الموضوع: مسابقة الخبرة^^
قديم 16-11-2009, 01:02 PM   #38

bazoka_22
عضو لامع

الصورة الرمزية bazoka_22

• الانـتـسـاب » Oct 2008
• رقـم العـضـويـة » 36864
• المشـــاركـات » 1,238
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
bazoka_22 صـاعـد

bazoka_22 غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the dark one 22 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
^^
كل واحد لازم يكون ليه فرصة وعلى فكرة بما أنك عبقري الموقع فأنا ناوي أنك تكون ثالث متسابق :p
وأنا ناويلك على كام سؤال ^^

ههههههههههههه لا زكي ^^

و مين اللي قالك اني هوافق اني اسال انا هخلي حد تاني هو اللي يسال بدالي :p و ممكن يكون انت

انا بحب اسال الناس مش اسال من الناس ^^

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blader عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
هههههههههههههه (( ثوانى اخى ))

انا بردو مش غلطان انتا الى غلطان و انا معاك وحدة وحدة اوك ))

اولا بخصوص الاكونت الى الصينى بيخاف منو و العكس صح دة كان سؤال

اتحداك لو حد جاوب على السؤال دة لان كل اكونت ولى خصم ضعيف و خصم قوى ^^

يعنى مينفعش احدد كل الاكونتات بتخاف من اية مش زى منتا قولت الورلوك على فكرة ممكن ال int يكون غبى علية شوية ^_^ ))

ثانيا : سؤالك كان واضح جدا اية اقوى سلاح و اية اقوى دفينس و انا الاجابة بردو كانت وضحا الاقوى ضربة ال staff او الورلوك دة لو انتا هتحسب الدربة بتعتو الى بتخلص نص الهلث ))

و الاقوى دفنس كانت بردو الاجابة وضحاا : ال blader لاكن بخصوص مين الى هيكسب فى البفى بى دة على حسب الى بيلعب على الاكونت مين الافضل و الى عندو خبرة و مين اقوى فى الايتم و الاسلحة ^^

ثالثا : ممكن اكون غلط بخصوص اسرع ضربة لاكن انا لما قولت ال staff كونت بقصود بلنسبة لى اى اكونت تانى عادى يعنى blader bow glive و الخ لاكن نادر الى بيلعب بى البارد ولاكن ممكن تكون انتا عندك حق الاسرع هو البارد

رابعا : بخصوص الاكونت الى بيجمع الزرك اسرع لو جبت اكونت staff جاب 9 و جبت ورلوك و كان عامل اية بردو ال staff هيجمع الزرك اسرع علشان الجاب )) لو انتا قديم و عملت اكتر من جاب ممكن تاخد بالك من كدا :: ^_-

خامسا : انا اة تعبان و الله فعلا و مش قادر لاكن بردو ممكن اكون فايق شوية و مركذ ))

تحياتى للجميع ))
بس برده انت غلط :p

توقيع bazoka_22 :
name:AL_magnifiko
servir:tibet
level:7x
(Jop:trader(level4
Im Strong one in my level
The quick brown fox jumps over the lazy dog."
هذه الجملة تستعمل كل احرف اللغة الانجليزية

MY anther email is AL_magnifiko take from lot off people in silkroad4arab
عبقري الموقع

فتاه تركيه ترسل رساله الي رسول الله (صلي الله عليه و سلم)
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]