قديم 18-03-2011, 12:56 AM   #40

!_ToGoO_MorY_!
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية !_ToGoO_MorY_!

• الانـتـسـاب » Jan 2009
• رقـم العـضـويـة » 48301
• المشـــاركـات » 8,401
• الـدولـة » Mnufia
• الـهـوايـة » Writing
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 988
!_ToGoO_MorY_! صـانـع للابـداع!_ToGoO_MorY_! صـانـع للابـداع!_ToGoO_MorY_! صـانـع للابـداع!_ToGoO_MorY_! صـانـع للابـداع!_ToGoO_MorY_! صـانـع للابـداع!_ToGoO_MorY_! صـانـع للابـداع!_ToGoO_MorY_! صـانـع للابـداع!_ToGoO_MorY_! صـانـع للابـداع

!_ToGoO_MorY_! غير متواجد حالياً

3802  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى !_ToGoO_MorY_!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mody_alex عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
موضوع اكثر من رائع بأيد فكره

love_allah
شكرا لمرورك وفكرت Love allah هيا فكرت الموضوع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel_Wizzy عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
الموضوع جميل
ومجهودك رائع
التفسير منطقى جدا
انا مش مؤمن بالخرافات ولا اى حاجة
بس الاسلام عودنا جميعا انا كل شىء لا يحدث الا لسبب ما
وكل حاجة المفروض نرجعها الى قدره الله تعالى وعظمه خلقه وروعه اسراره فى الحياه
وعلى اى حال بعض العلماء الغربيبن الغير مسلمين بيحاولوا يبفسروا الظواهر المختلفه باىء طريقه تنفى وجود علاقه لها بالرب او وجود خالق
مثلا فى نشأه الكون وتكوين الارض وبدايه الانسان

عموما لو حبيت تستمع الى تفسير علمى للظواهر المختلفه قائم على اساس اسلامى يتخذ من القرأن منهجا استمع اللى الدكتور زعلول النجار اعزه الله وجعله سندا ومفخرا للاسلام
معلش طولت
شكرا لردك الرائع وكل حاجه لازم نبحث على اسبابها كما عودنا القران الكريم ولا حرج فى ذلك اخى الكريم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Zz_Unique_zZ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ايه بس الجمال ده كله
انا شوفت حلقات مثلث برامودا على ناشيونال جغرافيك
و موضوعك جـــــــــــــــامد بجد
شكرا لردك الرائع مثلك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _V2x_ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
الله ينور
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdolovesilkroad عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
جااااااااااااااااامد 100%
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة neno9 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شكرا على المعلومات بس انا مش مصدق اصلا و نفسى فى حاجه غريبه اجرب ادخل مثلث برموادا بس بطياره مش بــ سفينه و اشوف بعينى و لو موت قضاء و قدر مموتش ابقاء اقولوكوم ايه الى حصل ^_^
شكرا لردكم الرائع ولو رحت خدنى معاك

توقيع !_ToGoO_MorY_! :
التوقيع مش مجرد
كــــــــــلام ^^

افلا يــــتـــفـــكـــرون ؟!!