قديم 16-10-2009, 07:09 PM   #1

Messsssi_Venice
عضو مجتهد

الصورة الرمزية Messsssi_Venice

• الانـتـسـاب » Jan 2008
• رقـم العـضـويـة » 11512
• المشـــاركـات » 108
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Messsssi_Venice صـاعـد

Messsssi_Venice غير متواجد حالياً

تحذير من IBot من صنع شركه Joymax خش و شوف

بسم الله الرحمن الرحيم

هاى يا جماعه اولا انا عاوز اقول حاجه عن المصيبه الاى اسمها IBot انا عملت الموضوع ده لان الكلام كتر عليه بصوا انا هقولكم على حاجه بسيطه خالص و هاحكى الا حصل انا حملت IBot بصراحه عجبنى و جامد مفيش كلام و عملت اسكربت و زبط تمام و خرجت و سبت الاكونت بوووت و قولت الحمدلله ربنا عوضنى من غير السرو كنيج فا رجعت لقيت الاكونت واقف كده يعنى شبه DC الاكونت واقف و مفيش حاجه عاوز تتحرك
قولت مش مهم هجرب و ان شاء الله هخش فتحت اللعبه لقيت الاكونت بلوك 7 ايام و انا على فكره معايا سلك و كل حاجه ... انا قولت اديكم راى بس تحـــــذيـــر منى لاى حد عاوز يلعب بيه بلاش صدقونى بلوك حتى لو معاك سلك الدنيا و الاخر و فعلا انا اكتشفت ان البوت ده بيعمل Attack على 3 وحوش و بيقف بتاع دقيقه و يكمل و هكذا
الا شايف غير كده يا ريت يفدنا برايوا و اخر كلامى سلامى :):):):)

تم تعديل حاجه فى الموضوع ايه رايكم بقا انى الخبار ده جديد و مفيش حد يعرفوا انى برنامج IBot من صنع شركه Joymax هههههههههههههه الحوار ده عرفتوا من واد صاحبى تركى قالى اللعبه و الشركه تسيبك بووت يومين و ملف البوت فى 3 ملفات يعرفوا الشركه انى البوت شغال على الجهاز و لا بعد كده تلبس البلوك التمام و عيش يا معلم و الله انا قولت افيدكم و بعدين يا ريت تثبت وجودك برد مش هتخصر حاجه

توقيع Messsssi_Venice :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

Char Name:qo0op_Egypt
Build:Wizard/Cleric
LvL:82 FF (S00N) 100 xD
ServeR:Venice
Guild:WAR_KnighTs
Job:Hunter KinG_0F_HKS

No Need To Love again i'm LoSe every Thing in my life=Life HateS Me

التعديل الأخير تم بواسطة Messsssi_Venice ; 16-10-2009 الساعة 10:38 PM

إعلانات google