قديم 26-06-2009, 01:02 PM   #1

leader
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Feb 2009
• رقـم العـضـويـة » 51890
• المشـــاركـات » 166
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
leader صـاعـد

leader غير متواجد حالياً

هل سلك رود بها توازن فى القوى؟

السلام عليكم يا جماعة
من غير مقدمات طويلة انا شايف ان سلك رود مفهاش توازن خالص

فى ناس هتعترض بس واحدة واحدة كده
انا شايف ان ال warior هو اقوى شخصية و خاصة 2hand sowrd وعلى فكرة انا مش بحبهم خالص بالعكس انا بحب الrogue بس لازم نعترف
المهم الى مخلينى اقول كده ان warior عندو mana skin+iron skin ودى بتفضل 45 ثانية وده كتير مثلا الblad+sowrd عندهم caster ثانية15 بس وده معقول هتقولى ان الكليرك فيه بليس سبيل pless spell هقولك انه اضعف من الايرون سكين وكمان بيجى كل 3دقائق مش كل دقيقتين اما الروج مش عنده بف يحمى بيها نفسه ومش دى المشكلة الاكبر ممكن يموت وهو رافع ايرون سكين بس

فى حاجة اسمها warior buff بتشيل 60% دماج (فى لفل90) وده غباء +ان فى phycal sceern (البيضة) ده فى 3 منها كمان وعلشان مطولش لو حد شايف ان الكلام
ده غلط هقول حالة ولو راجل تقتل الاتنين دول ولو معاك بارتى كاملة ولو 2بارتى كمان

2warior 2hand sowrd لفل80++ رافعين لبعض واريور بف (يعنى 60% داماج متشال) ( والاتنين كليرك ) هيرفعوا ايرون سكين+مانا سكين لما ينزلوا يرفعوا pless spell بتاع الكليرك لما ينزل السبيل يرفعوا لبعض البيضة بتاعت لفل 80 دى ماجيج+فيزيك ديفنس لما تنزل يرفعوا لبعض البيضين بتوع لفل 60و 70 واحدة ماجيك وواحدة فيزيك لما ينزلوا طبعا هيكون الايرون سكين جهزت وهكذا ويشتروا speed 100%من الراجل بتاع الخواتم و يتزركوا (هما كدا كدا ضربهم جامد بس علشان يجيبوا 1 hit اى حد) دول هيضربوا بارقام تعبانة جدا ومش هيموتوا لو حد مات التانى يصحيه (ده لو حد مات اصلا )
الى مش عاجبه ان اللعبة مفهاش توازن يقولى هيقتل الاتنين دول ازاى؟ ولو معاك بارتى كاملة

وعلى فكرة انا مش بتكلم عن الواريور لوحده واريور لوحده بيلد جامد وحلو بحب انى اخش قدامه منافسته حلوة بس مش خارق بيكون خارق لما يقابل واريور تانى زيه

وعلى فكرة اللعبة متوازنة جدا بس بشرط (يشيلوا الواريور والكليرك ) لان دول اكتر حاجتين تنفع نفسها وتنفع البارتى ده بيجعل البيلد ده اجمد من اى حد وكمان لان الصينى والروج والويزارد ملهومش بف للبارتى زى الكليرك والواريور ( او فى حل احسن ان الواريور ميخلوش ليه بف للبارتى و الايرون سكين والمانا سكين يضعفوهم حبة عن كده وكفاية انه كده كده بيستحمل وبيتحكم فى العدو بيوقع ويرجع للوراء و بف الكيرك تتشال لما تشيل الكليرك علشان مش تعمل بفات كليرك وتمسك الويزارد ولا الواريور وتضرب زى pless spell يعنى تكون قوة الكليرك متخصصة للى بيضرب بيه بس وهو كده كده ضربه ضعيف و طبعا مش لازم اقول يشيلوا برنامج الميديا بك2 علشان يرجع للويزراد قيمته وللروج كمان

بجد بجد يهمنى اعرف رأيكم

التعديل الأخير تم بواسطة leader ; 26-06-2009 الساعة 05:08 PM

إعلانات google