الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   مـنـاقـشـات عـامـة حـول سيلك رود أون لايـن (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   تم أيجاد حل لمشكله server is undergoing inspctions or updates . connect to silkroadonline.net for mo (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=594725)

Kara Para Ask 22-11-2015 09:57 AM

تم أيجاد حل لمشكله server is undergoing inspctions or updates . connect to silkroadonline.net for mo

تم إيجاد حل للمشكله بس بجرب شويه حاجات كدا و هنزل الحل أول لما اخلص مع شرح المشكله كمان

MODY505 22-11-2015 10:51 AM

رد: تم أيجاد حل لمشكله server is undergoing inspctions or updates . connect to silkroadonline.net fo

ربنا معاك عشان انا زهقت من اللعبه بسببها

ياريت بس تنزلنا الحل بسرعه

Kara Para Ask 22-11-2015 12:07 PM

رد: تم أيجاد حل لمشكله server is undergoing inspctions or updates . connect to silkroadonline.net fo

أولا : سبب المشكله دى أنوا الشركه بتخف الضغط من السرفرات لأنى أتأكدت من شركه Te Data انى الخط بتاعى شغال و ساحب ال IP بتاعى كامل تمام فكده دى مشكله من اللعبه

ثانيا :حل المشكله دى نهائيا أنك هتنزل برنامج أسموا HotSpot دا عباره عن برنامج بيفتح أى مواقع متشفره أوى اى حاجه معملوك فيها بلوك يعنى اللعبه متقدرش تمنع ال IP بتاعك من الدخول حلو و دا حل نهائى

ثالثا : دا لينك التحميل https://s3.amazonaws.com/twttreng/HS...-772-plain.exe دا من الصفحه الرسميه للموقع أنا نزلتوا و أمن ولو فى حد هنا من المشرفين ممكن يفحص اللينك

رابعا : حاجه بسيطه أوى البرنامج دا جامد بس ليه مشكله صغيره لو انتا هتتكلم على اللعبه بس يبئه زى الفل بس هوه لما تيجى تتصفح هوه برنامج رخم هيطلعلك كل شويه صفحات اعلانات بس لانوا برنامج بفلوس ودى نسخه فرى ...

تم الحل برجاء تجربه الموضوع و الرد لتأكيد الحل و لو ممكن يبئه فى تقييم للموضوع أنا بقالى يومين بجرب حاجات كتير و مفيش مانع من شويه تقدير للمجهود و شكرا

MsA MsA

Kara Para Ask 22-11-2015 12:24 PM

:partytime2: :partytime2: :partytime2: :partytime2:

__AVATAR__ 22-11-2015 01:56 PM

مشكووووووووووووووور الحل نفع معاية العبة اشتغلت :hair::hair::hair:

MODY505 22-11-2015 02:22 PM

جاري التجربه
مشكور لحلك طبعا بس انا عندي برده ملاحظتين

الاول لو انت زي ما بتقول هما بيحاولو يخففو حموله السيرفرات في اللعبه طيب ليه اللعبه لحد دلوقت Crowded ع rev6

الملحوظه التانيه لو هما بيحاولو يعطلو اللعبه عند الناس ليه مش كل المصريين اشتكو من نفس المشكله او ليه المشكله بتحصل لناس ولناس ؟؟

Kara Para Ask 22-11-2015 03:16 PM

أولا هما بيختاروا كميه IP من الاكونتات بتاعتنا كميه عشوائيه و بيعملولها بلوك لفتره بس ثانيا بالنسبه لل Rev crowded هوه كدا كدا مليان حته لو فاضى من جوه مش هتفرق معاهم هههه المهم جرب و أدعيلى و لما تشتغل معااك هتعرف أنى كلامى صح

:clapping::clapping::clapping::clapping:

Kara Para Ask 22-11-2015 03:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة __AVATAR__ (المشاركة 5235700)
مشكووووووووووووووور الحل نفع معاية العبة اشتغلت :hair::hair::hair:

Thx Enjoy your Game Play

deco123456 22-11-2015 04:30 PM

يعنى هندخل اللعبة من اول مرة ولا ايه النظام

moftah 22-11-2015 05:31 PM

جاري التجربة

moftah 22-11-2015 05:41 PM

انا نزلت البرنامج وشغلت اللعبة بس مش عايز يدخل علي السيرفر مكتمل برجاء المحاوله مره اخره

Kara Para Ask 22-11-2015 10:48 PM

البرنامج دا عشان اللى عندوا الجيم مش بيفتح بس ملوش دعوه بالزحمه بتاعت السيرفرات

mam922004 23-11-2015 12:47 AM

:biggrinthumb::biggrinthumb::biggrinthumb::biggrin thumb::biggrinthumb::biggrinthumb::biggrinthumb::b iggrinthumb::biggrinthumb::biggrinthumb::biggrinth umb::biggrinthumb::biggrinthumb::biggrinthumb::big grinthumb::biggrinthumb::biggrinthumb::biggrinthum b::biggrinthumb::biggrinthumb::biggrinthumb::biggr inthumb::biggrinthumb::biggrinthumb::biggrinthumb: :biggrinthumb::biggrinthumb::biggrinthumb::biggrin thumb::biggrinthumb::biggrinthumb::biggrinthumb::b iggrinthumb::biggrinthumb::biggrinthumb:
مشكوووووووووووووووووووووووووووووور تمت بنجاح

wildcats 23-11-2015 01:11 AM

انا عارف ان البرنامج دة بيغير IP الجهاز ماشى بس المهم ان اللهعبة بيتفتح و بعد ربع ساعه البرنامج يقفل و اللعبة تقفل

MODY505 23-11-2015 01:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wildcats (المشاركة 5235878)
انا عارف ان البرنامج دة بيغير IP الجهاز ماشى بس المهم ان اللهعبة بيتفتح و بعد ربع ساعه البرنامج يقفل و اللعبة تقفل

بالضبط دا اللي بيحصل معايا برده
البرنامج بعد مده مش عارف ليه لوحده بيقفل :((

الساعة الآن 07:51 PM.