قديم 15-09-2010, 09:27 PM   #6

.SMaRT.

• الانـتـسـاب » Sep 2010
• رقـم العـضـويـة » 74007
• المشـــاركـات » 536
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
.SMaRT. صـاعـد

.SMaRT. غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avatar2 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عندي مشكلة ارجو الرد السريع وطريقة حلها

دي اول رسالة

ودي الثانية

ارجو الحل
حضرتك فى فولدر اسمه
data
حتلاقى فيه الميديا انقلها مع الفولدر دة وحتشتغل ان شاء الله :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hu0 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اليكسندرية عتنزل امتي ؟
وهل الافتار عينزل ؟
حتنزل قريب ان شاء الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة speedmos عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا كنت سايب اللعبة من شهر 3 الى فات وي معايا اكوت لفل 115 لمل رجعت العب دلوقتي مش عارف اجيب اللعبة خالص ياريت حد يقولي اجبها ازاي او اشغلها ازاي او حد يكتبلي اسم الموقع الرئيسي اجبها منة
ارجو الرد لو سمحتوم
حضرتك فى موضوع تحميل لييها مثبت :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sun world lover عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز db pot يكون شغال ميه ميه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_xx عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا يا جماعه بيجيني كراش وكمان بيجيني ++ c
جرب تحمل c++ 2005 وفى برنامج تانى بس مش فاكر اسمه نت حاجه :(

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sherlock Holmes عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عاوز البوت الجديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .SMaRT. عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عاوز البوت الجديد

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xxtet0xx عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا رييت حد يقولى الحل اييييييييييييية

الضربات مش ظهرة عندى فى البوتتتتتتتتتتتتتت ازاى اظهرها تانىىىىىىىىىىىىىىىىى

انا عندى بوت v8 اعمل اية
جربت تعمل حرف q وتشيل كل الكويستات الموجوده ؟؟؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedbobbob عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعة انا لما بشغل اللعبة بيجبلى( ...++ microsoft visual C) عايز مساعدة
نزل Fram network 2.0

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TiMeOFFeaR عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

:":":":"تحياتي لمشرفين الموضوع :":":":"

:":O:": المشكله هيا الكراش في اللعبه وبيجي كمان من غير مسافر وانا بعمل شات كمان :":O:":

:": اولأ :": نزلت برامج ال +++++C الجزئين 2005 و 2008 وكمان 2010.....

:": ثانيا :": نزلت برنامج net farmwork ......

:": ثالثا :": نزلت برنامج {anti Crach}

:": رابعا :": نتزلت المديا الاصليه ....

:":": بعد كل ده اللعبه زي ما هيا ارجو من المشرفين وجود حل :":":

فك . ضغط اللعبه من الاولـ ^^

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedbobbob عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز ال ( Auto potion & bot & Loader & Auto select )

اقتباس:
يا جماعة انا لما بشغل اللعبة بيجبلى( ...++ microsoft visual C) عايز مساعدة
اقتباس:
كل لما افتح اللعبة يجبلى و لسا منزل اللعبة كاملة ++c ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هنا الحل لكل مشاكل حضرتكـ ^^

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة popo_2010 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انهى وحوش ممكن توقعلى sos او sun
Glavie D11

مفيش وحوش بتوقع صن D11 ومفيش وحوش معينه توقع جليف :) انت بتضرب وانت وحظك لو وقعلك بو ممكن تبدله بجليف عادى :)

PaTo :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة popo_2010 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
متشكر ياباشا على الرد معلش اخر سؤاله
ايه احسن حاجه اللجليف انا بلعب

Glavie+fire+light
ولحد دلوقتى انا شايفو تمام بس مع الناس النووووب اللى هما STR وفاتحين سنو شيلد بيكون مش تمام
انا تحت امرك يا باشا :)

ممممممممم جليف = str انت بتلعب جليف int ?؟؟؟ الى فاتحين السنو دول بيبقو نوبز وبالنسله للفاير لايت جلايف حلو :)

اقتباس:
بلعب جليف str يعمى فاير+لايت

طيب تمام انت كده كويس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 000080 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
i dont know what's a problem help me or kill me please
المشكله دى من سببين اول سبب انك مش محمل ديركت اكس تانى سبب بقى انك مش معرف كارت الشاشه عرف كارت الشاشه وحمل ديركت اكس وجرب وقولى :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .SMaRT. عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز المديا دي
تقريباً دى بتاعت امجد شوفها فى ارشيف المواضيع المثبته :)

اقتباس:
انا لفل 112 و FF lvl 110 ومعايا 400 الف سكيل دول يكفونى لحد لفل 120 ولا استنى شويه
تقريباً اه بس لو انت مشيل جاب يبقى احسن بس انت كده تقريباً تمام عشان الاسكيلز اخرها 110 :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mikeyy عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ممكن حل للمشكله دي

بتقى مشكله من الانترنت عندك بطئ او كده حاول تظبط النت وجرب تانى وادخل بالودر :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mikeyy عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
أنا داخل من لودر بس نت بطيئ :fear2: ده نت عندك 4ميجا لوحدي
طيب هاتلى صوره من البنج الى عندك اكتب فى RUN

ping yahoo.com -t

اكيد هيبقى بنج عالى :)

اقتباس:

أتفضل شوف
ممممممممممممم طيب انت عندك انهى كلينت ممكن تكون بتجرب فى الجديد ولا حاجه ولو الكلينت القديم الى عند كل الناس انت بتفتح باللودر ولا من للعبه عادى لو من اللعبه عادى جرب اللودر منفعش جرب تغير الميديا منفعش جرب تغير الويندز منفعش قولى وانا اشوفلك حل غيره لأن المشكله دى اول مره اشوفها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ali_salah عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم

لو سمحت انا عاوز رد حاجه بتحصل معايا كده

واحد كلمني و قالي hi iam GM
Give me ur Glivle +7

قولت في جم يطلب جليف اكيد ده حرامي

قالي Give Me Or DC And Banned

و قولتلو لأ لقيت جالي Dc

و كل ما ادخل الجيم يقولي MOre DC و يخرجني تاني انا اعمل ايه دلوقتي عاوز حل بأسرع وقت

الواد اسمو NovemberRain

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه ياعم سيبك منه اقفل الاكونت وخش ونام ولما تصحى افتحه هيفتح معاك عادى لول الموضوع ده مش لازم يتسكت عليه بج الكراش ده ممكن يودى ناس فى ستين داهيه المهم انت اوعى تديله حاجه هو بيعملك بج متدهوش حاجه ومتخفش

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة E170 pilot عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز اشغل صن ورلد 1 عشان في واحد صحبي قال انها شغالة وانا لما اشغلها ييجي الايرور ده انما صن ورلد 2 بتفتح

ده كلينت صن ورلد 2 يا باشا ده الجديد مينفعش يشتغل عليه صن ورلد 1 لازم تحميل القديم من موضوع سويت لف المثبت

مثبــت: عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

بالتوفيق للجميع :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة THEMIGHTY عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
معلش يا جماعة هي مش مشكلة هو استفسار
ممكن حد من اللي بيلعبو صن وورلد2 يوصفولي الابديت يعني ايه الحلو ايه الوحش ايه البجات كده يعني لأني سمعت إن الابديت وحش
واسف علي الإطالة
الابديت مش وحش الابديت حلو فيه skills ERU + avater + alex بكال اليونكات الجديده والديفل بس مش بيشتغل واتيم سيلك جديده برضه لما تحملها هتشوفها :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kerosamy عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا العبة لما باجى اشغلها بيجيلى الايرور دة و بردة قالولى فارمت الجهاز و بردة فرمتة و نزلت ويندوز و نفس الايرور حرام و الله انا بائالى شهر كدة

حمل برامج سويت لف

مثبــت: عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة e170 pilot عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

هو ابديت اسكندرية مش نازل في 1 ؟
لسة يا شهر 1 يا شهر 6 لانة لسة نازل فى صن ورلد 2

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة miro_zika عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
الاسلحه الاوروبى نازلين امتى فى SUN World 1
مش هتنزل دلوقتى خالص الابديت الى جاى alex :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة etheghost عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
msh 7ram ama ab2a lvl 90we max 90 we el acc str we gamd 2a5d bug password msh da 7ram lw 7ad 3ndo rad plz ana mstny el rad
الفرانكو مخالف مفيش طريقه تعرف ترجعه بيه وده ليفل 90 فى ناس لبست بج فى ليفل 120 كلم طارق زيزو وشوف بالتوفيق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Saleh Ahmed عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو سمحت انا عايز اعرف مين بيبيع اكونتان فاضيه على صن ورلد 1
باتو

رامز
طارق

اقتباس:
انا لفل 115 ومعايا 600 الف سكيل بوينت والسكيلز بتاعى كلو لفل 110 ماكس الــ 600 الف سكيل دول يكفونى لحد لفل 120 ولا ايه
تقريباً تمام

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lotfy555 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لوسمحت
انا بلعب غلى صنورلد2
انا عاوز بوت و مديا و اوتو بوت
انا دايخ عليهم و مش عارف اجيبهم
بلز هات الروابط بتاعتهم

فى موضوع

هتلاقى تحميل الكلينت الجديد وهتلاقى كل الى انت عاوزه :)

باتو :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lotfy555 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بص فى الموضوع دا فى حاجه ممكن تكون هيا السبب

1-حمل الميديا و حطها في مكان العبه او في اي مكان انتا عايزو
2-افتح الايتدور عشان تلعب في الميديت
3-اختار الميديا المعدله لصن ورلد

4-افتح البروكسي بتاع البوت
و حط الاي بي بتاع سيرفيرك و دوس ستارت
قريبا جميع الاي بيهات الجديده
5- افتح البوت و اقفله
و بعد كده افتح العبه عادي و دوس ستارت
من الجيم لانشر مش من البوت

شايف الخوتين دول 2 و 3 انا مش عارف اعملهم
لانى مش عارف اجيب البرنامج دا وسئلت كتييييييييييييييييييييييييرا اوى عليه و محدش كان بيرد
بص يا برنس ده الايتور من رفعى بس انا مش عارف هو عدل وحط ايه فى الميديا ودى المشكله :(

انت حملت الميديا دى ؟

حملها وجرب تشغل البوت عليها من غير موضوع الايتدور ده لو معرفتش كلمنى فى الاميل بقى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة reo عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم

انا عندي مشكله
كل ما تفتح اللعبه ادوس start
يجبلي الصوره و مربع فيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و اوك
ادوس اوك بتقفل اللعبه
نزلت المديا مش نافع
نزلت البرنامج cc++ مش نافع بردو
اعمل ايه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:dunno::dunno:
نزل الجيم من جديد ونزل اخر ميديا

اقتباس:
اقولك على حاجه حلوه
شوف حد يبدل معايا ب اكونت على صنورلد1
ههههههههههههههههههههههههههههههههه اعمل ايه بس
مش للدرجه ياعم :)

اقتباس:
بردو نفس المشكله انا منزل المديا دى و مش يتشغل البوت ولا ال اوتو سيلكت
انت لو تعرف حد بيلع على صنورلد 2 و شغال معاه البوت و ال اوتو سيلكت يقولى هوا نزل منين
لانى اتخنقت والله 3 ايام بجرب اشغل البوت و مش عارف
انا اخر مزهقت نزلت وندوز جديد و نزلت العبه تانى من جدبد
اعمل ايه تانى :@
انا

طيب قولى انت بيجيلك ايه دلوقتى بالظبط :)

اقتباس:
:giveup:بص
المشكله تتحلت و بفتح الكراك و منو بفتح البوت
تمام كدا
المشكله بقى ان البوت مش عاوز يقرا الاكونت بتاعى
سافرت من مدينه ل مدينه
و ضربت كذا ريترن سكرول دا بعد ما فضيت الاكونت من كل حاجه زى ما انتا قولتلى
و اعت افتح البوت و اقفله والله اتر من ساعه متواصل ان البوت يقرء الاكونت ابدا
قولت الاكونت فيه حاجه روحت عامل اكونت تانى حنب الى انا بلغب بيه و لفلتو لحد لفل 20 و جربت و برضو نفس المشكله

و جربت كدا باتش اوتو سيلكت من هنا و من مواقع تركيه و مواقع تانيه و برضو مش عاوزا تنزل فى المديا الى انتا مدهالى او المديا الى معا اللعبه
و جربت كذا مديا برضو معا كذا اصدار بوت و برضو نفس المشكله

عادى لو فى حاجه ممكن انزلها فى دقيقتين تنزل علشان عندى نت 16 ميجا

لو فى حل قولى بليز
طيب متجرب تغير اصدار البوت الى عندك ؟؟؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Reo عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انزل اللعبه منين بليز و تكون شغاله
عاوز صن ورلد 1 ولا 2 ؟؟؟

لو 1 هتحمل من هنا

الرابط الاول بس حجمه 400 ميجا تقريباً وهتحمل بعديه الميديا والداتا بتوع امجد من هنا

لو صن ورلد 2 يبقى من هنا

اخوكم بـاتـو :)

اقتباس:
بص يا معلم
انا جربت كل اصدارات البوت اللى فى الموقع هنا
طيب انت متأكد ان مفيش عندك auto sellect ???????????????

اقتباس:
والله والله جربت كل حاجه
اقولك على حاجه احسن لو تعرف حد يبدل معايا على صنورلد1
يبقى كتر الف خيرك انا عارف انى عملتلك صدااااااااااااااااااااااااااااااااااااع من كام يوم

اعمل موضوع فى قسم البيع والشراء :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة E170 pilot عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا الاصوات فيها مشاكل صوت الـ Light and Cold and Fire مش باين يعني وانا بعمل نيوك او بف صوت البفة مش باين

اقتباس:
انا بلغب صنورلد2
و نزلت الكلينت الجدبد و كل حاجه تمام
و كل ما اشغل البوت تظهرلى الرساله دى

انا مليش فى البوت صحيح بس هقولك الى عندى اتأكد من الاى بى بتاع السيرفر الى حاطه فى السرو بروكسى + حاول تجيب بوت معاه الكراك الاتنين فى ملف واحد يعنى متجبش كراك من مكان وبوت من مكان تانى انت جايب كراك حسن باستو وبيقول لاى ver بس انا مش متأكد من الكلام ده حاول تشوف موضوع كراك تانى وجرب :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Gophy عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
change pw

بفلوس ؟
صن ورلد لا لكن ماى سرو بفلوس

اقتباس:
انا نزلت الكلينت الجديد
و شغال معايا تمااااااااام اوى بس فيه مشكله نفسى احلها او اى حد يساعدنى انى احلها
اولا مفيش اوتو سيلكت
و كل ما انزل البرنامج بتاع اوتو سيلكت و اشغلو بردو بعد ما افتح العبه ملاقيش Auto Select

قولت انزل البوت و اشتغل بيه
نزلت البوت الجديد و الكراك بتاعو و مشيت مع الخطوات بتاعت الشرح
و لما اجى افتح يظهرلى الرسايل دى

و بعد كزا محاوله كدا ظهرتلى الصوره دى

بليز الل يعرف يساعدنى انى اشغل البوت او اوتو سيلكت يعرفنى ازاى
و مش عاوز حد يقولى روح للرابط كدذا او كذا و هتلافى الحل هناك
لانى والله مسبتش موضوع و معملتش فيه المشكله بس للاسف محدش عارف يساعدنى

انا عاوز حد يكون بيلعب صنورلد 2 و مشغل البوت و يدينى روابط للبوت و المديا و اى حاجه تخص صنورلد2

و اتمنى ان حد يدينى اجدد مديا ل صنورلد2

ده اول موضوع شرح كامل

لو منفعش معاك قدامك تعدل على الميديا وتضيف الاوتو سيليكت بده

Autoselect

لو منفعش قولى وانا معاك :)

اقتباس:
انا جربت كل الخطوات اللى موجوده فى الينك دا
بس معرفتش العمل الخطوه بتاعه العب فى المديا دى

و لما نزلت الوتو سيلكت بيجيلى ان مفيش مديا للتعديل

.
و الايبى بتاع السرفر انا بكتبو صح زى دا
Sunworld 2: 173.231.10.146 - Working

و لو انتا بتقول علشان البوت حاجه و الكراك حاجه تانيا
لو تعرف تدينى رابط للكراك و البوت ل صنورلد2
يبقى كتر خيرك

و لو مفيش امل خالص انا عاوز مديا فيها اوتو سيلكت و انا هشغل الكاىبرسرر و خلاص
معلش هتعبك معايا شويه ..............................

س- و انا بدوس ستارت في البوت بيقلي
Please Execute Silkroad.exe"!
يعني كلينت مش متعارف بيه
ج-لازم تستخدم الجيم لانشر يعني تفتح العبه
عادي و تدوس ستارت منها مش من البوت
س-البوت مش بيقرا شخصيتي
ج-اقفل و افتح البوت لحد ما يقراها و معاك ربنا
س-البوت مش بيقرا الاسيلكز الضربات يعني
ج1- لو معاك اسلاحه اوربي شيلها و حطها
في الاستورج و سافر اي مدينه
ج2-لو معاك مهمه كويست يعني شيلها وسافر
اي مدينه
ج3- لو معاك افتار شيلو و حطو في الاستورج
وسافر اي ميدنه
س-البوت مش بيقرا اسيكلات الاوربي الجديده
ج-لانو مصمم للاتشينز يعني مش هيقراها
اهم المحوظات المهمه جدا

شايف الى فوق خالص دى باللون المختلف ده حل للمشكله الى انت قولتلى عليها فوق جرب وقولى لو منفعش قولى بقى نوع الميديا الى عندك عشان لو كده اجبلك احسن منها :)

اقتباس:
طاب مفيش حوار تانى غير دا ؟؟؟
اصل انا جربت كل اللى انتا بتقول عليه
و نزلت عندى 5 مديا من الموقع هنا و مواقع اجنبيه تانيه
و جربتها كلها
و نفس المشكله بنتال************* موجوده برضو

لو عندك برنامج يعملى اوتو سيلكت و خلاص؟؟؟

بص يا معلم

دى ميديا وداتا ميسو امجد حبيبى قلبى حملها وهتلاقيه فيها autoselect انا لسه حالاً داخل وشايفه تمام يعنى الاتو سيلكت معموله باتش فى الميديا على طول من غير برامج لو منفعش قولى :(

التعديل الأخير تم بواسطة RimaR ; 16-10-2010 الساعة 02:35 PM