قديم 26-06-2011, 02:05 AM   #1

man2030
عضو فعال

الصورة الرمزية man2030

• الانـتـسـاب » Dec 2008
• رقـم العـضـويـة » 44379
• المشـــاركـات » 202
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 13
man2030 صـاعـد

man2030 غير متواجد حالياً

25  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى man2030

نصيبه كبيره جدا في السرفر

السرفر بيتهاجم من Team ZSZC و الAdminبتاع Elie بيهجمهم و همه مش هيسكتو غير اما السرفر يتقفل و الكلام ده حقيقي و ال Admin كان كاتب كدي و شتم سرفر ZSZC ومسح البوست بس ناس عندها اسكرين ليه والله يا جماعه الكلام ده حقيقي وشكل EliteSro 1 مش هيكمل زي سرفر Fire ZSZC وشكرا / والله انا مش بهزرو مش بفتي انا متئكد ولو مكنتش متئكد مكنتش عملت الموضوع من اصله

علي فكره انا عايز اوضح حاجه مهمه لناس كتير مش عرفنها KingLi دا ربنا يسمحو هوه دلوقتي بقي جي ام في سرفر ZSZC و انا خايف ينقل الملفاتو انتو فهمين طبعا والله العظيم ربنا يكون في عون Elite Admen والله الراجل ده تعبان جدا جدا وحرام الي بيتعمل فيه ده وعلي فكره هوه شاري الجيم جرد ده بمبلغ وقدره وده يوريك انو مش سارق الداتا الان الجيم جرد مش بيشتغلو معا حرميه و شكرا

بلاش كلمه فوتو شوب ونبي بقي عشان انا عارف ان في ناس هتقول كدي ودي المشكله وكنت اخر مهزهق هسح الموضوع عشان الناس بقت مش بتصدق حاجه / وفي ناس طبعا هتروح تددور علي الكلام ده مش هتلقيه عشان هوه مسح البوست وكل الموضيع المتعلقه بالموضوع ده

/ معلومه بسيطه Elite تقدر تنفخ ZSZC وتشلها من علي الخريطه لو عيزه انتو مش عرفين EliteSroيعني ايه يعني شرين داتا وشرين جيم جرد يعني معاهم تمويل اكيد فا ممكن تنسف ZSZC تمام

أشطي

الصور المصغرة للصور المرفقة
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده المرفق لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

التعديل الأخير تم بواسطة man2030 ; 26-06-2011 الساعة 05:24 AM

إعلانات google