قديم 07-04-2013, 01:33 PM   #14

°•.♥ The Uploader ♥.•°
Dying For Some One ILove It Seems Like AGood Way To Go

الصورة الرمزية °•.♥ The Uploader ♥.•°

• الانـتـسـاب » Jul 2009
• رقـم العـضـويـة » 63312
• المشـــاركـات » 6,453
• الـدولـة » $¤¦♥~ G!Za ~♥¦¤$
• الـهـوايـة » The Twilight
• اسـم الـسـيـرفـر » Cetus
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 847
°•.♥ The Uploader ♥.•° صـانـع للابـداع°•.♥ The Uploader ♥.•° صـانـع للابـداع°•.♥ The Uploader ♥.•° صـانـع للابـداع°•.♥ The Uploader ♥.•° صـانـع للابـداع°•.♥ The Uploader ♥.•° صـانـع للابـداع°•.♥ The Uploader ♥.•° صـانـع للابـداع°•.♥ The Uploader ♥.•° صـانـع للابـداع

°•.♥ The Uploader ♥.•° غير متواجد حالياً

989  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ssalahh عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
من هنا هتختار مكان النسخة سواء كانت ISO او من على CD-Rom أو DVD انا هختار ملف ISO
ايه هوا ده ال ISO
تم الرد على الخاص
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanfinal عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ممكن تقولي ازاي ؟؟
انا عندي جهازين ويندوز 8

قولي اعمل ايه معلش
بص يا سيدى شوف اقل امكينيات فيهم و هتفتح من عليه ال HS و سيلك رود اللى عليه لازم تكون Patched و تفتح ال HS و بعدين تدوس Start لل Launcher هيفتح و كلو تمام هيقولك فى ال HS Waiting for client هتروح واخد ال IPHS تحطو فى ملف ips فى الجهاز التانى اللى انت هتفتح من عليه الاكونتات و تفتح البوت هيفتح معاك :)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moha66hunt عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا ويندوز XP عملت كل الخطوات ولما عملت RUN SRO HACHSHIELD فى الجهاز الوهمى قالى
the server is undergoing inspection or updates
بليييييز حل المشكله دى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارجو الرد بسرعه وشكرا على مجهودك يا برنس
طيب هات صورة من ال HS
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة warlocked33 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شكرا بجد علي تعبك بس انا بيجيلي الكلام ده !you are using silkroad revelution server! وطبعا hs busy down مع اني منزل اي بوت لل isro
تابع الشرح كويس المفروض بتعمل Shortcut و تعملو LS:1