الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Flora (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=44)
-   -   احــــظروا يا شباب copy el weapon (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=59293)

شعيشع 01-12-2008 03:13 AM

احــــظروا يا شباب copy el weapon

[COLOR="Red"]كل يوم تكتر الناس في اللعبه تكتر المصايب واكبر مصيبه هيا el SCMMER سيبك خالص من الاسكامر بتاع البور ليفل المصيبة الاكبر هيا ان واحد يقولك هات السلاح بتاعك اعملوا copy وانت بذكائك الرائع اللي ملهوش اي حدود تقوا خد واعملي نسخة كمان علشان اخويا الصغير ونسخه علشان اختي ونسخه علشان بابي ونسخة علشان مامي دا كله شغل نصب وانا جايب لكم النهارده الناس بتعمل حكاية COPY للسلاح دي ازاي الواحد يدخل عليك ويقولك سلاحك دا جاميد شديد خليني اشوفه في EXCHANGEسيدتك تورهولو يقولك انا بعرف انسخ السلاح ازاي يا عم الحلو ملكشي انت دعوه هقولك بعدين اول لما يعمل exchange وسيادتك تحط السلاح في exchange يقولك اضغط علي f12تضغط علي F12تختفي كل حاجه في الشاشه يقولك اضغط تاني علي F12 تظهر كل حاجه تاني الا حاجه واحد بس هيا انك كنت حاطط السلاح في EXchangeمش موجود قدامك في exchangeبس عنده موجود لسه في EL EXCHANGE يحط هو ليك اي حاجه جولد او اي itemعلشان EL exchange تكمل ياخد هو السلاح وتاخد انت .................. علي الرغم من ان انتا لسه ظاهر عندك السلاح ويعمل معاك exchange تاني ويخليك تشوف السلاح تجي سيادتك علشان تمسك السلاح مش راضي يتمسك يقولك اعمل restart للاكونت بتاعك سيادتك تعمل restartتفتح تاني متلقيش حاجه .... انا كتبت الموضوع دا علشان عارف ان هيا كترت اوي اليومين دول انا مكونتش عايز اكتبها علشان الناس متعملهاش في بعضها بس خيركم من تعلم وعلم ياريت كل واحد ياخد باله
وشـــــــــــــــــكرا

Femtoman 01-12-2008 04:27 AM

جزاك الله خيرا وهيا فعلا كترت اليومين دول العملية ودي حصلت معايا قبل كده

شعيشع 01-12-2008 01:05 PM

شكرا يا اخي علي ردك الجميل دا:):o

وياريت نشوف حلم اليونيون اللي حضرتك كاتبوا في التوقيع

بس تقريبا مش هنشوفا والسبب el hight lvl men الناس الفلات العالية

King_OF_ReMo 08-12-2008 07:04 PM

شكرا على الفكرة الحلوة دي و الله يوفقنا فيما بة الخير للؤمة العربية

King_OF_ReMo 08-12-2008 07:06 PM

بس ليهوم حاء الناس مفلسة مش لأية تجيب hp mp:cool:

Eric BliZzarD 08-12-2008 07:34 PM

thx man

MAX_LOVE 10-12-2008 04:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة king_of_remo (المشاركة 619585)
بس ليهوم حاء الناس مفلسة مش لأية تجيب hp mp:cool:

معاك حق
بس ده مش معناه انك تسرق

crazyman24 12-12-2008 12:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شعيشع (المشاركة 602736)
كل يوم تكتر الناس في اللعبه تكتر المصايب واكبر مصيبه هيا el SCMMER سيبك خالص من الاسكامر بتاع البور ليفل المصيبة الاكبر هيا ان واحد يقولك هات السلاح بتاعك اعملوا copy وانت بذكائك الرائع اللي ملهوش اي حدود تقوا خد واعملي نسخة كمان علشان اخويا الصغير ونسخه علشان اختي ونسخه علشان بابي ونسخة علشان مامي دا كله شغل نصب وانا جايب لكم النهارده الناس بتعمل حكاية COPY للسلاح دي ازاي الواحد يدخل عليك ويقولك سلاحك دا جاميد شديد خليني اشوفه في EXCHANGEسيدتك تورهولو يقولك انا بعرف انسخ السلاح ازاي يا عم الحلو ملكشي انت دعوه هقولك بعدين اول لما يعمل exchange وسيادتك تحط السلاح في exchange يقولك اضغط علي f12تضغط علي F12تختفي كل حاجه في الشاشه يقولك اضغط تاني علي F12 تظهر كل حاجه تاني الا حاجه واحد بس هيا انك كنت حاطط السلاح في EXchangeمش موجود قدامك في exchangeبس عنده موجود لسه في EL EXCHANGE يحط هو ليك اي حاجه جولد او اي itemعلشان EL exchange تكمل ياخد هو السلاح وتاخد انت .................. علي الرغم من ان انتا لسه ظاهر عندك السلاح ويعمل معاك exchange تاني ويخليك تشوف السلاح تجي سيادتك علشان تمسك السلاح مش راضي يتمسك يقولك اعمل restart للاكونت بتاعك سيادتك تعمل restartتفتح تاني متلقيش حاجه .... انا كتبت الموضوع دا علشان عارف ان هيا كترت اوي اليومين دول انا مكونتش عايز اكتبها علشان الناس متعملهاش في بعضها بس خيركم من تعلم وعلم ياريت كل واحد ياخد باله
وشـــــــــــــــــكرا

أرجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو التثبيت

لا انت متعرفش الحركة التانية ولا ايه يجيلك يقولك برده copy وبتاع وانت مبسوط بس يقولك ازاى
اطلع بره المدينة فى حتة ميكونس حد معاكو واقف ستاال وحت hp على 1 جولد وبعدين اقفل وغير التمن خليه 999.999.999 وبعدين افتح وبعد كده اقفل وحت الايتم اللى انت عايز تعملها copy تيجى انت بقى يا معلم تحتها مترداش تتحت تقولو الايتم مش عايزه تتحت يقولك طب جرب افتح الستاال انت تفتح من هنا
وهوا يجى واخد الايتم من هنا (((( هيا الحكاية ازاى انتا لما بتكون بره المدينة وتيجى تقف استاال وتفتح وتقفل انت بعمل لاج فى الستاال وتيجى تُحت الايتم بتتحط عنده بـ 1 جولد بس مش رادياه تتحت عندك هوا يقولك افتح الستاال انت تفتح وهوا يشفط الايتم وخلصت )))) الحركة ديه اتعملت فى واحد صاحبى قدامى وانا مكنتش عارفها بس عرفتها بعد كده تبقىا تخلوا بالكواا

roqa 16-12-2008 07:22 AM

تمام

شعيشع 23-12-2008 12:51 AM

يعني الناس مفلسه يا مان نسرق بعض ؟؟؟

lion_boy 23-12-2008 08:24 AM

شوكرن يانجم علا الموضوع داة thx

شعيشع 23-12-2008 10:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lion_boy (المشاركة 651239)
شوكرن يانجم علا الموضوع داة thx

اي خدمة يا باشا وباذن الله نوعدك بالقادم يكون احسن

dingrues 31-12-2008 03:06 AM

مشكور التنبيه

AhMeD_HeLL33 10-01-2009 05:37 PM

thxxxxxxxxxxxxx

شعيشع 11-01-2009 11:36 PM

اي خدمة يا شباب

الساعة الآن 01:27 AM.