قديم 09-02-2012, 02:10 PM   #15

zapoza
عضو لامع

الصورة الرمزية zapoza

• الانـتـسـاب » Feb 2009
• رقـم العـضـويـة » 52155
• المشـــاركـات » 1,453
• الـدولـة » Saudi Arbia
• الـهـوايـة » Electric CCT. ^^
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
zapoza صـاعـد

zapoza غير متواجد حالياً

7  

إرسال رسالة عبر AIM إلى zapoza إرسال رسالة عبر Yahoo إلى zapoza إرسال رسالة عبر Skype إلى zapoza

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ღ♥:: Beckham::♥ღ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Thx Bro
ويلكموشا ^_^
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة i_yasser_i عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شكرا على التحذير
ويلكمو ^^

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Wally عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عادى يا رامز بتجيلى الحاجات دى من سنين كتيرة و طبعا اسف فى اللفظ المغفل فقط هو اللى بيقع فى الحيلة دى !
و الله انا اول مرة تجيني :) بس الحمد لله ما طلعت مغفل ^_^ و حاطط الموضوع عشان لو بينا واحد مغفل ينتبه :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sky_AnGel عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شكرا ع تحزير انا عايز اغير الباسورد بتاعى وخايف والله
ليه خايف انا بغيرو كل ما تطلع اشاعة تهكير ^_^ و عادي الحمد لله مفيش اي خوف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELBOSS5 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
thX
Welcamosha

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sro2sheko عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
مشكور علي التحذير
يسلمو على المرور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kemo Eagle عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ألف شكر يا غالى بس انا الحمد لله ملبستش فى الحوارات دى ولا مرة
طيب الحمد لله ^_^

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™ParanoiD™ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
زي ماقالك والي .. المغفل أونلي !!

بس بجد اليومين دول بقت حاجه تقرف

شكراً ع التحذير

:) يسلمو على المرور ^_^

توقيع zapoza :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]