قديم 16-10-2010, 05:22 AM   #2

X_LeGand

• الانـتـسـاب » Jul 2008
• رقـم العـضـويـة » 28086
• المشـــاركـات » 960
• الـدولـة » جنب محطه البنزين
• الـهـوايـة » مسجل خطر ^^
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
X_LeGand صـاعـد

X_LeGand غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى X_LeGand

بسم الله الرحمن الرحيم
الفورترس وار فن أبداع بمعنى أصح
فى كتير متخيل أن الفورترس يعنى هدخل جوه ألقى ناس أضربها وأموتها وخلاص أنت ممكن تروح أيفنت أو بفبى أو جوب تعمل فيه كده
لكن الفورترس وار عمل جماعى مبنى ع نظام والسرعه فى رد ع أى شىء يحصل متكنش متوقعه و على خبره اعضاء جيلد بالفورترس و حجات تانيه كتير وأهم حاجه نظام يعنى ميكونش فيه همجيه واللى كل سيرفرات بتعانى منها عشان الاتراك و معظم المصريين مشهوريين بيها
والفورترس عمره ما كان بفبى عشان ع طول بلاقى حاجه ومبلقهاش غير فى المصريين عشان كده قليل لم تلاقى جيلد مصرى ماسك فورترس ان لم حد يضرب حد مصرى فى الفورترس ويموته يرجع البطل ويقوم وينسى الفورترس وينسى جيلد بتاعوه ومفيش حاجه فى دماغه غير أنه ياخد بتار ويفضل يدور عليه فى الفورترس كله لغايت ما يلاقيه ويا سلام لم يلاقيه يقوم راجل مموته تانى ممكن يسيب الفورترس ويروح يجمع زيرك وياجى عشان يموته :gap:
أنا مش هحكى فى أزى تلعب فورترس صح وأزى تكون مفيد وأزى تحط خطه للفورترس فى ققل من ثانيه وأزى يكون عندك رد فعل سريع لاى حاجه عشان كلام ده محتاج صفحات كامله أكتب فيها
أنا بس عايز ققول ان المفرود نفرق بين الفورترس والبفبى وأن مهما كان لفل بتاعك فأنت ليك دور فى الفورترس