قديم 08-01-2011, 06:16 PM   #1

iSlaM_SolM
عضو لامع

الصورة الرمزية iSlaM_SolM

• الانـتـسـاب » Feb 2009
• رقـم العـضـويـة » 49167
• المشـــاركـات » 1,064
• الـدولـة » Here all Time
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 38
iSlaM_SolM صـاعـد

iSlaM_SolM غير متواجد حالياً

39  

افتراضي ۩۞۩ لو انتا مكانى هتعمل ايه!!! ۩۞۩

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

لو انتا مكانى هتعمل ايه عشان تخلى السيرفر نشيط ومتقدم !!!!
انا النهارده عاوز كل واحد يعتبر نفسه مشرف القسم يعنى عاوز لو كل واحد المشرف هنااااااا هيعمل مواضيع زى ايه ويفكر ازاى ويعمل ايه عشان القسم يتقدم وينشط
انا عاوز استفيد منكم عشان نكون من احسن السيرفرات هنا مش عشان ننشط القسم بس عاوزين كل الى فى ايدج ومشترك فى المنتدى يدخل هنا ويشارك معانا عشان الكل يعرف بعضه ونساعد بعض فى اى حاجه

يعنى من الاخر اى حد عنده فكره يقولها عشان احاول اطبقها لو حلوه او موضوع يعمله ولو مش عاوز يعمله بس يقول فكرته واى حد تانى فى المنتدى يعمله او انا اعمله وكمان يقول ايه المشعجبه هنا ونا انشاء الله اغيره ونعمل الاحسن
عاوزين كل واحد يبدء بنفسه وبذات اصحاب الفل العالى لو كل واحد بس رد فى موضوع الناس التانيه هياخدو دافع انهم يشاركو ولو كل واحد رد رد هينشط السيرفر واكيد مش هيخسر حاجه بس هيا عمليه كسلا شو
يه

واتمنى حاجه واحده هنا فى الموضوع ده عاوز لو حد عنده فكره يتفضل يكتبها يمكن هيا اللى تجيب نتيجه او لو هوا شايف عيب معين هنا يقول عليه عشان نغيره
بالتوفيق

توقيع iSlaM_SolM :
.
.
.
أنا الذى نظر الأعمى إلى لفلى
وأســـمعت نيوكـــاتى مـن بـه صـمـم
فــ الموبس و النوبز و اليونيكات تعرفنى
و السورد و الشيلد و البوهات و الدجر
ESlaMSolM مش هتقدر تغمض عنيك
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

إعلانات google