الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   قسم المواضيع المكررة و المخالفة (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=58)
-   -   ملحق لموضوع ₪ مــاذا تـــعرف عـــن Şilk Γoad ₪ (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=77367)

ميسون 16-02-2009 11:27 PM

ملحق لموضوع ₪ مــاذا تـــعرف عـــن Şilk Γoad ₪

ملحوظه الملحق السابق اتحذف بطريق الخطأ ونأسف لهذا الخطأ الغير مقصود

احبتي واخوتي اعضاء وعضوات منتدانا العزيز الغالي منتدى سيلك روود فور ارب

الساده المديرين والمشرفين الافاضل

تحية طيبة وبعد

زي ما معظمكم عارفين انا عملت موضوع في القسم اسمه ماذا تعرف عن سيلك روود وطبعا الموضوع معمول علشان نصحح المعلومات والمغالطات اللي بعضكم يعرفها عن لعبة سيلك روود
والموضوع موجود على هذا الرابط :

وطبعا بناء على رغبتي وبموافقة الادارة الموضوع مقفول في وجه المشاركات والردود من الاعضاء هو للمشاهدة فقط حتى نحافظ على جمال الموضوع اما بالنسبة للمشاركات ان شاء الله بعد اذن الادارة هتكون هنا اللي يقرا الموضوع ويحب يشاركنا يدخل هنا ويحط رأيه او معلوماته هنا ونخلى الموضوع الاصلي للمعلومات وبس ايه رأيكم في الفكره دي ..

وياريت الفكره دي تتعمم على المواضيع المهمه في هذا القسم او الاقسام التانيه ده مجرد اقتراح

شكرا لحسن تعاونكم

واتمنى ان الموضوع يعجبكم .

وصباحكم سكر............................................

اختكم ......................... ميسون

_kato_ 17-02-2009 01:10 AM

غريبه فعلا . مش عارف الموضوع التانى راح فين !!!!!!!!!!!

ميسون 17-02-2009 09:22 AM

ولا يهمك يا غالي

انا عملت الملحق الجديد

وان شاء الله الردود والمناقشات هتكون هنا لكن عن الموضوع الاصلي مش هنتكلم عن اى حاجه بره الموضوع الاصلي

وصباحك سكر

III_H_III 17-02-2009 10:01 AM

شكرا على المجهود

ميسون 17-02-2009 07:18 PM

متشكرين جدا جدا جدا على اهتمام الاعضاء

شوفتم اللي توقعته حصل

لما واحد بيحط موضوع من غير ادله ولا براهين ويتكلم بمعلومات غلط نمشي وراه ونصفق له حتى من غير ما نطلع على الموضوع.... صح .........زي الاطرش في الزفه قولوا صح

ولما يبقى فيه موضوع متعوب عليه ومتكلف ومنظم وفيه كمية معلومات رهيبه ولا حد يعبره ولا حد حتى يبص عليه .................................................. .

على العموم متشكرين جدا جدا جدا للمرة التانيه واسفه لو كنت اتسببتلكم بالازعاج

وصباحكم سكر

DiaBlo 18-02-2009 02:03 AM

ليه بس تقولي كده ^^ المشكلة ان مفيش اعضاء كتير بتحب تقرا معظمهم عايزين المواضيع الكوميدية انما الجادة اللي كلها معلومات قليل لما تلاقي و موضوعك جميل استمري

Femtoman 19-02-2009 06:15 AM

^^ انا كنت حاطط رد فيه إضافة لمعلومات عن سيلك رود

وهو كان رابط ل موضوع للأخ Wolf_757 بس اتحذف عشان مكنش لسه في ملحق للموضوع ^^

علي العموم هذا هو الـــــــــرابـــــــــــط

ميسون 19-02-2009 09:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة femtoman (المشاركة 808802)
^^ انا كنت حاطط رد فيه إضافة لمعلومات عن سيلك رود

وهو كان رابط ل موضوع للأخ wolf_757 بس اتحذف عشان مكنش لسه في ملحق للموضوع ^^

علي العموم هذا هو الـــــــــرابـــــــــــط

مشكور يا غالي على الاضافه دي وممكن سؤال بس من غير ضحك انا لسه جديده في موضوع المنتديات ده عندي روابط في المواضيع اوزه بدل الرابط احط كلمه واحده مثلا اضغط هنا او احص صوره بدل الرابط ولما تضغط عليها تنقلك للموقع

وصباحك سكر

blackhorse 19-02-2009 11:15 AM

انا سعيد وزعلان في نفس الوقت... سعيد بموضوعك قوي وزعلان علشان خلاص فاضل مدينة وحده وينتهي موضوعك اللي اتمنى انو مايخلصش من جمالو والله وليا رجاء بإنك تحط بعد ماتتكلم عن اخر مدينة صور كل فترة جديدة عن المدن دي وتكون موجودة في اللعبة .... شكرن يااخي

ميسون 19-02-2009 06:50 PM

لا تزعل يا باشا ان شاء الله الموضوع متجدد باستمرار وان شاء الله لسه هنجيب المدن اللي هتنزل جديد

وعلى فكره الحلقه الجديده نزلت

ومساكم فل وعنبر

D_N_A 20-02-2009 06:40 AM

روعة

WadCool 20-02-2009 11:46 AM

اشكرك علي المجهود الرائع بجد موضوع مهم جدا انا قريت كل كلمه انتي كتباها وفعلا

شفت الصور اللي انتي منزلاها فعلا مالوفه جدا بالنسبه ليا بس ليه مركزه علي الهناتر

ولا عشان انا ثيف يعني ^^ المهم ربنا يوفق ومستني الجزا اللي جاي عشان فعلا اكمل

معلوماتي عن اللعبه دي

شكرا مره تانيه :)

ميسون 20-02-2009 11:50 AM

ماتزعلش انا هخلي حلقه كامله عن الثيفات

وصباحك سكر

USERNAMO 21-02-2009 03:59 AM

الموضوع مهما قلت مش هعرف ارد عليه بس و الله انا تابعته نمن اول حلقه ^^

اكتر كمله عجبتنى اوى و اللى محدش فى المتندى قالها قبل كده

(صباحكم سكر -مسائكم سكر )

و الله انا ليا رد

مسائك الف سكر و ياريت تشرفنا فى القسم بعيداً بموضوعات اكثر من الموسوعه الكونيه اللى ذهلت اما لفتها انت اضفت و الله اضافه كبيرة فى المنتدى تجعلنى و بكل فخر اقلك (استاذى و انا لم اقلها إلا لاستاذ احمد شفيق ^^)

ميسون 21-02-2009 10:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة usernamo (المشاركة 815560)
الموضوع مهما قلت مش هعرف ارد عليه بس و الله انا تابعته نمن اول حلقه ^^

اكتر كمله عجبتنى اوى و اللى محدش فى المتندى قالها قبل كده

(صباحكم سكر -مسائكم سكر )

و الله انا ليا رد

مسائك الف سكر و ياريت تشرفنا فى القسم بعيداً بموضوعات اكثر من الموسوعه الكونيه اللى ذهلت اما لفتها انت اضفت و الله اضافه كبيرة فى المنتدى تجعلنى و بكل فخر اقلك (استاذى و انا لم اقلها إلا لاستاذ احمد شفيق ^^)

ميرسي جدا جدا جدا

والله كده انتم بتحرجوني يا شباب انا ما عملتش غير الواجب وده المفروض كل الاعضاء يعملوه علشان المنتدى يكون احسن منتدة في الويب كله

تحياتي وميرسي اليك

وصباحك سكر

الساعة الآن 05:40 PM.