قديم 05-03-2010, 01:20 AM   #1

DeathDance
عضو مميز

الصورة الرمزية DeathDance

• الانـتـسـاب » Aug 2008
• رقـم العـضـويـة » 29242
• المشـــاركـات » 784
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
DeathDance صـاعـد

DeathDance غير متواجد حالياً

20  

افتراضي ابو سراج كبر وبقي يعرف يعمل هاك :))

موضوع لا اتخيل انو يحصل :))

ابو سراج هاك SuB_Z3RO اللي هوا بتاع هيثم ..طبعا احمد RDVC يعرفة ومصطفي يعرفه اكيد لاننا اتقابلنا كتير

الموضوع ان المعلم سراج بيفتح اكونت R3B_KSA والكل عارف كده وهوا بنفسه قال في موضوع انو بيفتح الاكونتين بتاعه وبتاع R3B_KSA ..المهم هيثم كان يعرف صاحب الاكونت الحقيقي اللي اسمه R3B_KSA واصحاب جدا فلما لاقاه مفتوح المعلم سراج طلب من هيثم انو يفتح الاكونت يلعب PVP شوية عشان نفسه يلعب باكونت نيوكر ....هيثم كان فاكر ان اللي بيكلمه صاحب الاكونت الحقيقي لان هيثم بيدرس بره ومش بيلعب الجيم وميعرفش اي حاجة عنها ..هوا بيفتح يلعب شوية PVP ويسلم ع الرجالة ويقفل ...طبعا اده الاكونت لسراج راح حصل اللي حصل ..لبسله الاكونت مردر ليفل 15 وهاك كل الـ set وباعله الـ 2 avatar والارنب وكل حاجة ..... المهم هيثم كلمني ..فهمته مين اللي ع الاكونت وكده ولبستله الاكونت تاني بس قولتله يستعوض ربنا في لبس السلك ...

طبعا انا عمري ما افكر اعمل موضوع زي ده غير لما يكون صاحبه فعلا يكون محترم ..وعشان هيثم شب محترم جدا وابن ناس انا عمري ما افكر اعمل موضوع فيك انته يا سراج عشان انته من الاخر صفر ع الشمال من ايام ما كنت بتشتمني في رسايل خاصة ايام ما كنت مشرف ...

مش هاقولك غير كلمه واحده بجد يا سراج قسما بالله العلي العظيم لو حصلت في حد يخصني تاني ما هاخليك تلعب علي اكونت في السيرفر ...\

كده بيـــس

توقيع DeathDance :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

char name : X_STORM_X
lvl : 101
Guild : UnHoly
Union Master : UnHoly
Intersting : Killing Uniques
Grant Name : Born2B_KinG_x

مــآتت قلــوٍب النــــآس ..مـآتت بنـآ النخ ـــوٍة ..يمكــن نسينـآ في يـوم آن العرب اخوة

إعلانات google