الموضوع: رساله إلي wadcool
قديم 10-02-2010, 07:28 PM   #14

WadCool
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية WadCool

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 12818
• المشـــاركـات » 8,361
• الـدولـة » OCTOBER 6th
• الـهـوايـة » Graduate from Pharmacy Coleage
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 709
WadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداع

WadCool غير متواجد حالياً

2087  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى WadCool

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osama_husien عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا عارف إن الكلام اللى هاقوله بعض الناس هاتزعل منه لكن للأسف دي الحقيقه

الحقيقيه اللى لسه عرفها بس يوم ما خسرنا الفورتريس

طبعا ربنا اللي يعلم انا كنت بعز وبقدر wadcool قد ايه وكنت بفكره ان فعلا صديق وصاحب بغض النظر بقه عن الجيم

وعن هو فى جيلد أيه و أنا فى جيلد أيه لإن بالنسبالي دي جيم وطالما الراجل بيقدرني وبيحترمنى يبقه على راسي

وكنت بحسب انه هو كمان بيتعامل على الأساس ده على الأققل معايا لكن للأسف إكتشفت غير كده خالص

إكتشفت ومن غير ما حد يزعل منى إن هو مناااااااااااااااااااااااافق و مناااافق كبير كماااان

بتكلم معااه عادى زي كل مره بتكلم معاه فيها وكمان بقوله جود لاك فى الجيلد وار مع ارابيان هيرو !!!!!!!

الأقيه عمال يقولى احنا خسرناكوا الفورتريس وطول ماحنا موجودين مش هاتخدوا الفورتريس تانى !!!!!

اتحدي انك تجيبلي اي برينت او اي حاجه تقول اني قلت الجمله دي بالعكس لما كلمتني قلتلك بلاش نجسيب سيرة الفوترتيست تا انت كنت متفق معايا ان يو السبب في ضياعها

كل ده طبعا انا خدته على إنه هزار عادى يعنى روحت ضاحك وقولتله إنتوا أخركوا بانديت على إنه هزار برضه

وبقوله نفسي أعرف إنتوا بتكرهوا فريندس وأربيان هيروا ليه ؟؟؟؟؟ ما رادش عليا

روحت قايله مش لاقي سبب تقوله ؟؟؟ راح رادد عليا رد أقسم بالله العظيم تلاته ما كنت أتوقعه لدرجه إنى فضلت

باصص للكلام بتاع دقيقتين و انا مستغرب ومش عارف أقول أيه وده قسم ويمين أحاسب عليه يوم الدين

عارفين كان رده أيه ؟؟؟؟!!!!! قالى :: بنكره فريندس وأرابيان هيرو عشان شوية عيال !!!!!!!!!!!!!!!!!!

تصوروا ؟؟؟؟ !!!!! فريندس و أرابيان هيرو شوية عيال ؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!

((فريندس وأرابيان)) اللى كل السيرفر بيشكر فيهم ما عادا طبعا ستارز بس شوية عيال ؟؟؟ !!!!!!!!

((فريندس وأرابيان)) اللى أنا ومحمد اخويا ومحمد صلاح كنا من اول الناس اللى وقفنا جامب واد كول ساعت الحوار

اللى حصل واتعزل من الإشراف شوية عيال ؟؟؟؟ !!!!!!!!!

((فريندس وأرابيان)) اللى أنا كنت بكلمه وبقوله جود لاك فى الجيلد وار بقينا شويه عيال ؟؟؟؟ !!!!!!!!!

((فريندس وأرابيان)) اللى عمري ولا انا ولا أخويا ولا محمد صلاح غلطنا فى حد من ستارز او حتى غير ستارز

حتى لو شتمونا كنا بنتجاهلهوم و أولهم ماستر ستارز اللى شتمنى بأمي ومع ذلك تجاهلتوا و ماردتش عليه

شوية عيال ؟؟؟؟؟ !!!!!!!

((فريندس وأرابيان )) اللى أنا ومحمد أخويا والمصري فضلنا ورا موضوع ستارز و أرابيان لحد ما اتقابلنا وصالحناهم على

بعض وقولنا نفتح صفحه جديده شوية عيال ؟؟؟؟؟ !!!!!!!

((فريندس وأرابيان)) اللى أنا كنت يوم ما مصر كسبت بطوله امم أفريقيا كنت فرحان أوى وقولت بالمناسبه دي

أكلم كاربونى و أشوف ايه الحكايه ونحاول نلم الموضوع ونفتح صفحه جديده بالمناسبه الجميله دي رغم انه شتمنى

من غير ما أعمله حاجه ولكنه رفض شوية عيال ؟؟؟؟ !!!!!!!

(( فريندس وأرابيان )) اللى كل يوم جلوبلات شتيمه من ستارز فينا من غير سبب ومش بنرد شوية عيال !!!!!!

(( فريندس وأرابيان )) اللى الباشا واد كوول بيكتب لي محمد صلاح ويلكم باك نورت المنتدى وفى نفس الوقت

بيشتموا شوية عيال ؟؟؟ !!!!!

لا اله الا الله انا بشتم محمد صلاح والله لسه مكلمه الاسبوع اللي فات هو واحمد طارق ولما جه المنتي بهزر معاه بقوله وعلي طريقه كاربوني تعالي جيل وار

انا يمكن اكتر واحد مقدر محمد صلاح وعارف هو عمل يه عشان يخلي ي حاجه اسمها ارابيان هيرو

(( فريندس وأرابيان )) اللى أول ما خسرنا الفورتريس الناس كلها بتقولنا هارد لاك وانتوا بتشتمونا فى جلوبلات وفارحنين

أوى إننا خسرنا مع إنكوا ولا ليكوا فى الوضوع خالص ومع إننا مصريين زي بعض شوية عيال ؟؟؟ !!!!
!

قسما بربي ما شتمنا ولا كتبنا اي حاجه غير باي باي ديدو

وجراتس سينساشن ينيون

اقول ايه ولا ايه ولا ايه ده انا لو فضلت اكتب من هنا لتانى يوم مش هاخلص

من الأخر الظاهر ان فعلا بعض الناس بتفكر ان السكوت والتجاهل ضعف وخوف وعشان كده بتسوق فيها

إذا كنا عيال يبقه فعلا إحنا عيال وعندك حق فيها عارف ليه ؟؟؟ عشان سكتنا وما رديناش على الشتيمه

كنا بنفكر ان إحنا لما نتجاهل اللى بيشتم ربنا يهديه ويعقله لكن إكتشفنا إن العكس اللى بيحصل إن سكوتنا

بيخلي الناس تفكر إننا خايفين أو ان الواحد ضعيف عشان كده من النهارده و انا عن نفسي من النهارده

اللى هايشتمنى هاشتمه وبشتيمه اسخن انا بعرف اشتم برضه والحمدلله مكفي نفسي من جيبي والحمدلله

وبصرف على الجيم من فلوسي مش من على قفا واحده تركيه بتشحنلي وبتديني سيلك ابيعه

واحدة تركيه وبتصرف علينا :( انا اكتر واحد انا والجيلد بتاعي كله مش بيطيق الاتراك تقولي واحدة تركيه وبتصرف علينا

شفت ايه اللي حصل مني امبارح معاهم ؟

بلاش اتفرجت النهاردة علي اكيرا بيعمل معاهم ايه ؟

أخر حاجه عاوز أقولها عشان بس الناس تعرف أيه هو سبب إن كاربوني بيكرهنا و مكره جيلد ستارز فين

السبب إن إحنا زمان ( فريندس و أرابيان ) كنا عاوزين كاربونى يدخلنا اليونيون طبعا الكلام ده كان من سنتين او تلاته

تقريبا مش فاكر بالظبط وطبعا عشان هو شايفنا دلوقتى بقينا من أقوي الجيلدات فى السيرفر وداخلين أقوى

يونيون فى السيرفر بعد ما كان هو ماستر يونيون علينا طبعا بقه مخنوق واتخنق أكتر لما فضل يقولنا تعالوا

جيلد وار ولاعبناه وكسبناه وطبعا ده مش كلامي ده كلام كل السيرفر عارفه وهو نفسه عارفه ( مع ان الصغير مسيره

يجي يوم ويكبر ده شيء طبيعي لكن هو مش فهم كده )

وطبعا لإن خياله مريض بيصورله حاجات مش صح بيفكر إننا بنتكبر عليه مع إن ربنا اللى يعلم عمر ما ده حصل معاه

ولا مع غيره إحنا طول عمرنا من ساعة ما عملنا الجيد و أحنا فى حالنا عمرنا ما عملنا مشاكل مع اى حد واللى شاكك

فى الكلام ده يقدر يسأل أى حد علينا سمعتنا الناس كلها عارفاها مصريين و أجانب

أخر حاجه هاقولها يارت يا ريت تبطلوا حقد شويه وغل الحقد ده وحش اوى وعمر ما ربنا هايكرمكوا طول مانتوا بتحقدوا

وبالنسبه للحقد أكبر دليل على إنكوا بتكرهونا بسبب الحقد إنكوا دخلتوا الفورتريس مخصوص عشان ترخموا

علينا مش أكتر وطبعا ده واضح من أنكوا كانت مهمتكوا الوحيده إنكوا تكسروا بوستات ( فريندس وأرابيان وبايرتس )

طبعا الحقد ماليكوا مش قادرين تشوفوا جيلدات مصريه أحسن منوكوا ( وده مش كلامي أنا برضه ) ده كلام عملي

إحنا أعلي جيلدات فى الـ lvl و الـ active واللى مش مصددق يشوف فى rev6

والحقد برضه واضح من المشاكل اللى بتحاولوا تعملوها بين الجيلدات عندنا فى اليونيون والجواسيس اللى حاطنها

فى اليونيون وده برضه مش كلامي (( الجلوبال اللى كاتبوا كاربونى بعد الفورتريس وقال ( ty ete <> lightblue u was

a good spy ) وطبعا خياله المريض برضه قاله إننا هانصدق وهانفركش اليونيون )) والجلوبلات اللى بيكتبها على

لسان ناس من اليونيون وانها بتشتم فى ديدو على أمل منه إن اليونيون يتفركش لكن اللى ما يعرفوش إننا كلنا فى

اليونيون أصدقاء وصحاب بجد وبنحب بعض بجد مش جيم ولا حاجات زي دي هاتوقعنا فى بعض

أخر حاجه هاقولها ما تحاولوش توقعوا بينا لإنكوا مش هاتقدروا وبطلوا حقد وكراهيه ونفاق عشان ربنا يكرمكوا

فى الأخر طبعا وبعد ده كله واضح إننا فعلا عيال وومكن كمان نكون منافين ما هو كده الحقد بيعمى الواحد

وبيخيله إن كل العيوب اللى فيه دي عيوب فى اللى بيكرهم مش فيه طبعا الإنسان مش معصوم من الخطأ

لكن فى نفس الوقت لازم الواحد يكون معترف إنه غلط ومايكررش الغلط لكن للأسف ستارز مش من النوع ده

وانا عازرهم برضه لإن السبب هو ماستر الجيلد بتاعهم المريض واللى عنده عقده نفسيه اتمنى ان ربنا يشفيه
ويشفينا وان ربنا يهيه ويهدينا (( وللأسف أنا خسرت صديق او على الأققل كان بالنسبالي صديق ))

ان كان اللعبه او الجيل هيخسروني صاحب ليا اعرقوا ويعرفني من اكتر من 2 سنين بلاش منهم

و أسف على الإطااااااله

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بكرر اسفي يا اسامه وفعلا معنديش تعليق اقوله

توقيع WadCool :
--------------------

لآ مانع من وجُود مَن يكرهُني !!
فـهـ‘ـذه مُشكِلتَهُم , ولَيست مشكلتي !!!!!.

وليس عليّ أن أجتهد للحُصـول على .... حبهم
فـلســــتُ مُلزَم أنْ : أشكّل نفسي وفـــــــق أهواء النـاس...

إن أعجبتهم فهذا : طًبعي
وإن لم أعُجبــــــهم فـ كَثيــــــرةٌ هي : الجدران
وإن تَحدثوا عني ,أتمنى أن لآ يَسكتوا
فـَ.. كُل إنسانِ لهُ ذُنوب.

--------------------