الموضوع: مسابقة الخبرة^^
قديم 17-11-2009, 03:04 PM   #43

Arabian Man

• الانـتـسـاب » Mar 2008
• رقـم العـضـويـة » 17174
• المشـــاركـات » 746
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Arabian Man صـاعـد

Arabian Man غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Arabian Man

[QUOTE=THE DARK ONE 22;1700188][B][I]

[COLOR=Red]لما قلت أكتر بيلد الصيني بيكرهه وقلت أنا الوارلوك أنا ماكنتش بقوله كده وخلاص ولو عايز توضيح حبتين
الوارلوك عنده ميزة ممكن تضيع أي أكونت هي أنه ممكن يشل اللي قدامه بنسبة 90% من وقت الpvpوده بسبب تأثيراته الكتيرة والطريقة الوحيدة عشان توقفه أنك تكون معاك بفف الكليرك
عشان تمنع التأثيرات بتاعت الوارلوك
وعشان كده تلاقي كابوس أي أكونت وارلوك هو الواريور|كليرك
وده ولما كنت هو تانكر يعني صعب يموت بضربات الكيلرك أو الوارلوك غير اللعنات
[COLOR=Blue]في حين إن كل الأكونتات الصيني معندهاش أي نوع من أنواع الدفاع ضد هجومات الوارلوك وبالتالي مش بتعرف تلاعبه
وبتخسر منه كتير ^^

احم احم ادينى جيت تانى ))

اولا حضرتك كاتب فوق الورلك ممكن يضيع اى كونت قدامو بنسبة 90% طبعا دى نسبة كتيرة و كبيرة جدا على ال الورلوك و دة بسبب

ان لو حضرتك خت بالك فى دلوقتى عن الراجل بتاع الهلث مضاد لى السم و هو بويزون موجود منو الحجم الكبير على ما اعتقد بيضيع اى سم بنسبة 90%

يعنى لو فى حد Blader و معاة البويزون دة خلاص انسة هيعملو و لو منفعش هيفضل يوقع فيك لحد لما يحمل تانى و يعملو تانى

لاكن بخصوص اللعنة الى هيا الجمجمة الى بتنقص هلثك دى على ما اعتقد مش بتنقص كتير اوى من الهلث خصوصا لو واحد str صينى هتكون العملية صعبة اوى

و كمان انتا كاتب فوق ان الاكونت الصينى مش عندو اى دفاع قدامو هجبهملك واحد واحد ال Blader هيفضل يوقع فيك مع البويزون كدا خلاص مش هتعرف تعمل حاجة

ال Bow هيفضل يبعد فيك لى الصبح مع البويزون

ال Gliver معاة ال stun و كمان لفة الجليفر و كمان البويزون

معلومة الاكونتات الصينى معهاش لعنات و بفات حماية لاكن معوضة بى الاسكلات

و كمان لو فى اى واحد كليرك كدا خلاص دور الورلوك انتهى )) (( انتا بس شكلك بتلعب ورلوك علشان كدا بدافع عنو و لاكن مفيش امل NO way ))

تحياتى ))

التعديل الأخير تم بواسطة Arabian Man ; 17-11-2009 الساعة 03:10 PM