قديم 31-03-2012, 12:32 PM   #41

xBlacKMagiCx
عضو فعال

الصورة الرمزية xBlacKMagiCx

• الانـتـسـاب » Jun 2011
• رقـم العـضـويـة » 87858
• المشـــاركـات » 218
• الـدولـة » أم الدنيا
• الـهـوايـة » DreamWorld_Rage
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 25
xBlacKMagiCx صـاعـد

xBlacKMagiCx غير متواجد حالياً

62  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ball عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اعتقد ان FirstOne مفيش عليه غلط و التاخير من المشرفيين

thank you FirstOne
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yano50 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لحد دلوقتي مش عارفين التاخير من مين بس ياريت FirstOne تنزل الروابط مع الاسكان و المشرف يبقا ييجي علي مهلوا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة roka2030 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
الف الف الف شكر يا معلم و الله انت هتريحنا بجد انا خلاص ايدي اتشلت و محتاج بوت و ياااااااااااااااا ريت اللينكااااااااااااااااااااااات بسرعو ارجوكم
إيه ده 3 عضويات جداد كل واحد فيهم 1 مشاركه بيشكرو First0ne كده حاجه من الإتنين يا إما

عملو أكونتات عشان يشكرو الراجل يا إما زى ما قال Mr_UniqueS

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr_UniqueS عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
احب اوضح حاجة ل FirstOne انت عامل اكثر من 3 عضويات علشان تدخل تكتب لنفسك و انا كشفت ده و يا جماعة ان شاء الله هيظهر الحق بس انا متاكد بنسبة 80% ان كل ده هجص م هيبقى هكر و كل الاعضاء دول هيوعدو يعيطو فى الاخر

و هو مرضاش يحط اللينكات علشان يزلكم و علشان انتو تزهقو من المشرفين حتى لو طلع هكر و المشرفين قالت انو هكر انتو مش هتصدقو و هتحملوه و القانون لا يحمى المغفلين

No Comment

LoL

Noops

بس معتقدش إنه ممكن يكون هكر للإنه كان عامل الأوتو سيليكت والرنج على الكلينت القديم على العموم أدينا مستنين مشرف الفحص

توقيع xBlacKMagiCx :

Name : Ahmed

Character Name : Whit3Knight

Server : Orion

Guild : VampireTouch

التعديل الأخير تم بواسطة xBlacKMagiCx ; 31-03-2012 الساعة 12:39 PM