الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=226)
-   -   مشكلة : تسطيب السيرفر (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=627580)

freshman779 16-10-2018 08:20 AM

مشكلة : تسطيب السيرفر

:Emoji28::Emoji28::Emoji28:السلام عليكم
انا من امبارح عمال بحاول اعمل برايفت سيرفر ومتابع الاخ حمزة في الشرح للفيديو بس ماشي معااه من الاول للاخر خالص ومنزل كل البرامج والملفات وجيت في الاخر وبيقول نعمل ال input media.pk في اللعبة بتاعتنا ؟!!! انا مش عارف اني لعبة وهو المفروض اكون منزل لعبة قبل الموضوع ولا ايه ولا هيا موجوده داخل الملفات ولا اعمل ال input علي اي جيم بالاي بي بتاعي ولا ايه انا تعبت ومش فاهم حاجة

Mahmoud Rashwan 16-10-2018 09:10 AM

رد: مشكلة بسيطة أرجو الحل

انتا بتكون محمل دتا و جيم مع بعض الجيم اللى حملتها مع الدتا هي دى اللى هتشتغل عليها بى input

freshman779 16-10-2018 09:17 AM

1 مرفق
تمام انا بعمل input وبعدها المفروض افتح الglobal manager !? صح ؟ بيجبلي رسالة ومكتوب فيها it has been falied Request Certification ودي صورة للتوضيح

Scrox 16-10-2018 02:24 PM

حاضرتك لازم تفتح جميع السيرفرات وبعدها تعديل على IPInput بتعك والجيم تشتغل معك

M.HADAD 16-10-2018 05:02 PM

بص ببساطه كدا فى ملفات سيرفر هتحملها وداتا وكلينت الموضوع اللى انت هتحمل منه الداتا لازم يكون معاها الكلينت بتاعها فى مواضيع فى قسم الشروحات كتير بداتا وكلينت مع بعض بعد ما تحملهم وتحمل ملفات السيرفر هتمشى مع الفيديو بالظبط خطوه خطوه بعد ما تركب الداتا وتشغل ملفات السيرفر وكله تمام زى الفيديو هتنزل برنامج IP Input ولما تفتحه هتختار الكلينت اللى انت نزلته علشان تظبطه مع الاى بى بتاعك

.Gamer. 16-10-2018 11:11 PM

تم تعديل اسم الموضوع !! آخر تحذير لحضرتك بعد كدا هيتم غلق الموضوع بدون الرجوع الي صاحبه ..

ثابع موضوعك !!!

freshman779 17-10-2018 12:51 AM

رد: مشكلة : تسطيب السيرفر

هو الاول انا مش فاهم كويس بس انا كل اللي بعملو ان انا معايا لعبة اسمها fury sro تمام بحدد وانا ماشي مع الفيديو بيجي عند input media انا ساعتها بحدد ال input مكان اللعبة دي ده صح ولا لا ! يعني هي اللعبة اللي بعمل فيها input بتكون جاهزة وشغاله كمان !؟ ولا المفروض امسح الميديا في اللعبة الاول قبل ما اعمل input >??

M.HADAD 17-10-2018 01:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freshman779 (المشاركة 5357634)
هو الاول انا مش فاهم كويس بس انا كل اللي بعملو ان انا معايا لعبة اسمها fury sro تمام بحدد وانا ماشي مع الفيديو بيجي عند input media انا ساعتها بحدد ال input مكان اللعبة دي ده صح ولا لا ! يعني هي اللعبة اللي بعمل فيها input بتكون جاهزة وشغاله كمان !؟ ولا المفروض امسح الميديا في اللعبة الاول قبل ما اعمل input >??

لعبه شغاله ازاى ياباشا امال انت هتعمل ايه ما انت بتظبط داتا وكلينت علشان تفتح لعبه
ايه اللى دخل لعبه شغاله فى الموضوع حاول تفهم اكتر علشان متدوخش شوف الفيديو وافهم منه وزى ما قلتلك نزل داتا وكلينت من اى موضوع اتعلم عليهم وبعد كدا لما تفهم اظبط داتا لنفسك

freshman779 17-10-2018 01:20 AM

طيب ممكن معلش هتعب حضرتك تديني رابط انزل منو داتا وكلينت ؟

.Gamer. 17-10-2018 01:20 PM

اومال انت ماشي مع الفيديو ازاي ياباشا ؟؟؟

ممنوع طلب الملفات .. شوف قسم الشروحات

يغلق

الساعة الآن 09:18 PM.