قديم 12-04-2008, 01:27 AM   #4

WOLF 757
عضو متألق

الصورة الرمزية WOLF 757

• الانـتـسـاب » Mar 2008
• رقـم العـضـويـة » 15902
• المشـــاركـات » 1,825
• الـدولـة » オオカミの土地
• الـهـوايـة » out of line
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 14
WOLF 757 صـاعـد

WOLF 757 غير متواجد حالياً

18  

الفصل الثاني : الهكر المجهول

المحقق :مالئيناهوش ياباشا .

تيتو : ازي يعني فص ملح وذاب ؟

المحقق : والله ياباشا احنا دورنا في كل حتة , بيته , اصحابو ,اقاربو ,جامعتو , وحتي الاماكن الي بيتردد عليها , ومفيش اي اثر ليه .

تيتو : ماش , علي العموم سيب 2 يراقبو بيته وكمان كم واحد كده عشان يراقبو جامعتو وبيوت اصحابو واقاربه ,

المحقق : علم ياباش وجاري التنفيد .

وضرب المحقق التحية لتيتو وانصرف ,

شخص : مجتهد اوي ال KING OF KINGS ده .

تيتو وهوا يشعل السيجارة : اه اصلو انا الي علمتو ومتاكد انه راح يكون ليه مستقبل جامد في القسم , علي العموم با ؟؟؟؟؟ يمكن تروح دلوقتي , وبلغ ادارة المخبارات العامة تحياتي وكمان قولهم ان القضية مش مستاهلة انهم يتدخلو فيها .

؟؟؟؟؟؟ بغموض : هه باين !

تيتو : ايه هوا الي بايين دي قضية قتل شاب وشخص مليونير بس , يعني مش مستهالة كل الاجرأت دي ؟

؟؟؟؟؟؟ : اه الشاب ممكن مش مستاهلة , بس موت سيزار يستاهل تدخل امن الدولة فيها ,

تيتو منصدم : ايه امن دولة , ده سيزار صاحبي وهوا بس تاجر سيارات , ازاي تبقي قضية قتله بلاهمية دي ؟

؟؟؟؟؟؟ بحزم قاطع : مش شغلك . انت بس اهتم بي قضية قتل الشاب بس . وملاكش اي دعوة بلاخرة , لانها تبع المخابارات العامة , مفهوم !!

كاد تيتو ان يقول شئ بس لما نظر في اعيين الرجل الناريتان حس برجفة غير طبيعية في جسمه ولم يستطع ان يقول شئ سوا : مفهوم ياباشا .

؟؟؟؟؟ بابتسامة رضاء : كويس , ويلا انا رايح دلوقتي مع السلامة .

تيتو : مع الف سلامة ياباشا ..

وفتح ؟؟؟؟؟ باب الغرفة وقبل مايخرج قال : اوعي تنسي كمان انه قضية الهاكر بقت من ظمن قضية سيزار , يعني مش تبعك برضو ,,

وخرج ؟؟؟؟ من مركز الشرطة , وبقي تيتو لايف في مكانه بلا حركة قائلا :

هوا ايه الي حصل في الدنيا , سيزار من انت ياصحبي ؟

في هذه الاثناء كان سورد ماستر يقرئ في جريدة الاهرام , فا لفت نظره خبر في الصفحة الثانية بعنوان : سيلك رود تسبب في قتل شاب يافع في العمر , وده هوا نص الخبر .

سيلك رود لعبة قاتلة

الكاتب : الصحفي ميدو ضياء كوول ..

قد يكون معضم شباب مصر يلعب بلعبة دي او علي الاقل يعرفها , فهيا لعبة قد غزت عقول الشباب اليوميين دول وبقت هيا همهم الاول والاخير , فبقي الشاب كل همه اليومي هوا ان يطور نفسه في اللعبة او يبيع الاكاونت او يشتري اكاونت جديد , يعني اللعبة دي عبارة عن مص لمجهودات الشباب علي الفاضي بدل مايفيدو البلد في دراستهم , واخر جرائم هذه اللعبة هيا مئساوية فقد تحول شاب مسالم اسمه عمرو ماندو الي قاتل هارب من العدالة بسبب انه قد قتل شخص مليونير اسمه سيزار وهوا تاجر سيارات معروف , وصرح الرائد تيتو لايف بأنه عمرو ماندو هوا القاتل بسبب انه وجد محفضة عمرو ماندو بجانب الضحية وكمان قد اكد صديق عمرو ماندو وهوا كريزي حمادة ان عمرو كان مزنوق ومحتاج فلوس عشان يشتري اكاونت جديد , فابلنظر الي القصة نجدها كلاتي : عمرو لاعب في سيلك رود ومحتاج فلوس اوي , فشاهد سيزار في مكان الجريمة وهوا بجانب لوكاندة البس , وطبعا من منظر سيارة سيزار باين انه رجل غني , فاخرج عمرو مطواه وهدد الضحية عشان تعطيه فلوس , فارفضت الضحية دلك ولم تهتم الي التهديد , ولاكن سيزار المسكين لايعلم انه امام قاتل من مدرسة سيلك رود , فطعن القاتل الضحية في مقتلها وسرق المال الذي في السيارة والذي هوا من حظ القاتل يبلغ 2 مليون دولار !! كان سيزار قد سحبهم من البنك .

فنداء الي كل الاباء ان يمنعو هذه اللعبة الخبيثة عن اولادهم , لكي لا يكونون يوما ما مثل الشاب عمرو ماندو الذي ضاع مستقبله بسبب هذه اللعبة !!
________

سورد ماستر ::eek:

وبسرعة البرق احظر سورد ماستر المقص وقطع سلك التليفون !!

صوت كورابيكا يصييح امام الكمبيوتر: لاااالالاالا ليه النت قطع , بابا بابا الحق شوف النت مالو

سورد ماستر : انا الي قطعت سلك التليفون ,

كورابيكا : ليه يابابا ده انا والله العظيم كيف لقيت حتة صناية علي الارض كده تصدق:eek: , وكيف انا بشيلو عندي اقطعت النت !! ليه يابابا حرام عليك ,

سورد ماستر غاضب : لا صناية لا بخاخة واسمع ياض لو انت ابني بجد ماتلعبش اللعبة دي تاني مفهوم ,

كورابيكا : طب ممكن اعرف السبب ولا هيا كده حكم الاقوي علي الضعيف ,

فاسرع سورد ماستر الي الكمبيوتر ورفعه من الارض و ...... بوووم , تحطم الكمبيوتر الي الف قطعة .

وقال سورد ماستر وهوا مستريح : ها الحمد لله كده انا بقيت مطمن انك مش حتلعب اللعبة دي ثاني .

كورابيكا : :eek:!!!!!!!!! بابا انت عملت ايه انت نسيت ان جميع شغلك متسجل في الكمبيوتر !!!

سورد ماستر : ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ `-_-
يالاهووووووووووووووووووووييييييييي انا عملت ايييييهههههههه

سورد ماستر : اتخرب بيتي اتخرب بيتي , كل ده بسببك انت ولعبتك سلك خود

كورابيكا مصحح : NO NO اسمها سيلك روود , احسن لعبة MMORPG وكمان ....

سورد ماستر يصيح مقاطعا الكلام : قسما بلله لو مسكتش لبقي راميك من الشباك ,, انت حتشرحلي , !

كورابيكا : اكيد اشرح ما دي تاني مرة حد يقولي سلك خو......

سورد ماستر بعين نارية :

كورابيكا : هه هه لا انا ماقولتش حاجة يابابا , ونعم اسمها سلك خود !!

وخرج سورد ماستر من الشقة وهوا غاضب جدا , وبقي كورابيكا لوحده في الشقة , بس فر***ن اوي ,, ليه ؟

كورابيكا : اصلو ناسي اني شريت لابتوب وكمان مسطب فيه اللعبة , ومش كده بس كمان بشريط لازق يمكنني ان اصلح سلك التلفون

المؤلف : زي مقال جيوكاندا ,, انت دهية بجد:eek:

المكان : شقة في الدور الرابع في عمارة في شبرا , الزمن : 2 ظهرا .

يور سيلف : بت ياسارة استادك جيولامبا , جي !!

جيوكاندا : جيوكاندا جيوكاندا ,

يور سيلف : زي بعضو اهو كلو تبع الكهرباء !!

جيوكاندا : كهرباء

سارة : اهليين ياستاد

جيوكاندا : اهلين ياسارة . ها عملتي ايه في امتحان اليوم ؟

سارة : 100 100

يور سيلف : ماتخافش عليها اصلها طالعالي سكية !

جيوكاندا : قصدك ذكية !

يور سيلف : ايه يا استاد عمال تصححلي من بكري , ما تيجي تديني درس خصوصي انا كمان !!

جيوكاندا : لا سامح الله اديك ايه , انا بتاع اعدادي بس , ويلا ياسارة نبتيدي الحصة ..!!

سارة : حاضر ياستاد بس والنبي خليها درس في الحساب عشان زي ماانت عارف انا مابحبش اللغة العربية .

جيوكاند يكلم نفسه : ( فعلا بنت ابوها

يور سيلف : يلا ياولاد عاوزيين حاجة اصلي رايح اراجع سيناريو فيلمي الجديد ( ابي طاح من الشجرة )

جيوكاندا : ابي طاح من الشجرة ؟؟؟ انا الي اعرفو انه في فلم قديم اسمه ابي فوق الشجرة ؟؟

يور سيلف : لا ده الجزء التاني منو ويحكي لما ابو عبد الحليم حافظ طاح من الشجرة بعد ما صعدها ,

جيوكاندا :

يلا يسارة اقبل ما طيح انا كمان .

في قلب القاهرة وتحديدا في ميدان سرفر بيرسيا , كان هناك طفل يجري سرعة خيالية لدرجة ان الناس ذهلو ولسان حالهم يقول ايه السرعة دي , وكان هذا الطفل هوا مسجا !!

وكان مسرعا الي بيت اسلام ؟؟ بس الغريب في الحكاية ان الطريق الي قطعها كلها مية ؟؟ لدرجة ان احد المارة قال له : ايه يالا انت عرقان كده ليه ولي يشوفك يقول ده خزان عرق !!

فرد عليه مسجا وهوا غاضب : عاوز حضن , !!

ففر الشخص مرعوبا من هول الي سمعه:p

وكمل مسجا طريقه الي بيت اسلام , وبعد دقائق كان يدق علي باب بيت اسلام ,

ففتح اسلام الباب وقال : هوا انت يامسجا ؟

قال مسجا وهوا يقترب من اسلام : حبيبي اسلام ازييك , وعاوزك في موضوع مهم !

اسلام : من بعيد من بعيد ,

مسجا : ليه انا كنت عاوز احضنك بس , وانت عارف اني احضن جامد !

اسلام : اه جامد بس مش عليا ,

مسجا وهوا غاضب : المهم عمرو بعتني ليك !!!!!!!!!

اسلام متفاجئ : عمرو !!

مسجا : اه وهوا دلوقتي في بيت كوكو باشا الجزار , ومعاه كيكو وولف !!

اسلام : ده البوليس قلب الدنيا فوقاني تحتاني عشانه ,,

مسجا : عارف وده السبب الي خلاه يستخبي في بيت كيكو , المهم جيب اللابتوب بتاعك وتعالي معاي ,

واسرع اسلا م الي داخل البيت وجاب اللابتوب , وذهب مع مسجا الي مخبئ عمرو !!

وفي نص الطريق وقفهم صوت شخص يقول : افشتك ياواد يا مسجا .

والتفت اسلام ومسجا الي مصدر الصوت لتبين انه الخفاش المجنون !!

مسجا وهوا يرتجف : عاوز مني ايه !!

الخفاش المجنون : هع هعع هع مش عارف يفالح !! فييين الجنيه !!

اسلام : جنيه ايه ياخفاش الي بتحكي عليه ؟

الخفاش : الجنيه الي عاوز اشتري بيه غزل بنات !!

اسلام : غزل بنات .. علي العموم بعدين يخفاش .. وانا اول ماخلص مشواري راح اشتيريلك غزل بنات ورجالة كمان اوكي .

الخفاش : مش عاوز غزل رجالة ان عاوز بنات بس

مسجا : يالهوي ده صدق انه في غزل رجالة

اسلام : ماشي حاضر من عينية بس بعدين ياخفاش !!

وكمل اسلام ومسجا طريقهم ,,,,,,,,

واذا به الخفاش يضرب اسلام بلعصاية الي في ايده , ووقع اسلام علي الارض مغمي عليه !!

فخاف مسجا وهم بلفرار , لاكن الخفاش اعترض طريقه وقال : رايح فين هاهاها !!

ورفع الخفاش العصا لكي يهوي بها علي رأس مسجا المسكين , وفجأة .....

وقع الخفاش من طولو علي الارض والدماء تخرج من رأسه :eek:

ونظر مسجا الي الخفاش غير مصدق , الي ان سمع صوت يقول له : واد اهبل بصحيح , يلا يامسجا نصحي اسلام ونروح لعند عمرو ماندو ,

ونظر مسجا الي مصدر الصوت ليجده ,,,,,,,,, زوكي !! بلطجي الحتة !!! وفي يده عصاية حديد ..

توقيع WOLF 757 :

تحية طيبه لاسرتنا القديمة
في
الـمـنـتـدي

][ Amr mando \7ermione\ diablo\ msasa\ adem \ميسون \hellz_lord \ power \ korkor \ user namo \ جيوكاندا \ crazy bat \ mido_dia_cool \ lion egypt \ mody zoom \ fire 33 \ sup 7 \ د - احمد شفيق \ Arabian \ femto man ... وباقي حـزب المعارضة ][

[ واحنا الاساس احنا الي علمنا كل الناس ]

Still in my heart

silkroad4arab

my home

التعديل الأخير تم بواسطة WOLF 757 ; 25-07-2008 الساعة 03:47 AM