قديم 10-01-2011, 01:31 PM   #16

Dev.Myth
عضو فضى

الصورة الرمزية Dev.Myth

مشرف قسم CrossFire

• الانـتـسـاب » May 2010
• رقـم العـضـويـة » 70996
• المشـــاركـات » 3,556
• الـدولـة » مــصــر
• الـهـوايـة » Silkroad Service
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 17
Dev.Myth صـاعـد

Dev.Myth غير متواجد حالياً

616  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Dev.Myth إرسال رسالة عبر Skype إلى Dev.Myth

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hankabora عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز سبب مقنع ان الليت أحسن من الفير عشان انا قدامي فرصه أحول من فير لليت
انا عملت الفير عشان حاجه أخر نقه أعلي في القوة تانى حاجه ان مفيش حد هيعرف يجمدني
قول انته بقي سبب الليت ؟ ويرت في أقرب وقت عشان انا بلفل في الايام دي وشكرا على الافاده
مفيش أسباب لأن الكلآم ده عنده فى سجسرو أنتا صح لأنه تقريباً ميعرفش أن احنا عندنا سناو + بف الشيلد اللى موجود فى البيلد ده غير أن الفاير للأنت بيور ميقدرش يستغنى عنه أبداً ولآ الكولد طبعا أنما الآيت مفهوش غير ماجيك دامج وبارى راتيو وده كلآم فاضى بالنسبه للفاير والكولد+البف بتاع البيلد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheBeauTY عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو سمحت انا عايز الميديا الى عندك فى الصورة
الميديا ديه من سجسرو وهوا تقريباً مبيلعبش معانا فى السيرفر علشان كده معرفش يحدد البيلد الصحيح فى موضوعه عن الأنت سورد وشيلد بيور والله أعلم لكن الكلآم المكتوب فوق ده أنك تلعب لآيت مينفعش والسبب مذكور
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shoot2040 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عشان ال buffs بتعتو هي اهم buffs فالعبه
أنهى بف اللى حضرتك بتتكلم عنها؟!
تقصد الماجيك دامج ولآ البيرى رايتيو؟!
لو كان على الماجيك دامج فهوا مش محتاجه لأنه معاه الفيزكال دامج +سناو +الشيلد +بفات بيلد البلآدر + بفات الفاير ونيوكراته =2 اللى بيتبقو معاك لما توصل 105 يعنى هيبقى معاك 2نيوكر جامدين +بفاتك +سناوك+بفات البلآدر+بفات الفاير+بف الكولد = أكونت جامد ومش هيبقا ناقصه غير اللبس والسلآح وطبعاً ده كلآم معروف
خلآصة الكلآم لو عايز تعمل بيلد سورد وشيلد أنت بيور فى zszc
يبقى أحسن حاجه:
1-طبعاً البيلد الأساسى للسلآح.
2-فاير.
3-كولد من غير متنزل النيكور بتاعه وديه انتا وراحتك لو بتحب المناظر ^^
4-اللبس لو جيرمانت عادى باللعكس ده انتا هتحتاجه علشان يعوضك عن نقص الماجيك اللى أنتا استغنيت عنه فى اللآيت.
ولو تحب تلبس برتوكتور ديه حاجه ترجعلك يعنى ضررها مش كبير أوى لكن اللى مينفعش أنك تلبس أرمور لأن الأرمور أصلآ مخصص للى معندهومش حمايه زى السبير بيور وغيره
ياريت أكون أفدتك ووصلت المعلومه صح وحضرتك شكلك مش بتلعب فى السيرفر عموماً سواء كنت بتلعب أو لأ ياريت بعد كده تتأكد من معلوماتك اللى أنتا جايبها علشان المعلومات ديه بيثق فيها ناس كتير

توقيع Dev.Myth :

إعلانات google