قديم 28-07-2009, 01:24 PM   #280

Ahmed shafiq
عضو سوبر

الصورة الرمزية Ahmed shafiq

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 8623
• المشـــاركـات » 2,673
• الـدولـة » مصري
• الـهـوايـة » القراءه و الصيد والسباحة
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Ahmed shafiq صـاعـد

Ahmed shafiq غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Ahmed shafiq

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bigsmoke20 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم
فى وحدة معايا فى الشغل بتخلينى اعمل معاها كل حاجة غلط معادا الزنا انا مش عارف اقولق الموضوع بضبط ازاى بس هو كل حاجة بتحصل منغير محد يخلع حاجة لدرجة هى بوصل لاعلى درجة فى الشهوه و انا كمان بتطرنى سعات اكتم نفسى و بعد كده بتعب عضويا و سعات برضى شهوتى الى وصلت لاعلى درجة مثل الزنا بىالعاده السرية و نفسى ابطل الموضوع دة مع العلم مش هعرف اغير الشغل دة لانو شغل ابويا و مالى فى الاخر و مربح و مش هعرف اطردها من الشغل علشان ابويا المتحكم كليا فى الشغل انا كل العليا فقط الادارة و مش هينفع اصارح ابويا فى الموضوع ده علشان يرفدها و مش عارف اعمل اية معلش طولت عليك بس ارجو الرد فى message لوسمحت و فى موضيع تانيا عايز استشيرك فيها

عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

شوف يا جميل
اولا لازم تعرف بأن الوالد عارف فترة المراهقه بتكون عامله إزاي
بس اللي مش عارفه هوه ولا إنته إنك بتزني كل يوم مع هذه الإنسانه الغير لائقه بالعمل مع والدك بالمره ويجب عليك اولا أن تقف عن هذا الزنا الي بتعمله شبه يومي وهتندم عليه اشد الندم بعد كده حتي في حياتك بعد ما تفوق وتتوب لله سبحانه وتعالي
وعليك زي ما بقولك تنهيها عن كده وتحذرها بإنك هتقول للوالد لو ما بطلتش اللي بتعمله ده
وتفهمها بإن ده مكان للرزق ولازم يكون طاهر وحرام اللي بتعمله معاك ده
وإذا لم تستجيب عليك بإخبار والدك مهما كانت العواقب بس ثق تماما بإنك هتكبر في نظره لأنك هتكون وقفت عن فعل الحرام وتبت لله سبحانه وتعالي
وربنا هيساعدك جدا وانا اثق في ذلك

هذا والله اعلم

توقيع Ahmed shafiq :
سبحانك ربي لا إله إلا أنت
خلقتني وأنا عبدك وأنا علي عهدك ووعدك مااستطعت
أعوذ بك من شر ماصنعت
أبوء لك بنعمتك علي
وأبوء بذنبي لك فإغفر لي
فإنه لايغفر الذنوب إلا أنت

--------------------------------------------------------------------------------

اللهم زلزل الأرض من تحت أقدام اليهود
وإجعل أسلحتهم دمارا عليهم

Senior Architect : Ahmed Shafiq

D3VIL_H3RO1

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]