الموضوع: مسابقة الخبرة^^
قديم 17-11-2009, 04:45 PM   #45

THE DARK ONE 22
عضو مميز

الصورة الرمزية THE DARK ONE 22

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• رقـم العـضـويـة » 36557
• المشـــاركـات » 631
• الـدولـة » IN THE UNDUER WORLD
• الـهـوايـة » KILLING ,PLAYING SILKROAD
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
THE DARK ONE 22 صـاعـد

THE DARK ONE 22 غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE DARK ONE 22

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bazoka_22 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
كده انا لازم اتدخل ^^

اكتر حاجه الصيني بيكرها مفيش لاسباب كتير

1 :الاكونت الint مبيحبش يلاعب الstr و العكس برده يعني الint الصيني يلاعب الاستف و هو فرحان لاقي زبون يموته اما لو بيلاعب xbow.2hand.dagger مبيحبش يلاعبه غير في حل واحد لما يكون فاتح في الblader عشان هيلاعبه شناكل في غزات

و بلاش اطول في الحوار ده لان انتوا الاتنين مسكين بعض هتكا بتكا فيه ^^

و علي حوار بتلاعبوا امته انا بلعب من سنه 2002 او 2001 مش فاكر كام بالظبط بس اللي فاكره ان مكنش فيه سيرفر اسمه مليان ولا الكلام ده كان كله بيدخل من اول مره كل اللي كنت بتعمله كنت بتختار السيرفر و تكتب الايمال و الباص و تدوس انتر و تدخل ^^

اولا اول سوال مش هجاوبه :P

تاني سوال البف بتاعت ال90 بتاعت ال warrior هي و بيف الBalles اللي في ال cliric

3: اضعف اكونت في الهجوم ده الناس اللي كانت بتلعب قبل الاوربي ما ينزل كلها عارفه انه ال blader لما يكون str و هو الاضعف في الهجوم حتي الان

اضعف اكونت في الدفاع الاستف . الxbow لما يكون عامل بف اللي بتاسم الhp

او اي اكونت يكون واخد سموم الwarlok
[QUOTE=blader;1701235]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة THE DARK ONE 22 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
[B][I]

[COLOR=Red]لما قلت أكتر بيلد الصيني بيكرهه وقلت أنا الوارلوك أنا ماكنتش بقوله كده وخلاص ولو عايز توضيح حبتين
الوارلوك عنده ميزة ممكن تضيع أي أكونت هي أنه ممكن يشل اللي قدامه بنسبة 90% من وقت الpvpوده بسبب تأثيراته الكتيرة والطريقة الوحيدة عشان توقفه أنك تكون معاك بفف الكليرك
عشان تمنع التأثيرات بتاعت الوارلوك
وعشان كده تلاقي كابوس أي أكونت وارلوك هو الواريور|كليرك
وده ولما كنت هو تانكر يعني صعب يموت بضربات الكيلرك أو الوارلوك غير اللعنات
[COLOR=Blue]في حين إن كل الأكونتات الصيني معندهاش أي نوع من أنواع الدفاع ضد هجومات الوارلوك وبالتالي مش بتعرف تلاعبه
وبتخسر منه كتير ^^

احم احم ادينى جيت تانى ))

اولا حضرتك كاتب فوق الورلك ممكن يضيع اى كونت قدامو بنسبة 90% طبعا دى نسبة كتيرة و كبيرة جدا على ال الورلوك و دة بسبب

ان لو حضرتك خت بالك فى دلوقتى عن الراجل بتاع الهلث مضاد لى السم و هو بويزون موجود منو الحجم الكبير على ما اعتقد بيضيع اى سم بنسبة 90%

يعنى لو فى حد Blader و معاة البويزون دة خلاص انسة هيعملو و لو منفعش هيفضل يوقع فيك لحد لما يحمل تانى و يعملو تانى

لاكن بخصوص اللعنة الى هيا الجمجمة الى بتنقص هلثك دى على ما اعتقد مش بتنقص كتير اوى من الهلث خصوصا لو واحد str صينى هتكون العملية صعبة اوى

و كمان انتا كاتب فوق ان الاكونت الصينى مش عندو اى دفاع قدامو هجبهملك واحد واحد ال Blader هيفضل يوقع فيك مع البويزون كدا خلاص مش هتعرف تعمل حاجة

ال Bow هيفضل يبعد فيك لى الصبح مع البويزون

ال Gliver معاة ال stun و كمان لفة الجليفر و كمان البويزون

معلومة الاكونتات الصينى معهاش لعنات و بفات حماية لاكن معوضة بى الاسكلات

و كمان لو فى اى واحد كليرك كدا خلاص دور الورلوك انتهى )) (( انتا بس شكلك بتلعب ورلوك علشان كدا بدافع عنو و لاكن مفيش امل NO way ))

تحياتى ))

^^
أنا بكره الوارلوك أنا بلعب بواريور كليرك
وبعدين لما تيجي توقع حد مستحيل في كل ضربة توقعه
بس الوارلوك عنده أحتمال 80% أنه يشل حركة اللي قدامه ^^
وده بأنه يعمله stun or sleep
ولعنة الجمجمة في اللفل 100 بتضرب 11kمهما كان الset بتاعتك^^
يعني لو في واحد مش فل بلو هيموت لو لبست فيه اللعنة ده حتى لو راح الsafe zone^^
وده غير ميزة الreflct اللي بديلك أحتمال 35% أنك تعمل return dameg
بنسبة 90% من الدامج الأصلي
ده غير أنه ممكن يحط الديفجين والبليد والإمبوتنت والdullوsleepعلى خصمه يعني ممكن يقلل هجوم الخصم ودفاعه إلى حد كبير

بس على الرغم من كده الوارلوك مليان عيوب مثلا صعب لو ماكنش مستحيل يفوز حد على بفف الكيلرك ((لو صيني ))
وكمان لازم يكون فل بلو عشان يعرف يصمد لأخر الpvp
وكمان unvirsel pill بتشيل لعنتين أو ثلاثة بالكتير وبعض اللعنات مش بتتشال أصلا

وقبل كل شيء اللي بيلعب بالأكونت هو الأساس مش البيلد أو
الset
^^

وبعدين صراحة أنا مش مقتنع بيبلد الوارلوك كليرك وحاسه بيلد فاشل بس قوي أمام أي حد صيني ^^

وزي المعتاد أنا عندي سؤال

1- أذكر 3 طرق عشان تمنع اللعنات أنها تتحط عليك

توقيع THE DARK ONE 22 :
I am Back
..
i hope
...