الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Bellona (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=53)
-   -   دعوه لتجميع كل العرب من الشرق الى الغرب علشان ال forest war (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=8149)

alroshman 01-01-2008 12:12 AM

دعوه لتجميع كل العرب من الشرق الى الغرب علشان ال forest war

بسم الله الرحمن الرحيم
.....................................

يا جدعان احنا لازم نلم كل المصريين من كل اليونيونات سواء كان hotاو game
و كفايه بقا نقعد نتكلم و خلاص احنا عايزين نعمل حاجه بجد و الله احنا و اتجمعنا ممكن نعمل حاجه بأسم العرب لاكن طول ما كل واحد بيروح هنا و يروح هنا يوم ما اليونيون يكسب مش حيقولو ان مصر هيا اللى انتصرت لاكن حيقولو بأسم الونيون اللى انت فيه .....

نيجى بقى للجد ... التجميع حيكون اما فى يونيون gamr or HOT و انا بقترح انه يكون فى يونيون سامح اللى هوه game لان بجد هوه جمه فيه ناس حلوه ..و انا بتكلم بجد يا جدعان و اللى عنده رأى يقوله ..
و كمان علشان نبقى قوه جامد يبقى كل الموجوديين من لفل 50 الى ما فوق علشان المصريين يجتهدو علشان يدخلو اليونيون .....
.....
...
..
.
alrosh
:D :D :D :D

crazyhamada 01-01-2008 04:25 AM

ana ba2ol hot wenta sam7 50 50 hhhhhhh

crazyhamada 01-01-2008 04:26 AM

law s2ltny mn shhr kont 2olt sam7 bas ana 5las mn sa3t masam7 ba3 game over etrdt mn el union guild lvl 2 now lvl 4 msh ha2dr arg3 ma3n sam7 7abebyy bas ana 3ashrt inex banee2adm m7trm

theghost20000 01-01-2008 08:13 AM

كلامى هيزعل ناس منى بس برده لازم اقوله عاوزين تعملوا حاجه يبقى تعملوا جيلد الاول جامد

مش يونيون الجيلد ده يكون 72+ هيبقى جاهز ل war او اى حاجه او حتى فى ال jops

وبعدين نفكر فى اليونيون ده لو عاوزين الناس تقول المصريين عملوا حاجه ده وجهة نظرى

والجيلد ده لا هيكون hot ولا game هيكون جيلد جديد باسم المصريين اسم يكون هادف

ويكون واضح اوى انه مصرى زى Egyptions يعنى حاجه زى كده ده مجرد مثال

وكل ال 72+ فيه

theghost20000 01-01-2008 08:14 AM

ده طبعا لو عاوزين تعملوا حاجه :d

alroshman 01-01-2008 11:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة theghost20000 (المشاركة 70587)
كلامى هيزعل ناس منى بس برده لازم اقوله عاوزين تعملوا حاجه يبقى تعملوا جيلد الاول جامد

مش يونيون الجيلد ده يكون 72+ هيبقى جاهز ل war او اى حاجه او حتى فى ال jops

وبعدين نفكر فى اليونيون ده لو عاوزين الناس تقول المصريين عملوا حاجه ده وجهة نظرى

والجيلد ده لا هيكون hot ولا game هيكون جيلد جديد باسم المصريين اسم يكون هادف

ويكون واضح اوى انه مصرى زى Egyptions يعنى حاجه زى كده ده مجرد مثال

وكل ال 72+ فيه

كلامك صح ...بس فيه حته غلط
اولا ...مش صح انك تعمل giuld lvl 1 لان كده حتصرف عليه ياما و كمان حيبقى مفوش مميزات لفل 5 .... و لو انت قصدك على الاسم سهله اوى .. انت ممكن تاخد جيلد منهم و تفضيه من كل اللى فيه و تغيير اسمه ذى ما انت عايز .....
النقطه التانيه ان 7ْX كتير اوى .... يعنى ممكن تخليها 5ْْْ و ما فوق و تقلل النسبه وحده وحده يعنى مثلا تقول اللى اقل من 55 بعد شهر حعمله بان و تفضل كده لحد ما تصفى الجيلد ....لان المصريين ال 70 مش كتيير .......وهوه ده اللى عملوه فى بدايه جيلد الكويت فى جريس اللى طبعا هوه اجمد جيلد فى السيرفرات كلها حتى الان ......

:D :D alrosh:D :D

سيسا 01-01-2008 12:52 PM

انا رايى ان game over اتغير لان سامح رجع تانى للجيلد بعد اما سابو

SIR_HUNTER 01-01-2008 02:37 PM

انا مع Game_Over الجيلد دة جامد وفية ناس كتير والاحسن ان كل +52 يتجمعو كلهم فية عشان نكون قوة كبيرة وان شاء الله ها نكسب الحرب

DX_ 01-01-2008 03:08 PM

el sar*** ahsn guild masry we momkin 3arby fey persia guild game we ana badylo soty
DX

triplem 01-01-2008 09:03 PM

mn ela5er
howa guild game over a7san
l2enno ashahar guild masry 3la persia
w elly kramto wag3a yroo7 ay guild
bs aham 7aga nkoon gamdeen bs
MaDoC R_I_P

mona22 01-01-2008 09:20 PM

السلام عليكم انا اسمى منى انا فى سلفر فينز وانا الان لفل 75 ومعاية اكونت full sunنيكور لفل 80 بس بجد مش لقية جلد كويس مصرى كول اللى فى الجلد بيعملو حاجة واحدة بس لاما بيشتموا بعض لاما بيعملو نفسهم مش موجدين وعلى فكرة انا وصلت لفل 80 وا 75 من غير مسعدد حد بس بجد انا نفسى يكون فية جلد كويس وانا اضمنلكم ان شاء الله يكون مملكة اللعبة للمصرين اعزرونى ممكن يكون فية كلام مش واضح اصل انا مش بعرف اكتب عربى كويس ودة اميلى [email protected]ويرت حد يقولى البوت الجديد فين ويقولى فين الجلد المصرى على شان نحتل اللعبة :D

alroshman 02-01-2008 11:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mona22 (المشاركة 71095)
السلام عليكم انا اسمى منى انا فى سلفر فينز وانا الان لفل 75 ومعاية اكونت full sunنيكور لفل 80 بس بجد مش لقية جلد كويس مصرى كول اللى فى الجلد بيعملو حاجة واحدة بس لاما بيشتموا بعض لاما بيعملو نفسهم مش موجدين وعلى فكرة انا وصلت لفل 80 وا 75 من غير مسعدد حد بس بجد انا نفسى يكون فية جلد كويس وانا اضمنلكم ان شاء الله يكون مملكة اللعبة للمصرين اعزرونى ممكن يكون فية كلام مش واضح اصل انا مش بعرف اكتب عربى كويس ودة اميلى [email protected]ويرت حد يقولى البوت الجديد فين ويقولى فين الجلد المصرى على شان نحتل اللعبة :D

اانا شامم ريحه غريبه ,,,,
طيب ممكن تقوليلنا اسم الكاركتر ايه ؟؟؟

احمد حسنين محمد 02-01-2008 02:30 PM

انا يا جماعه بأيد جيلد سامح لاننا اتجمعنا فيه خلاص فى ناس 80 وانا اول ما سامخ قالى تعالى الجيلد انا سبت الجيلد و بتاعى وجيت مع ان الناس فى الجيلد بتاعى بقو بيسيبو الجيلد ويمشو بس سامح راجل صاحب واجبيعنى من الاخر Game_Over For ever دا للعرب مش المصريين بس

DX_ 02-01-2008 07:35 PM

lol yala ya regala 3ayzy voteee no timeeeeeeeeeeeeeeeeee

DX_ 02-01-2008 07:36 PM

yala koloh youl 3ayz myn
voteeeeeeee 4 Game over :D

الساعة الآن 01:36 PM.