قديم 27-05-2008, 10:00 PM   #44

الــخــبــيـــر
عضو مميز

الصورة الرمزية الــخــبــيـــر

• الانـتـسـاب » Mar 2008
• رقـم العـضـويـة » 17692
• المشـــاركـات » 585
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
الــخــبــيـــر صـاعـد

الــخــبــيـــر غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الــخــبــيـــر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة killer2speed عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عاوز اقول نصيحة:
انا لعبت بى جميع اصدارات لكل انواع البوت بس الى اثبت كفائة عالية هو ال TBOT وبعدية IsrBot بس الــ T اسرع من Is عشان فية برنامج بيعلم على الوحش قبل مابيظهر على map وعارف مكان ظهورهم وبيضرب على بعد الاسكيلة عدى لكن ال isrobot لزم يأرب من الوحش عشان يضرب ودة بيخلى النيوكر زى الاستار عشان ميزة النيوكر انة يضرب من بعيد وكدة وحششششششش
النصيحة هية حاولو تعرفو تصميم ال Tbot and ISROBT وتعملو واحد مشتركة مابين الاتين بس واخد مميزات الاثتين ومعالج العيوب بس ياريت اهم حاجة يكون فية برنامج Speed Select الى هو فى TBOT
وشكرا على تعبكم
ده حيبقى 100% صعب جدا جدا جدا لان Tbot او Isro bot ده مش معمول كده باى برنامج Auto it و لا Visual basic و لا Assembly مثلا يعنى ده معمول فى مختبرات كمبيوتر اه و الله مش بهزر و لو مش مصدقنى دوس Right Cick لما التبوت يدخل اللعبه و دوس About me حتلاقيه يقولك ده معمول فى bot studio ده مكان مخصص للحاجات ديه ,,,, لاكن احنا حنعمل بوت ببرنامج ال auto it و ساعتها بفا يبقى يحلها الحلاق :D

توقيع الــخــبــيـــر :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]