قديم 13-06-2008, 10:14 PM   #1

zeyad

• الانـتـسـاب » Jul 2007
• رقـم العـضـويـة » 832
• المشـــاركـات » 56
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
zeyad صـاعـد

zeyad غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى zeyad

بموضوعيه تامه , أيهما تفضل اللعب مع مصريين و عرب ام الأجانب في Silkroad Online

بسم الله الرحمن الرحيم

الموضوع ده عايز بيه نعرف حقيقه نفسنا , حقيقه تعاملنا مع بعض

احنا علي طول كعرب عايشين ف جو المؤامره ان كل الناس بتاعت بره بتكرهنا و كلها مش طايقانا و كلها بتعمل فينا و تسوي فينا

نتكلم بصراحه شويه إحنا نفسنا مش طايقين بعض و لا عايزين نساعد بعض و لا عايزين نبقي أيد واحده ابدا حتي ف اللعب

انا مش بتكلم هنا علينا كأعضاء في منتدي او اصحاب ف منطقه واحده بنلعب اللعبه مع بعض انا بنتكلم علينا كلنا كعرب مع بعض بنلعب ف لعبه واحده

تحب تلعب مع مين مصريين و عرب و لا أجانب من اي حته ف الدنيا ما تعرفهمش ؟؟

مين اللي كلمته و لعبت معاه و طلع معاك جدع للأخر و عايز يساعدك بجد من غير ما يكون عايز منك حاجه , المصريين و العرب و لا الأجانب

كل واحد فينا اكيد قابل ناس كتير جدا ف اللعبه فيهم الكويس و فيهم الوحش ف ياريت كل واحد يقول تجربته الشخصيه في التعامل مع الناس من خلال لعبه محدش فيها شاف التاني ف الحقيقه

انا عن نفسي في اللعبه دي لحد دلوقتي بقالي 63 Level أهو و حوالي 8 شهور بلعب ما شفتش انضف من الأجانب بمختلف جنسياتهم في التعامل معايا

حتي الأتراك اللي مشهورين ف اللعبه انهم Spammers و Scammers وبيسرقوا الناس طلعوا جدعان جدا مع الغريب قبل لما يكونوا مع نفسهم

الألمان و الفرنسيين و غيرهم و غيرهم ناس محترمين لأقصي درجه و يكلمك بكل صراحه و يقولك انت مصري مشهور عنك انك حرامي بس لما تكلمه و تكون معاه كويس هو من نفسه اللي ييجي يدور عليك و يقولك تعالي العب معايا

انا حاليا في Guild تركي و الـUnion بتاعه كله تركي و ببقي مش فاهم نص كلمه من اللي بيقولوه بس فجأءه الاقي Master الـGuild عامل Party للناس اللي لسه اقل من الـ70 و يقول تعالوا ادخلوا ( عمري ما شفتها في Guild مصري ابدا )

الاقي واحد 80 عامل شخصيه تانيه و فاتح الاتنين بيعلي واحده بالتانيه الاقيه يكلمني و يقولي تعالي Party For Free و يسيبني معاه ساعتين تلاته اربعه كمان ما يقوليش هات 1 Gold حتي

واحد تاني اكون معاه في Taxi مش ياخد الفلوس و يخلع او يقوم يفصل كابل النت علشان يبان انه Disconnected زي ما اغلب المصريين بيعملوا ف الـTaxi وينصبوا علي الناس لأ بعد ما الوقت يخلص يروح مدينا وقت زياده Free من عنده

قليل جدا لما الاقي اجانب نازلين شتيمه ف بعض بالـglobal زي ما المصريين بيعملوا بأ*** و أقذر الشتائم اللي ممكن تشوفها ف حياتك و يبقي الـServer كله بيتفرج علينا

المصري لو لاعبته PvP و غلبك اتفرج علي اللي يعمله فيك من Lol و Noob و الكلام الفارغ الاهبل ده كله كأنه انتصر ف الحرب بجد لكن لو مع اجنبي ممكن اه يعمل معاك كده بس ممكن يقولك علي نقط ضعفك فين و يقولك تعمل ايه علشان تبقي كويس

يا جماعه هي لعبه اه بس بتبين مدي تعاملنا مع بعض ازاي احنا فعلا مش بنخاف علي بعض و ازاي سمعتنا كمصريين بقت مزفته بسبب السرقه من الناس في الـTaxi أو الـItems و غيره وغيره

عايز اعرف رأيكوا بقه تحب تلعب مع مين مصري او عربي و انت عارف انه ممكن يسرقك او ياخدك لحم ويرميك عضم زي ما بيقولوا و لا تلعب مع واحد من اي حته تانيه ف الدنيا لا عمرك شوفته و لا هتشوفه ؟؟؟

إعلانات google