الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=226)
-   -   لينك داونلود مش شغال (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=610105)

Mobinil.Hrd 15-01-2017 03:42 PM

لينك داونلود مش شغال

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا بحمل فى اللينكات بتاعت السيرفر الخاص من الموضوع ده
http://www.silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=468656

وباجي عند الملف الى اسمه Client Cast Away
للاسف الموقع مش بيفتح وحاولت كذا مرة . ياريت لينك جديد
وده اللينك الى بحاول انزله ومش راضي
http://www.multiupload.nl/3299W5XTOE

وشكرآ جزيلآ
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

MasterioPayBack 15-01-2017 03:44 PM

رد: لينك داونلود مش شغال

هو كده من زمان . بعدين الداتابيز دي فيها حاجات و بجات كتيره

Mobinil.Hrd 15-01-2017 04:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MasterioPayBack (المشاركة 5294257)
هو كده من زمان . بعدين الداتابيز دي فيها حاجات و بجات كتيره

شكرا لردك
يعني كل الى انا حملته ده راح عليا

:war::war::war::war:

Dev.Klito 15-01-2017 07:31 PM

يغلق و حمل اى داتا تانى

##

Mobinil.Hrd 15-01-2017 08:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة First4One (المشاركة 5294274)
يغلق و حمل اى داتا تانى

##

معلش ايه ده الى يغلق ؟؟؟؟
هو حضرتك الى بتحدد انه يغلق ام لا ؟؟ ولا المشرفين :D :D

Dev.Klito 16-01-2017 11:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mobinil.Hrd (المشاركة 5294280)
معلش ايه ده الى يغلق ؟؟؟؟
هو حضرتك الى بتحدد انه يغلق ام لا ؟؟ ولا المشرفين :D :D

حضرتك المشرف غايب من فترة و القسم دلوقتى الناس بتاخد الإجابة و الموضوع بيفضل مفتوح و ده اللى حصل معاك الناس جوبتك و الموضوع لسا مفتوح و ملوش اى لازمة احنا كلنا عرفين ان الداتا دى مش شغالة فانا بعمل كده نيابة عن المشرف لحد ما يجى و يغلقه بنفسو

Mobinil.Hrd 16-01-2017 02:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة First4One (المشاركة 5294444)
حضرتك المشرف غايب من فترة و القسم دلوقتى الناس بتاخد الإجابة و الموضوع بيفضل مفتوح و ده اللى حصل معاك الناس جوبتك و الموضوع لسا مفتوح و ملوش اى لازمة احنا كلنا عرفين ان الداتا دى مش شغالة فانا بعمل كده نيابة عن المشرف لحد ما يجى و يغلقه بنفسو

1- الناس بتاخد الاجابة . مافيش اجابة مفيدة جاتلي لا منك ولا من الاستاذ الي قبلك
2- الناس ماجوبتنيش . هما اتنين حضرتك وواحد تاني . الاستاذ الاولاني مردش عليا تانى :D
وحضرتك بتقولي الموضوع يغلق :D وطبعا مينفعش تمشي فى موقع محترم زي ده وعمال تقفل فى المواضيع
( ويارتها بتتقفل ) :\ :\
3- يمكن ملوش لازمة بالنسبة ليك لكن ليه لازمة بالنسبة للاصحابه ف محدش مستني رأي حضرتك لانك كدة بتقلل من اي موضوع واذا كان ملوش لازمة ف ده شئ يعنيك ويخصك انتا ورأئيك انتا
4- لو الناس كلها عارفة اكيد كان المفروض انا ااعرف ( ياريت بلاش التعميم ) :)
5- متعملش حاجة نيابة عن المشرف ان شاء الله الراجل هيرجع هيلاقي الدنيا زي الفل واكيد مش هيستهزأ بأي حد عشان عمل موضوع مهما كان تافه . لان اي موضوع بيكون مهم بالنسبة لصاحبه

Dev.Klito 16-01-2017 02:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mobinil.Hrd (المشاركة 5294466)
1- الناس بتاخد الاجابة . مافيش اجابة مفيدة جاتلي لا منك ولا من الاستاذ الي قبلك
2- الناس ماجوبتنيش . هما اتنين حضرتك وواحد تاني . الاستاذ الاولاني مردش عليا تانى :D
وحضرتك بتقولي الموضوع يغلق :D وطبعا مينفعش تمشي فى موقع محترم زي ده وعمال تقفل فى المواضيع
( ويارتها بتتقفل ) :\ :\
3- يمكن ملوش لازمة بالنسبة ليك لكن ليه لازمة بالنسبة للاصحابه ف محدش مستني رأي حضرتك لانك كدة بتقلل من اي موضوع واذا كان ملوش لازمة ف ده شئ يعنيك ويخصك انتا ورأئيك انتا
4- لو الناس كلها عارفة اكيد كان المفروض انا ااعرف ( ياريت بلاش التعميم ) :)
5- متعملش حاجة نيابة عن المشرف ان شاء الله الراجل هيرجع هيلاقي الدنيا زي الفل واكيد مش هيستهزأ بأي حد عشان عمل موضوع مهما كان تافه . لان اي موضوع بيكون مهم بالنسبة لصاحبه

انا مش بقلل من حد او موضوعه و كتير من الناس مش بتجاوب و بعدين انا مش بقفل في مواضيع انا بعمل تنبيه للمشرف انت عايز تشتغل بداتا عدى عليها اكتر من 5 سنين دى اكيد ميتة انا بعمل نيابة عن المشرف بسهل عليه عشان يجى يلاقى الموضوع مجاب يغلقه على طول و أكون ريحته و حتى لو المشرف هنا كان عمل نفس اللى عملتو هو أصلا صحبى و انا عارف دماغو ماشية ازاى و في النهاية انا بقولك انا اسف طاب هو انت جربت تغير الداتا و تنزل اى داتا تانى اكيد لا يبقى احنا قلنا حل و انت معملتوش يبقى الموضوع مغلق حسب القوانين

Jayden 16-01-2017 04:57 PM

First4One بص انت معاك حق ان الداتا دى خربانة بس ده مش سبب انى اقفل الموضوع .. قفل الموضوع ده معناه ان صاحب الموضوع لقى الاجابة اللى تناسبه واللى تفيده بس هو بيسأل على اللينك اللى بايظ
فدلوقتى لو صاحب الموضوع عايز الداتابيز دى .. فللأسف قوانين القسم بتمنع طلب اى داتابيز او اى نوع من الملفات
فبنصحك تشتغل على داتابيز كلين ابحث فى جوجل على Vsro 188 Database هتلاقيها فى كذا مكان

Dev.Klito 17-01-2017 08:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jayden (المشاركة 5294515)
First4One بص انت معاك حق ان الداتا دى خربانة بس ده مش سبب انى اقفل الموضوع .. قفل الموضوع ده معناه ان صاحب الموضوع لقى الاجابة اللى تناسبه واللى تفيده بس هو بيسأل على اللينك اللى بايظ
فدلوقتى لو صاحب الموضوع عايز الداتابيز دى .. فللأسف قوانين القسم بتمنع طلب اى داتابيز او اى نوع من الملفات
فبنصحك تشتغل على داتابيز كلين ابحث فى جوجل على Vsro 188 Database هتلاقيها فى كذا مكان

مهو حضرتك احنا قولنا غير الداتا و هو معملش كده و زى ما انت قولت ممنوع طلب داتا ف احنا قولنا غير الداتا هو المفروض يروح يدور على داتا

Dev.Ri3o 18-01-2017 01:01 PM

ال Links بايظة يا باشا الموضوع هيبقى مفتوح لفترة لو عضو معاه ال Database يديلك ال Link

Dev.Ri3o 20-01-2017 11:45 AM

##

الساعة الآن 05:49 PM.