الموضوع: مسابقة الخبرة^^
قديم 15-11-2009, 02:04 PM   #33

THE DARK ONE 22
عضو مميز

الصورة الرمزية THE DARK ONE 22

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• رقـم العـضـويـة » 36557
• المشـــاركـات » 631
• الـدولـة » IN THE UNDUER WORLD
• الـهـوايـة » KILLING ,PLAYING SILKROAD
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
THE DARK ONE 22 صـاعـد

THE DARK ONE 22 غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE DARK ONE 22

لو سمحت يا مشرفنا العزيز أستنا لما تخف حبتين عشان تجاوب أصل شكلك سخن ومش مركز خالص ^^
ما علينا في بس بعض الملاحظات ^^

اقتباس:
اولا مش كل الاكونتات الصينى بتحب تلاعب مين و مش بتحب مين كل سلاح و لى السهل علية و الصعب
الوارلوك

اقتباس:
ايه السلاح الاقوي في الضربه و ايه اقوي سلاح في الديفنس طبعا السوالين سهلين اوي بس لو لعبوا بي في في مين اللي هيكسب

أنا للعلم جاوبت السؤال ده مرة وكان الجواب هو البليدر^^

اقتباس:
اسرع بيلد فى الضرب ال staff
أسرع بلد على الأطلاق هو البارد ومش الستاف ولا الأكس بو

اقتباس:
اية هو السم الى بيكون صعب على ال int اكيد ال ديفجن

أصعب لعنة أنا قلت والجواب هو الheddin((مش متأكد من الهجاء س أنا قصدي الجمجمة اللي بيحطها الوارلوك عشان ده بتضرب pure damage

اقتباس:
عدد ضربات البيور اسف السؤال مش واضح

أنا أسف السؤال مش واضح بجد ((أنا نفسي ما فهمتهوش ^^))

أنا قصدي أذكر أسم كل ضربة بتضرب pure damage

والجواب هو 1-over healing
2-gult gealing
3 -hidden ((لعنة الوارلوك ))^^

اقتباس:
ما هو اسرع اكونت فى تجميع الزرك :: الاجابة :: اى اكونت عامل جاب 9 هيكون اسرع فى تجميع الزرك

أسرع أكونت في تجميع الزيرك هو الوارلوك عشان عنده سكل باسيف بتديله الخاصية ده ^^

اقتباس:
اسف والله بس انا معنديش سوال انا كونت عايز اعرف بس اللعبة من اول امبارح مش بتشتغال لية انا بس ولا انتو كمان ارجو الرد بليز
اللعبة بتشتغل تمام عندي^^

اقتباس:
الBard ضربته اسرع من ضربات الاستف عدا الضربه بتاعت النار اللي بتتفتح في ليفل اربعه

الXbow و هي فيها الfast ديه اسرع ضربه في اللعبه و الضربه اللي بتتفتح في ال50 اللي هي ضربتين في بعض ديه اول واحده بتطلع من غير تحميل يعني ضربه اول لما بتدوس علي الاسكيل بتضرب و لو بتلاعب واحد استاف و عايز تموته طبعا انت تخاف يضربك عشان ممكن تموت ف لازم تديله الضربه ديه لو انت كنت ميت في البي في بي و لسه صاحي ده لو عايز تموته اما لو هو اللي كان ميت احسن طريقه عشان تموته انك تبعد بعيد عشان انت ابعد ضربه في اللعبه و تضربه اي ضربه هيموت

أسرع ضربة زي ما قلت هي البارد طبعا ده في حالة الset npcعند الطرفين ((وده عن تجربة ^^))

وكمان يا بليدر روح المستشفى وأتأكد من صحة لحسن تكون إلفلونزا خنازير ولا حاجة بعد الشر عليك
أنك تمرض الأيام ده مش حاجة سهلة وصراحة بدعيلك بالشفاء العاجل ^^

توقيع THE DARK ONE 22 :
I am Back
..
i hope
...