قديم 27-06-2011, 05:17 AM   #1

man2030
عضو فعال

الصورة الرمزية man2030

• الانـتـسـاب » Dec 2008
• رقـم العـضـويـة » 44379
• المشـــاركـات » 202
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 13
man2030 صـاعـد

man2030 غير متواجد حالياً

25  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى man2030

حل جزئى لمشكلهC++rRuntime Error

انا عندي المشكله دي لحد دلوقتي ومفيش انتي فيرس بيشلها بس انا جبت الحل 100%100 شغال و انا شغال بيه لحد دلوقتي بص دا اكيد مش في سيلكرود بس و اكيد بيجيلك في معظم الالعاب الحل انك

تخش جوه العبه قبل متفك الضغط وتخد ملفات معينه وده ممكن تعملو في كل الالعاب يعني في سيلكرود مثلا تفك

تفك ضغط ال 3 ملفات دول في اي مكان مثلا الدسك توب بعد كدي تروح بسرعه تضغطهم قبل الفيرس ميوصل

WinRaR
تعلم عليهم وتدوس كليك لمين وتدوس علي كلمه add to archive داعشان تضغطهم وتدوس اوك
بس لازم تضغطهم بعد اما تفكهم علي طول يعني في اقل من 15ثنيه يعني قبل ما الفيرس يوصلها
وكل متيجي تفتح العبه تفك ضغط الملفين دول جوه العبه مكان الي موجدين وهتشتغل من غير مشكله

بس لو العبه خرجت وجيب تدخل هيجبلك C++Runtime error
تقوم انتا فاكك ضغط الملفين دول الي انتا ضغطهم جوه العبه وهتشتغل منغير مشاكل ولازم كل اما تيجي تفتحا تفكهم جواها

/طب ولو انتا عندك نفس المشكله في لعبه تنيه تعمل ايه ؟
لو العبه بتسطب تسطبها وتضغط الملفت الي حجمها ميزدش عن 5 ميجا ومنهم الحجات اليمكتوب عليها
Microsoft (R)C++Runtime

و تضغط كمان الايكون(Icon)الي بتفتح منها العبه وبس كدي كل متيجي تلعب فكهمجوها وبدلهم بالقادم

بس كدي والسلام ختام

ومحدش يقلي مكرر الان محدش يعرف التريقه دي ولا منقول ويريت كلمه شكرا علي المجهود الان الموضوع ده
قليل اوي الي يعرف الحل ده وشكرا
:flex::flex:

توقيع man2030 :

التعديل الأخير تم بواسطة man2030 ; 27-06-2011 الساعة 06:25 AM

إعلانات google