الموضوع: اقــــتراحـ
قديم 12-10-2013, 12:24 PM   #20

AreYouScared
عضو مميز

الصورة الرمزية AreYouScared

• الانـتـسـاب » Jan 2013
• رقـم العـضـويـة » 108596
• المشـــاركـات » 933
• الـدولـة » in My W0ld
• الـهـوايـة » مش هقولك
• اسـم الـسـيـرفـر » Aries
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 809
AreYouScared صـانـع للابـداعAreYouScared صـانـع للابـداعAreYouScared صـانـع للابـداعAreYouScared صـانـع للابـداعAreYouScared صـانـع للابـداعAreYouScared صـانـع للابـداعAreYouScared صـانـع للابـداع

AreYouScared غير متواجد حالياً

1889  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة [GM] Twinky عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
طبيعة isro ! = مفيش حاجة اسمها HP Grain لو انت بتلعب isro يعني !
وانا موافق ان الجي ام يشيل الـ 20% الذيادة دول ملهمش لازمة لو هيبقو قصاد HP Grain
يبقي يشيل الHP Grain ومش عايزين 20% ها وسعتها لو انت فعلن شينيس ذي مكلامك بيقول هتدعيلي لاكن معلش يعني
لو كل واحد بص للبيلد بتاعو بس يبقي ملشاش لازمة البرايفت سيرفر ونرجع isro علي الاقل مفيش بيلد مش واخد حقو
+ ان البريفات اتعمل علشنا التظورير مش اننا نبوظ البيلدات بالاقتراحات اللي ملهاش علاقة ببعضها دي لازم نعرف سبب اللي مخلي الشينيس تعبان ايه والسبب انا قولتو انتو مش مصدقني معرفش ليه يمكن علشان انتو اوروبي ؟
طيب ما انا اوروبي وبشوف الشينيس حرام اصلا اللي معمول فيهم
هما حلين قلتهم قبل كدا
يتشال HP Grain
يا اما يتمسح الشينيس خالص اصل كدة حرام موجود بيشحن في ايتمز علي الفاضي
وتبقي لعبة اوروبي بس بقي وطبعن الكلام دة لو حصل يبقي السيرفر في مرحلة الفشل
فا ارجو يرجع حق الصيني احسن ميبقي اوروبي بس ويبقي سيرفر فاشل وانا متمناش ان ده يحصل انشاء الله

اولا يا صحبى مش انتا ولا انا ولا اى احد الى هيقول لو عملناا كدا السيرفر هيفشل السيرفر شم فيه انا وى انتا و سمير و وليد وى Pain1 بس اننتو عارفين كده وى انا امبارح عملت Bow/Blader عشان بس نشوف كلامك صح ولا غلط وى كولو 0% كسبت دوناتور 3-1 وكسب نون دوناتور زى 6-0 يعنى كده بقا قشط لما يبقى الـ Bow كل ضرباتة كـتريتيكال يبقى كده اية ؟؟ لما يبقى البلادر 0% بيضرب بى 27 x 28 دى تبقى اية ؟؟ لما يبقى الـ Sword/Shield Donator +19 100% ضربنى Nuke 72k ده يبقى اية وى انا عن نفسى هحول Spear هو الى ماسك الجيم حاليا بى الأمبوت عشان كده بقولك شيلو الأمبوت وى لو عايز دليل اسأل Come2Death Best Chn in Server روح قولو انت بتلعب ازاى !!

بس انا كده خ لصت كلامى و لو HP Grain اتشال هسيب الجيم عشان كده مش الجيم كلها تقلب شينيس و بعدين شايفكـ بتحاميلو اوى و انت مش عارف بقا ايه دلوقتى !! مشوفتش Glavie ?? طب اتصدق وتؤمن بمين ( لا اله الا الله ) انا بخاف الاعب الجليف وى اقولهالك قدام السيرفر كله عشان الكـتريتيكال بتعته مبتبقاش متوقعة هتطلع بـالكـام

توقيع AreYouScared :
The KinG oF The KinGs

- FRanCkShTiN -

- Monkey1337 -

-Lion1337-

1HitYouSh1t