عرض مشاركة واحدة
قديم 12-04-2008, 06:42 AM   #6

WOLF 757
عضو متألق



الصورة الرمزية WOLF 757


• الانـتـسـاب » Mar 2008
• رقـم العـضـويـة » 15902
• المشـــاركـات » 1,825
• الـدولـة » オオカミの土地
• الـهـوايـة » out of line
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 14
WOLF 757 صـاعـد

WOLF 757 غير متواجد حالياً

18  



افتراضي



الفصل التالت : قمة الذكاء



المكان: مكتبة سبارطة العالمية , الزمان : الرابعة عصراً

صاحب المكتبة : اتفضل ياباشا عاوز حاجة ؟

ادم : لا متشكر , بس عاوز اسئلك هوا ترعة اللااق هنا ؟

صاحب المكتبة : ترعة ايه ؟

ادم موضحاً : الللاااق !!

صاحب المكتبة : ترعة ايه ولااق ايه يا استاذ ؟؟ دي منطقة الزمالك لو مش عارف ؟؟

ادم مستعجب : زمالك ؟؟ انا جابني ايه هنا ؟؟

صاحب المكتبة : وانا شعرفني ايه الي حدفك علينا ,, علي العموم انت شكلك مش مصري صح .

ادم بأرهاق : اه , وانا والله بدور علي لوكندة من يوميين كده ولسة لدلوقتي مانمتش , !!

صاحب المكتبة : يالله من يومين !! , علي العموم ياستاد في لو........

وسقط ادم علي الارض مغمي عليه من فرط التعب ..

صاحب المكتبة وهوا يصحي في ادم : ياستاد ياستاد اصحي , انت حتناملي هنا ؟؟

وادي صاحب المكتبة قلم لي ادم , عشان يصحي ,,

وصحي ادم من هول القلم , وقال بغضب : ايه بتظربي قلم ماشي بس لمة اصحي حاوريك ,,

ونام ادم علي الارض مرة اخري !!

صاحب المكتبة بغضب جارف : انت حتنام تاني !!! اصحي يعمي الرامبو .. ,,
وادي صاحب المكتبة قلم تاني لادم عشان يصحيه !!

ادم وهوا نعسان موت : يعمي ارحمني خلني اخد ساعتين نوم علي بعض كده

صاحب المكتبة : اخليك ايه ؟؟ لا الله الا الله هو حد قالك يبني دي لوكاندة اصحي يعم وبلاش من الفضايح ,,

ادم وهوا فاقد تماماً : اه قلي عمو وكيك ,, يلا سيبني انام بقي ~_~ ,

صاحب المكتبة : عمك ايه وكيك ايه ,, انت شارب حاجة يبني اصحي بقي الله يقرفك ..

وفي هذه الاثناء دخل شخص الي المكتبة وباين من ملامحه انه مهم اوي .. وقال :

معليش ياستاد علي الي حصل ده , اصله ده صحبي وانا قولتله يستناني هنا . وهوا مرهق من السفر اوي ..

ورفع هذا الشخص ادم من علي الارض وخرج به من المكتبة !!

صاحب المكتبة بغضب عظيم : اوعي تسيب صاحبك ده لوحده لانه والله العظيم يضيع بلد بحالها ,, قال ايه عاوز ينام هنا ,,

_____________________


وبعد نصف ساعة صحي ادم من النوم اتر قلم جامد جدا , وسمع صوت يقول: اصحي ياباشا ,

فحاول ادم ان يقف لكي يرد القلم الشديد علي صاحبه ,,,,,,,,, بس محاولته فشلت لانه وجد نفسه مقيد في الكرسي الي قاعد عليه !!

صوت : هه خليك في مكانك ياثور واعي تحاول انك تفك القيد لان ده مستحيل !!

ادم يصيح : انت مين وعاوز مني ايه وانا ايه الي جبني هنا ؟؟؟

صوت : مش لازم تعرف انا ميين او انت فيين , ياقاتل !!!!

ادم يرتجف : قاتل ؟؟ انا مش قاتل مش قاتل ..

صوت : امال الفليوس الي في حقيبتك دي ,ايه ؟

واخرج الشخص المجهول القحقيبة ووراها لي ادم ,,

ادم متردد: اه , دي فلوسي انا جايبها من السفر , وبعدين انت مش من حقك انك تفتشها لانك مش بوليس !!

صوت : مش بوليس هههههههههههه ,

واخرج الشخص بطاقته واراها لادام وقال : الضابط مصاصة 1 من قيادة المخابرات العليه !

ادم : مساسا ايه الاسم البايخ ده

مصاصة بغضب وهوا يصفع ادم في وشه : اما عاجبك 2008 يامعفن !! وكمان اسمي مصاصة مش مساسا ,

ادم وانفه يزنف من القلم : هه علي الاقل ده لقب ,, مش مساسا هه وقال ضابط قال , ده انت تنفع في الكرتون , مش المخابرات !

مصاصا وهوا يوجه سيلاً من الصفعات لي ادم : بتتريق يلا يتتريق ,

شخص : بس يمصاصا انت حاتقتلو ولا ايه , مش عارف ان احنا محتاجينو عشان يقولنا علي مكان عمرو ,

مصاصا بخوف واضح : اسف يباشا اصله نرفزني .

ورفع ادم وشه عشان يشوف مين ده الي انقده من مصاصا , وقال : ده كان حيقتلني الف شكر ل........... مستحححححححححححيييييييييييييييييييلللللللللل انته !!!

الشخص يضحك : اه انا في حاجة !!:D

ادم بخوف غريب : انت مييت مييت ازاي انا بشوفك قدامي ازاي لا انا اكيد احلم اكيد ,

الشخص : لا انت واعي وده تاكيد علي انك واعي ,

وادي الشخص قلم جامد لاادم ,,,

ادم وعيونه بتطلع من مكانهم : ازاييييييي ,, انا شفتك وانت ميت في العربية ازاييي ,

الشخص بحزم : بطل هبل وقولي عمرو فيين , عشان انت اديته الميكروفيلم ,

ادم : معنديش ميكروفيلم معنديش , انا اخدت الفلوس بس ,

الشخص بثقة : عارف , بس كمان انت اخدت المحفضة الي في السيارة اصلي شفتك وانت بتاخدها ^^ .

ادم بخوف : انت مش انسان مش انسان انت شيطان !!

وصفع الشخص ادم وقال : بطل مسرحيتك دي وقولي عمرو فين يا عميل ,

وتغيير وجه ادم واشتدت ملامحه : شكلها خلاص اللعبة بقت باينة للجميع !!

الشخص وهوا يشعل سيجارته : اكيد امال انت فاكر ايه وادي ملفك عندي .

واخرج الشخص الملف من المكتب وفتحه وقال : الاسم ادم عبد السلام العمر 29 سنة ! المهنة جاسوس , وضابط في المخابرات الليبية !!!!

ادم وهوا مستهزي : هه انتم عارفيني من الاول علي كده , علي العموم ولاتحلم اني اقولك علي مكان عمرو ^^ والميكروفيلم حيوصل بأذن الله الي الخابرات المصرية ولي هما مش انتم طبعاً ^^

الشخص وهوا غاضب : يبقي استحمل التعذيب بقي , وحتؤل يعني حتؤل ..

ترررررن تررررررررررن

مصاصا وهوا يرد علي التليفون : ايوه , ,,,,,,, ماشي علم !!


مصاصا : علي معتقد ان التعذيب بقي مالوش اي فايدة يا باشا ,,

الشخص : ليه هوا ميين الي علي التليفون ,

مصاصا : ده عميلنا كنج او ايجبت !! وقال انه عمرو في شارع الدورادو !!

ادم غاضب ,,

الشخص وهوا يبتسم : يبقي خلاص ياصحبي وجودك عندنا بقي مالوش لزمة ^^

ادم : هوا انت فاكر ان خطتكم حاتفلح ,, مستحيل لاننا عرب وقلب واحد ودم واحد ,,

الشخص وهوا يحشو في مسدسه : هه عرب امال فين هيا العروبة بتاعكم احتلينا العراق وفيين هيا عروبتكم في فلسطين وفين هيا عروبتكم لما عملنا حصار علي السودان و ليبيا , واظن انها مش حتتلع برضو لما حنحتل سوريا ومصر قريبا ههههه .

ادم وهوا يوجه كلامه الاخير لمصاصا : اوعي يمان تبيع بلدك عشان الفلوس فيق يمصاصا فيق مصر محتاجاك , ودول عاوزيين يعملو عداوة بين العرب عشان يفضللهم الجو ويحتلو مصر ..

الشخص : اخرس ,,

ادم : اوعه تسيبهم يمسيكو عمرو اوعي يمصاصا ,

مصاصا ساكت , والشخص يقول : اخرص لخلص عليك !!

ادم : الانسان يخطئ بس خير الخاطئون هم التائبون يمصاصا ,, مصر مصر مصر محتجاك ياخي ...

بوووووووووم بووووووووووم بوووووووووووووم

تلات رصاصات استقرت في رأس الشهيد ادم ,,

الشخص : نقاق اوي , علي العموم يمصاصا حضر رجالنا وروح جيب عمرو هنا !!

مصاصا وهوا يراقب جثة ادم , ولم يرد ..

الشخص : انت بتسمعني يالا , قولتلك روح ,, وتذكر دائما انك ملك المخابرات الامريكية !!

مصاصا : حاضر ياباشا حاضر يا ؟؟؟؟؟؟؟؟

______________________________________




توقيع WOLF 757 :

تحية طيبه لاسرتنا القديمة
في
الـمـنـتـدي

][ Amr mando \7ermione\ diablo\ msasa\ adem \ميسون \hellz_lord \ power \ korkor \ user namo \ جيوكاندا \ crazy bat \ mido_dia_cool \ lion egypt \ mody zoom \ fire 33 \ sup 7 \ د - احمد شفيق \ Arabian \ femto man ... وباقي حـزب المعارضة ][


[ واحنا الاساس احنا الي علمنا كل الناس ]

Still in my heart

silkroad4arab

my home

التعديل الأخير تم بواسطة WOLF 757 ; 25-07-2008 الساعة 03:27 AM