قديم 09-09-2013, 12:42 AM   #13

Curse_master
عضو سوبر

الصورة الرمزية Curse_master

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 53724
• المشـــاركـات » 2,766
• الـدولـة » Asyut
• الـهـوايـة » Gaming
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 15
Curse_master صـاعـد

Curse_master غير متواجد حالياً

5  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Curse_master إرسال رسالة عبر Skype إلى Curse_master

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GM]Karmin] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
مبرووك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ScAry_MAN عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

مبروك لحبايبى الى منورين كل حاجة حلوة الى قالوا يلا نأسس السيرفرات الى كل موضوع و كل قسم يحلف بمجهودهم معانا و معاكم المشرفين العوام السابقين على السيرفرات و اسأل و استشير و التعليمى و البيع و الشراء

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

الحاجة الساقعة

شكراً يابو حميد ع الموضوع الجميل ده ... افتحلي واحدة ميراندا بقى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة V.I.P9 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
احلى Welcome BacK :D
أحلى ثانك يو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .•¤ SlazHell ¤•. عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
مبروك يامعلمين

الله يبارك فيك يا ريس اتفضل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ! ● No_Comment ● ! عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اوي بقي

اهلاً بيكو يا رجالة
هو ايه اللي اوي لا مؤاخذة ؟؟؟ يا هلا فيك يا اخي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™_ EthereaL_™ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
مبروك
ايه البخل ده كلمة واحدة ؟؟ ما علينا الله يبارك فيك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iFox_Snip3r عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
wb :)
TY

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة !! Prince World !! عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Mina <3
And Mohamed I think ;)
Yes Mina and Mohammed you think ... Thank you for calling

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة CooL.BoY™ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
منورين يارجالة ولله
دي اللمبة على فكرة .... اشكرك بحرارة حتى تنصهر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™ luffy-san ™ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
منورين يا برانيس

سكارى مان (ايوى يعنى عايز فين ) ^_^
صدقني دي اللمبة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RLOxyGeN عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا ويلك يا ويلكم 4 7 up للرجاله ^^
يا ثانكس يا ثانكس .... مش عاوز 7أب أنا أنا عاوز ميراندا

شكراً لكل اللي رد في الموضوع ده على الردود الجميلة والترحيب الحار ده ... تصدق انا عرقت فعلاً

توقيع Curse_master :
I RESPECT THIS GUY

" The Cesar / Vladimir Putin " The Russian Bear