قديم 19-06-2009, 02:42 AM   #41

EYES1985
عضو مجتهد

الصورة الرمزية EYES1985

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• رقـم العـضـويـة » 35678
• المشـــاركـات » 130
• الـدولـة » Cairo
• الـهـوايـة » SILKROOOOOOOOOOD
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 13
EYES1985 صـاعـد

EYES1985 غير متواجد حالياً

5  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى EYES1985

مبرررروك لمصر الفوز على ايطاليا

اولا وقبل اى شيىء انا بحب اشكرك جدا على الرد السريع وبشكر كل واحد رد على سؤالى الحمد الله انا نزلت اللعبه ودخلت معايا معلش يا جماعه انا هطول عليكوم شويه اولا انا لما دخلت اللعبه اصيبت بالوهم وكانت المفجاءه جباره بالنسبالى النهارده بس شعرت بالندم على كل دقيقه انا لعبت فيها سيلك بوت و سيلك بوت الى بتحرق الاعصاب وتجيب الضغط والسكر ولحظه انى الى مدمنين سيلك رود وانا واحد منهم يبدو عليهم امراض الشيخوخه المبكره تماما مثل النعجه دولى وكمان انا ندمت على كل قرش كنت بدفعه فى السيلك اقسم بالله العضيم

ضارب تيكت شهر اسيكل بوينت وداخل على 3 ايام لم احاول خالص انى حتى افتح اللعبه لانى فعلا الجرافك بتاعها ممتاز جدا
يجماعه اسمحولى باؤل تعليق حد كتبوه اول لما دخلت اللعبه
بوص كتبوه ايه على الشات

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

ده بعد 3 سعات من المتش يعنى الحمد الله احنا سمعتنا فى كل حته

طيب دلوتى بقئه فى مشكله لا مشكلات

اولا انا ابيض خالص ثانيا انت عامل مجهود فى الشرح جبار انا عارف واللهى بس العيب مش فيك يا مان العيب فيا انا

بص انا هقترح حاجات انا عاوز قموس بكل الكليمات بتاعه اللعبه ومعنها وبعد كده اشرح عشان لما تتكلم بالغه اللعه اعرف ارجع للقموس وفى حاجه كمان انا مش عارف اروح فين واجى منين انا عمال الف فى المدينه اصلى معجب جدا بالجرفك والمسيقه تحفه بصراحه عشان كده انا بقترح انك تعمل موضوع يوميات مبتدأ فى كابل ويكون موضوع متجدد

انا عارف انى برخم عليك بس انا قؤل لما دخلت الجيم زى ما انت شوفت واسمى منور على الشاشه مصر 7000 سنه قبل الميلاد العيال الى جوه كلهم بركولى على المنتخب XDDDDDDDDD

المهم يا مان انا مش عاوز اخبط عشان خايف ابوظ حاجه خيف لابوظ الكركتر وياريت كمان تحكلنا قصه اللعبه يعنى المغزه منها ايه معلش يا مان انا عارف انى برخم عليك وانا فى انتظر الرد

توقيع EYES1985 :
Away_From_Me
Lets Rock SERVER Ares

Uploaded with عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

Faith may move mountains

While there’s a life, there’s a hope