قديم 09-07-2013, 04:37 AM   #14

kirokora
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Apr 2009
• رقـم العـضـويـة » 60792
• المشـــاركـات » 23
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 19
kirokora صـاعـد

kirokora غير متواجد حالياً

37  

1- للاسف يا شباب اللعبة فعلاً تنتهي وهذا واضح من نهج الشركة فقط لجمع المال
لأن الأن يكفي إن تكون لفيل 101 حتى تكون أقوى من واحد لفيل 120 ببساطة لأنك معاك فلوس تجيب لبس ديجري 13 وسلاح دجري 13 محترم وهو مش معه فلوس يجيب
طيب أنا ليه أشحن بوت وأوجع دماغي لما ممكن أبقى فشيخ وأنا لف 101 ببساطة النظام الاهبل التي اتبعته اللعبه في أخر إثنين دجري جعل اللعبة تتوقف عند لفيل 101 وباقي المستويات
بعد 101 كماله عدد وحتى ما فعلته اللعبه في اللبس والسلاح من {penality } لا يعد كافياً

2- طبعاً مثل ما قال الجميع نظام التريد القديم لازم يرجع

3- ديه فكرة جيدة جداً من اختراعي أولاً مع زيادة المستويات إلى 120 هذا جعل اللعبة تبدأ من لفيل 50 للاسف لأن أصبح كل المستويات إلى ما تحت ذلك تأتي في يوم واحد فقط بالتاكسي
وما كنت اقترحه في هذا الموضوع هو إلغاء التاكسي تماماً أي عندما يأتي شخص يأتك لكي يلفل شخصية معينة اللعبه تعمل نظام جديد يجعل هذا الشخص يحصل على اكسبيرينس قليلة أقل حتى من التي يحصل عليها عندما يأتك بمفرده

وبكده ممكن نرجع نشوف الناس النوب بتعمل بارتي في وحوش نوب ذي زمان ونرجع نشوف مثلاً فورست أف سورو مليانة ناس ذي زمان وفورست أف داسك وكمان الحتة ديه العند المجلوبة والكراب ديه كانت زمان مليانة ناس وكان على طول بيكون هناك أكثر من بارتي لكن الآن المناطق ديه مفيهاش سريخه بيومين بقت عاملة ذي الخرابة

والسبب طبعاً إن الكل أصبح يستسهل ويروح تاكسي اونج ويجيب لف 30 في يوم واحد

أعتقد لو عملو الحاجات الفوق ديه ممكن اللعبة ترجع تكون نشيطة ذي زمان وواضح إن بتوع اللعبة فهموا القصة إن اللعبة لن تقوم لها قومة إلا بإهتمامهم بالنوبات لأن النوبات أساس اللعبة وعندما اهتموا بالناس الهاي كلاس وأهملوا النوبات اللعبة سقطت النوبات هم الاساس { الشعب هو الاساس }