قديم 31-12-2009, 12:39 PM   #9

kalena

• الانـتـسـاب » Feb 2009
• رقـم العـضـويـة » 52699
• المشـــاركـات » 147
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
kalena صـاعـد

kalena غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة x_mizo_x عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
والله عنك حق
بس ولا تزعل نفسك والله احنا مقدرين اللى انتة بتعملة
كفايا انك عملت ميديا ولودر وبوت
مفيش تقدير لحد فى المنتدى دة مش عارف لية
كل مشرف يخش يمسح وخلاص
كأنها حاجة حلوة لية
مش عارف اية دة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة commando144 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
صحيح يا مان الموضوع بجد زاد عن حده انا نفسى حصل معايا مواقف زى دى رغم انى عضو جديد يعنى المفروض يكون فيه اى مساعدة او توجيه بالعكس ده مفيش موضوع عملته واتقبل و حتى مش بيقولو السبب حتى ولو فى رسالة خاصة بينك وبين المشرف حتى اخر موضوع انا كنت عاملة عن باتش الميديا الانجليزى ل v.sro و استنيت اكتر من 7 ساعات عشان اعرف اتقبل ولا اترفض مع انها مش كيميا يعنى و فى الاخر تخيل ايه اللى حصل الموضوع ينزل باسم عضو تانى انا مش بقول ان العيب على العضو لا بالعكس العيب على المشرف اللى ممكن ان نكون احنا رشحناه لاننا ائتمناه على القسم وفى النهاية انا معاك يا مان انا مش عارف لحد دلوقتى اغير كلمة عضو جديد دى مافيش موضوع عايز يتقبل فى النهاية عايز اقول كلمتين (بطلوا كوسة). سلام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fearless عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اه طبعا الاشراف هنا زى الزفت ولازم يبقى زى زفت

شوية عيال وعاملنلى فيها اداره تفتكرو ده هاينفع

انا ملاحظ ان تقريبا كل الناس القديمه بتمشى من هنا عشان خاطر الاداره

ما شاء الله عليها وهما هايفضلو كده يمشو الناس القديمه الى بتفهم فى العبه

لغايت لما مايبقاش فى المنتدى غير اساله بس مش هيبقى فى حد يروود على اساله

شكل المنتدى ده اخرته قربت عند ناس كتير اووى بسبب الاداره الى الزفت الى فيه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bedo___2007 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
متزعلش نفسك يا حوبى دى مش اول مرة تحصل هنا كويس انها جات على كدة دة فى موضيع بعد متحتها تلقيها اتمسحيت ونزلت بعد يوم بسم واحد من المشرفين تقبل مرورى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fire_skull عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
صح والله انا عملت موضوع والله وصل 53.000 زائر وشوي

بعدين اتمسح ولقيته بعمل عضو اخر

ايش نقول بس حسبى الله ونعم الوكيل

كلكم عندكم حق فى اكلام الى بتقولواا

وحسبى الله ونعم الوكيل

ومواضيعى هتعمل فى موقع تانى للسلكرود وهكون مثبته ومش بتسرق كمان اشوفكم على خير

التعديل الأخير تم بواسطة kalena ; 31-12-2009 الساعة 12:48 PM