قديم 29-02-2012, 04:43 PM   #21

●¤●DarK-ShadowS●¤●
عضو مميز

الصورة الرمزية ●¤●DarK-ShadowS●¤●

• الانـتـسـاب » Aug 2011
• رقـم العـضـويـة » 91336
• المشـــاركـات » 814
• الـدولـة » >>Egypt<<
• الـهـوايـة » internet&Online Games& Photoshop & Programming
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 200
●¤●DarK-ShadowS●¤● جـيـد جـداً●¤●DarK-ShadowS●¤● جـيـد جـداً●¤●DarK-ShadowS●¤● جـيـد جـداً

●¤●DarK-ShadowS●¤● غير متواجد حالياً

3338  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ●¤●DarK-ShadowS●¤●

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Metro عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اي لبس بجناح بيبقي شكلة تحفة لاكن من غير جناح بحس انة شكلة وحش او مش المستوي المطلوب
لا لا في لبس كثير مش بجنحات وجامد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamegameover عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Demon shiten avatar & white Angel
الديمون جامد وفكره حلوه قوي شكرا ليك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sky_AnGel عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Arabia Dress and Admiral
عارف عارف مش لازم تقول
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goosa عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Tuxedo
الافتار الوحيد الي مش بيتشال من الجم نفسي اعرف لي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MAHAMEDCOL عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Assassin +arabian
الاسسين جامد قوي بجد مشكور
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Modiee عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
angel wing .....
و مفيش مبروك انا لسا كاسبو
مبروك يا باشا وشكرا لمرورك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pual عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
arabian - haloween 2010
haloween 2010 ده الافتار بتاعي وهو dark warriro جامد بجد ومش موجود كثير شكرا ليك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ALFR30N2011 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Admiral mlosh 7al
اها بس لو رخصت البندقيه الي بيبقى ماشي بيها بدال متتمسك على بابا اليكس من الحراس ويحسبوك بتهرب سلاح من ليبيا ولا حاجه شكرا لمرورك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة legendd عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Angl WIng
Admire
شكرا ليك هما ال2 افتارين جحدين بجد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bad Boy1 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا من وجهى نظرى يا بروو ان ال full avatar vampireاحسن واحد
كل واحد بيكون لي وجهة نظر معينا وشكرا لمرورك بس على الفكره الافتار جامد بجد

توقيع ●¤●DarK-ShadowS●¤● :
●¤●DarK-ShadowS●¤●