلة انه البوت بيكون معاه speed drug بتاعت السرعة وفى نفس الوقت واخد السبيد بتاعت البارد تمام اللى بيحصل انه البوت واخد سرعة وفى نفس الوقت عايز يشغل اللى معاه فى الشنطة الحل انك تخليه يشترى drug واحدة بس للسكريبت تمام ولما البوت يقف معاك اعمل ده
بص هات صفحة protection وعد كده هات misc وشيل العلامة من على use speed drug وحتتة only use speed drug in script متبصلهاش لانها تقريبا مش شغالة البوت طول ماهو معاه speed drug فى الشنطة سواء فى منطقة الضرب او سكربت بيبقى زى الحمار عايز يشغلها وبس

™Mahmoud Gamal™ 17-06-2015 05:57 PM

ده Lagg من الجيم نفسها بتحصل عندي كتير وعند كل الناس في نفس الوقت مش من البوت :pissed:

ahmed2ali 18-06-2015 02:01 AM

المشكله دى عندى انا كمان واضح انه لاج فى الجيم نفسه

abdopasha2011 18-06-2015 01:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farfoor (المشاركة 5201875)
انا عارف المشكلة فين سبب المشكلة انه البوت بيكون معاه speed drug بتاعت السرعة وفى نفس الوقت واخد السبيد بتاعت البارد تمام اللى بيحصل انه البوت واخد سرعة وفى نفس الوقت عايز يشغل اللى معاه فى الشنطة الحل انك تخليه يشترى drug واحدة بس للسكريبت تمام ولما البوت يقف معاك اعمل ده
بص هات صفحة protection وعد كده هات misc وشيل العلامة من على use speed drug وحتتة only use speed drug in script متبصلهاش لانها تقريبا مش شغالة البوت طول ماهو معاه speed drug فى الشنطة سواء فى منطقة الضرب او سكربت بيبقى زى الحمار عايز يشغلها وبس

اول جزئية تمام ممكن يكون البوت عاوز يعمل الاسبيد وده سبب من الاسباب البوت ممكن يقف لاسباب تانية والجيم الاكونت معاه اسبيد من البارد

الجزئية التانية انا شغال بالنسخة التيست والكلام ده مش مظبوط انا بكون معايا درج اسبيد وعامله يضربه فى الاسكربت بس وبجيب اتنين واحدة بيضربها فى المدينة ولحد اما يروح الاسبوت وتخلص مش بيضرب تانى والتانية اكيد 100% لما بيرجع التاون مش بيكون معاه اسبيد فى بيضربه عشان يكون ماشى كويس فى المدينة ويروح برضه الاسبوت على طول الخلاصة من الكلام ده ان البوت بتقدر تحدد منه امتى تضرب الدرج اسبيد ممكن تعلم انه يضربه فى اى وقت او تحدد انه يضربه فى الاسكربت بس والاتنين شغالين كويس :cool:

l_king_l 22-06-2015 11:43 PM

##

الساعة الآن 11:34 AM.